Uutisia maailmalta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Uutisia maailmalta

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 02. Touko 2013 13:54

Lohikäärme on siis itsessään perkele... mutta miksi seitsemän päätä ja kymmenen sarvea?
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Herman » 02. Touko 2013 15:59

lonelyrider kirjoitti:Voi vitsi... yhtäkkiä minulla on sellainen tunne, että jotain tärkeää aukesi sisimmässäni... siis vaimo kuvastaa Jumalan valtakuntaa ja poika on Jeesus ja jos portto joka ratsastaa lohikäärmeellä on eu:hun liittyvä... voi vitsin vitsi... näkeekö kukaan samaa kuin minä näen? Heitän nyt uskaliian kysymyksen?

Kyllä minä varmaan näen ihan samalla tavalla. Kun vielä ottaa huomioon, että EU:ssa on hyvin paljon samoja piirteitä kuin muinaisessa Rooman valtakunnassa, jota Ilmestyskirjassa kuvataan Babyloniksi, niin tuosta voi vetää aika hurjia yhtälöitä...

12:1 Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä kaksitoista tähteä.
--

Tuossa luvussa puhutaan vaimosta, jolla on seppele jossa on kaksitoista tähteä! Mutta nainen on Jumalan puolella? Mutta miksi tämä kahdentoista tähden seppele?

Tuossa on mielestäni aika selkeä viittaus Vanhan testamentin kohtaan jossa Joosef kertoo näkemästään unesta:

Ja hän näki vielä toisenkin unen, jonka hän kertoi veljilleen ja sanoi: "Minä näin vielä unen: katso, aurinko ja kuu ja yksitoista tähteä kumarsivat minua" (1.Moos.37:9)

Molemmissa kohdissa puhutaan auringosta ja kuusta ja kahdestatoista tähdestä. Ketä nämä 12 tähteä Joosefin unessa ovat? Ruuben, Simeon, Leevi, Juuda, Isaskar, Sebulon, Dan, Naftali, Gad, Asser, Joosef ja Benjamin, eli Israelin heimojen isät.

Tuo Ilmestyskirjan 12.luvun kuva vaimosta ja 12 tähdestä on siis selkeä viittaus Israeliin, ja poika on tietysti Israelista syntynyt Messias Jeesus.

Se, että EU:n merkiksi on otettu 12 tähden seppele, on osa suurta antikristillistä hämäystä jolla koitetaan saada ihmiset luulemaan, että EU ja siitä seuraavat jutut ovat Jumalasta. Eikö ole ovelaa?
Herman

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 02. Touko 2013 16:05

Onpa mielenkiintoista, tosiaan Joosefin uni... pitääpä mietiskellä asiaa, kunhan tuon meidän pikkupojan saan taas untenmaille, jos vielä jatkaa uniaan...
lonelyrider

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 02. Touko 2013 16:27

Siis tuolla kun poikaa nukutin, niin ajattelin mielessäni että wau.... olen niin jotenkin sisimmässäni kiitollinen Jumalalle, että Hän aukaisee jopa ilmestyskirjaa... kiitos Herman selvennyksestä... totta tosiaan, kaksitoista tähteä, Israelin sukukunnat ja kaikki suoraan raamatun lehdiltä! Ei mitään omaa päätelmää, vaan Jumalan sanaa!!! Siis en koskaan eläissäni ole ymmärtänyt höläyksen pöläystä ilmestyskirjasta... minun sieluni iloitsee... voi kunpa ymmärtäisin lisää!!!
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Herman » 02. Touko 2013 16:29

lonelyrider kirjoitti:Siis tuolla kun poikaa nukutin, niin ajattelin mielessäni että wau.... olen niin jotenkin sisimmässäni kiitollinen Jumalalle, että Hän aukaisee jopa ilmestyskirjaa... kiitos Herman selvennyksestä... totta tosiaan, kaksitoista tähteä, Israelin sukukunnat ja kaikki suoraan raamatun lehdiltä! Ei mitään omaa päätelmää, vaan Jumalan sanaa!!! Siis en koskaan eläissäni ole ymmärtänyt höläyksen pöläystä ilmestyskirjasta... minun sieluni iloitsee... voi kunpa ymmärtäisin lisää!!!

Kiitos Herralle! :thumb:
Herman

ViestiKirjoittaja Eetu » 03. Touko 2013 10:16

EU-juliste, joka kiellettiin (tais olla liian ilmeinen viittaus Baabelin torniin):

https://3.bp.blogspot.com/_ElQ6uj_xmu0/ ... poster.png
Eetu

ViestiKirjoittaja Herman » 03. Touko 2013 10:20

Tää oli myös mielenkiintoinen. EU:n juliste vuodelta 2012:

Image

MUOK: Anteeksi tämä ei ollutkaan EU:n itsensä tekemä, vaan ESF:n eli eurooppalaisten sosialistijärjestöjen liittoutuman, mutta juliste oli esillä Euroopan Komissiossa joka on EU:n päätöksentekoelin.
Herman

ViestiKirjoittaja Eetu » 03. Touko 2013 12:10

Herman kirjoitti:Tää oli myös mielenkiintoinen. EU:n juliste vuodelta 2012:

Image

MUOK: Anteeksi tämä ei ollutkaan EU:n itsensä tekemä, vaan ESF:n eli eurooppalaisten sosialistijärjestöjen liittoutuman, mutta juliste oli esillä Euroopan Komissiossa joka on EU:n päätöksentekoelin.

Samaa mafiajengiä ne kaikki on! :) Kommunismia ja ekumeniaa, pettämätön yhdistelmä
Eetu

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Touko 2013 11:00

Taas tätä saatanallista naurujoogaa on tarjolla ihmisten eksyttämiseksi:

"Tänään on naurupäivä"

https://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.sht ... naurupaiva

"Tänään vietetään jälleen maailman naurupäivää.

Muun muassa Helsingissä Kampin kauppakeskuksessa naurujoogaohjaajat naurattavat yleisöä kello 14:stä alkaen.

Lisäksi tilaisuuksia on Lohjalla ja Oulussa, kerrotaan Naurujoogaopiston verkkosivuilla.

Suomessa juhlittiin maailman naurupäivää ensi kerran vuonna 2004."
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Eetu » 06. Touko 2013 13:40

Eetu

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu