Minun äiti kuului ev.lut kirkkoon ja puhui sukukirouksesta, että Jumala kostaa aina
kolmanteen ja neljänteen sukupolveen asti. Äitini oli uskossa mutta näin jälkeenpäin
ajatellen hän uskoi niin kuin ev.lut kirkko opettaa eli joitain asioita väärin.
6.2.5 Ongelman taustalla sielunvihollisen side ja sukukirous kts. 48
Betania-koti pohjaa näkemyksensä Raamattuun (2. Moos.20:5-6), jonka
mukaan tiettyjen syntien vaikutus siirtyy kirouksena, joka altistaa samaan
ongelmaan, kolmanteen ja neljänteen sukupolveen asti. Tällaisen sukupolvien
takaa tulevan kirouksen ketjun voi omalta kohdaltaan katkaista ja siitä vapautua
Kristuksen sovitustyön kautta tekemällä parannuksen, tunnustamalla
ongelmaan liittyvät suvun synnit ja irtisanoutumalla niistä.
Mr Kerimäki kirjoitti:itse olen ollu siinä tilanteessa ,että minussa eräs kuulu saarnamies sanoi olevan sukukirousta .En tuntenut mitään ihmeellistä tai olisin tuntenut olevani mitenkää kirottu tai böööö oikea hämäräheikki.Rukoilin ihan normaalisti ,mutta sota meillä oli henkimaailmassa .Tämä mies rukoili toisen vahvan Jumalan ihmisen kanssa ja kävi niin ,että siihen iltaan loppui minulta mm migreeni ,jonka kyseinen pastori ilmoitti sairautena olevan henkimaailman tauteja ja kulkee sitten suvussa ja mikä oudointa minun äitini kärsi migreenistä kovasta sellaisesta ja samana iltana parani hänkin ,vaikka ei ollut paikan päällä tai millään lailla tietoinen koko asiasta.Molemmilta on migreeni pysynyt kokonaan poissa no minulla on niskajumia ,mutta johtuu äärimmäisen staattisesta istumatyöstä.Sana sukukirous hmmm en tiedä mistä sana on tullut ja onko se ihan oikea sana kuvaamaan asiaa ,mutta jotain tässä asiassa on ja sitä ei voi olan kohautuksella ohittaa tai sitte lähteä porukalla pieksämään jotain Iivanaista tai muutakaan ihmistä .Jos tietenkin teillä on voimakas tahtotila niin kukapa teidän laista joukkoa voi estää .Tämä asia vaatii tutkimista ja tottakai Raamatun sanan kautta tulee selvyys ,mutta tunnen vaan Hengessäni ,että asia ei nyt tällä tiedolla mikä täällä on niin asia ei mene nyt oikein.....Kun tämä kirous tai mikä varjo sukupolvien menneisyydestä oli katkaistu niin sydämmeen laskeutui sellainen ymmärrys ja voimakas kuten myös selän ihmeparannukseen ,että itse Jumala olis sanonut (vapaasti) tyyliin ,että ne ketkä häntä pelkäävät ja Rakastavat niin heille annan armon .Ymmärsin tässä ns kirous asiassa ,että se ei ollut minu syytä millään lailla eikä minua saa syyttää tai minä en saa joutua kärsimään siitä ,että jotai todella väärää on joskus aikoinaan tehty (ja näin luulen että äidin suvussa aiemmat sukupolvet) siis minä en ole syyllinen toisten synteihin ja koska Rakastan Jumalaa niin paljon että ei ole mitään mittaa jolla sitä Rakkautta mitata niin Jumala antoi armon minulle siis Rakkaus häneen antoi parannuksen ja katkasi kahleet menneisyydestä....Yleisellä tasolla sanoisin ,että jos joku tekee virheen niin jos lähtee toisen tuomitsemaan niin olkaa todella sitten oikeassa, kun Raskaita tuomioita julistatte .Itse olen saanut satikutia asiasta ja sanon saman teille ,että kaikella Rakkaudella jokaista kohtaan olkaa varovaisia.Itsenne takia ja puolesta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa