Opettaako Raamattu sukukirouksista?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Opettaako Raamattu sukukirouksista?

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 09. Touko 2013 11:26

Tämä new-age ja lopun aika hmm ?????
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Mallu » 09. Touko 2013 11:56

Mun pitää nyt selventää,että en ole itse kiinnostunut mistään New age-ilmiöstä.Tiedän että joogat,reikihoidot ym.eivät ole Jumalan mielen mukaisia.Mutta eilen törmäsin erään tutun facebook sivuilla tämän Pirkko Vesavaaran opetukseen akupunktiosta,että se on voodoota.Sitä säikähdin,kun olen itse antanut lääkärin laittaa hartioihini akupunktio neuloja,kärsin aika ajoittain niska-ja hartiaseudun kipeytymisestä.Sitten olen muutaman kerran oma-aloitteisesti ottanut hierojalta akupunktiota hartioihin.Mutta nyt tää opetus säikäytti.En tunne itse tätä naista ,enkä ole koskaan kuullutkaan.Tarkoitatko Kerimäki,että tämä nainen toimii New Age hengessä,vai mitä?
Mallu

ViestiKirjoittaja toni t » 09. Touko 2013 11:58

Mallu kirjoitti:Kokeillaan jos nyt onnistuisi tuo linkitys.

https://www.youtube.com/watch?v=aELz8TCEASk

Kuuntelin tämän linkin ja Vesavaara opettaa siinä että uskovassakin voisi olla riivaajia joista uskova tulisi sitten vapauttaa. Valitettavasti Vesavaaran opetus on tässä kohden epäraamatullista ja johtaa epäraamatulliseen toimintaan.

Tässä todella hyvää opetusta siitä voiko uskovassa olla riivaajia joista uskova tulisi vapauttaa.

https://www.kotipetripaavola.com/uskova ... aajaa.html
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 09. Touko 2013 13:12

Mallu: En miäkään ole akupunktiosta tuolla tavalla ajatellut. Annoin muuten viime synnytyksessä itsekin kätilön kokeilla akupunktioneuloja kivun lievittämiseen. Ei niistä kyllä mitään apua ollut :D
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Herman » 09. Touko 2013 13:32

Aika jännää, että tänne on viime yönä kirjoitettu akupunktiosta, näin nimittäin viime yönä unen joka liittyi akupunktioon. En ole koskaan ennen sellaista nähnyt, siksi se varmaan jäi mieleeni. Menin siinä johonkin uimahallin tapaiseen paikkaan, ja siellä oli vastaanottotiskillä nainen joka vaikutti oudolta, jollain tavalla riivatulta. Kysyin voiko täällä saunoa, ja hän vastasi että kyllä voi. Sitten hän sanoi, että saunojille on myös mahdollisuus akupunktiohoitoon pienestä lisämaksusta.

Sitten uni siirtyi kuin elokuvan leikkauksella seuraavaan tilanteeseen jossa olin jo hoitopöydällä ja selkääni oli laitettu akupunktioneuloja. Heräsin tässä kohdassa ja oli tosi epämiellyttävä olo, vähän kuin olisi nähnyt painajaista, vaikka unessa ei sinällään tapahtunut mitään pelottavaa. Mielenkiintoista... :think2:
Herman

ViestiKirjoittaja PetriFB » 09. Touko 2013 20:12

Päivitin kirjoitustani lisäämällä tekstiä tähän kohtaan:

https://www.kotipetripaavola.com/sukukirous.html#6

Lisäys alkaa otsikosta eksytys ja siitä vapautuminen päättyen otsikkoon menestysteologia ja sukukirous.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja systeri » 09. Touko 2013 20:43

Tää oli Petriltä just sitä mitä mäkin ajoin takaa,hyvä kirjoitus kannattaa lukea!
systeri

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 09. Touko 2013 20:48

Hermanin uni on mielenkiintoinen ja osui kyllä hyvään saumaan. Ehkä Jumala tahtoo sen kautta sanoa, ettei oteta akupunktiota vastaan hoitona vaivoihimme. Olen muutenkin vähän ajatellut, että sen teho perustuu plaseboon... Kuten useimpien lääkkeidenkin :think2:
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 09. Touko 2013 20:56

Mallu,,,en tarkoittanut ,että Vesavaara olisi new age nainen vaan ,,yleisesti Suurivaara on new age (huomasitko kuinka herrrkuttelin vaara sanalla)En nyt ihan suoraan ota kantaa neuloja jos laitetaan ,mutta jos siinä on mukana jotain itämaista uskontoa rituaaleja ties mitä ja neulojen laittaja olisi Paavo Väyrynen ,niin olisin varovainen ,mutta eihän Paavo tietenkään ole sellainen vaan tietääkseni Kristitty (kait).Eli jos on asiat tehty ns väärän uskonnon alla ja rituaaleilla ni lähtisin juoksemaan ennen neuloja .Vesavaara toi minusta asian hyvin esille ,mutta olisi voinut kertoa tietty enemmänkin .Tässä tullaan siihen kompastuskysymykseen ,että kenessä ON PYHÄ HENKI ja kenessä taas ei .Moni luulee ,että minussa on oikea Henki kun on käynyt esim kasteella ja on suulla sanonut uskon MUTTA sanoiko uskon Jeesukseen OMALLA SYDÄMMELLÄ .Näitä tapauskovia on maassa paljon ja juuri tämä on se pointti mistä n miljoona kertaa olen puhunut.Paavola kirjoitti ,että jos Pyhä Henki on Uskovassa niin sinne ei voi tulla sisään muita pahoja henkiä ja näinhän se on,mutta (jälleen mutta)1siis uskova joka luulee olevansa Pyhän Hengen täyttämä vaan ei ole(on maailmassa kiinni ,portit on auki jos ei muu niin ajatusten virta ei ole samansuuntainen Jumalan ajatusten kanssa esim seksi pyörii mielessä ,riita/eripura/pahat ajatukset/perversiot/masennus/doupattu lääkkeillä eli ihminen ei toimi ) ja mitä kaikkea tähän voisi luetella.2Ihminen jossa on ollut Pyhä Henki ,mutta kenties ei enää ole eli on ihmismuodossa yhdessä pahimmista tilanteista siis on saanut Pyhän Hengen mutta on antanut maailman viedä ja uskottelee itselleen olevansa suojassa kun on kerran ollut Kristitty ja on sanonut sydämmellä ,että uskon .Siis luopumus sen rankimmassa muodossaan ja kaikessa tulevassa hirveydessään(tällainen ihminen saattaa pilkata kristittyjä ihan reippasti yms)Näillä kahdella ihmistyypillä uskon eri tilanteissa tai muodoissa voi mielestäni olla portit auki saatanalle ja ihmisellä on sen miljoona lukkoa ja ei pääse kehittymään millään eteenpäin .Kristitty uskova ei myöskään ole turvassa kaikilta Saatanan hyökkäyksiltä (iskihän se paha Jeesukseen het alussa ja pyysi kunniaa itselleen)mutta (taas mutta)Pyhä Henki on meissä ja Hän suojelee ja sitten Kristityllä on itsellä vastuu taistella pahaa vastaan ja vastustaa niin se perkele pakenee Kristitystä .Mielestäni ihmisen mieli on sellainen temmellyskenttä ,jossa käydään moni taistelu .Kun meillä on täysi taistelu varustus päällä ja tiedämme uskossa vastustajan olemuksen ja metkut niin me olemme Jeesuksessa Kristuksessa Herrassamme voittajia nyt ja Ikuisesti .Aamen.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja systeri » 09. Touko 2013 21:41

Ja taas voisin yhtyä Mr Kerimäen ajatuksiin.Itseasias tänään lenkkeiltiin Mallun kans ja puhuttiin tästä.Olin aikalailla tuota mieltä akupunktio asiasta.
systeri

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu