Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 16. Huhti 2013 11:21

systeri kirjoitti:
lonelyrider kirjoitti:kieli (vai tässä tapauksessa näppäimistöllä liihottavat sormet ja älyttömät ajatukset)... se on palava pyörä, vai miten se meni, petollisin väline, joka voi viedä mennessään. :think2:

No näin se on "lr" :) meillä oli täällä yhtenä viikonloppuna aikamoinen selkkaus jossa mä jouduin tunnustaa ja myöntää omat virheeni.Olin ohjannu lastani ihan kieroon. Vaikka kysymys olikin osittain väärinymmärryksestä,niin sekään ei ollut kyllä mikään puolustus.Olisi pitänyt silti toimia ja opettaa toisin.Menin sitten maanantaina töihin ja siellä eräällä pisteellä kippuroin Herran edessä ja kyselin että miten tää juttu taas kolahti mun omaan nilkkaan..oonko mä näin huono ja taitamaton edelleen :? Sitten ikäänkuin olisin kuullut puhetta :) "Eikö se tulisi olla iloinen asia kun saa tunnustaa virheensä ja syntinsä,vain sillätavalla pääsee eteenpäin?" Ja jälleen koin riemullisen hetken...hengessäni yhdyin heti siihen ja hihkuin että "aivan,näin se kyllä on!! " :) Samantien tuli mieleen laulunsanat "anna anteeksi,pese puhtaaksi tee uudeksi kokonaan...ja aivankuin se olis vielä vahvistettu että "siis kokonaan" .... :happy:

Se on joskus rankkaa äitinä oleminen, mutta tärkeää on aina anteeksipyyntö, oli sitte pienet tai suuret lapset jo kyseessä.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Janne » 18. Huhti 2013 00:04

Mikolle on sit viestiä pukattu :thumb:
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 18. Huhti 2013 00:28

Janne kirjoitti:Mikolle on sit viestiä pukattu :thumb:

Oletko kenties kiinnostunut tavoitellusta suurisuiset häpeäjät -clubin jäsenyydestä?

MUHAHAHA -sillalla tavataan! :happy:
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Janne » 18. Huhti 2013 00:57

Mikko Murpatti kirjoitti:
Janne kirjoitti:Mikolle on sit viestiä pukattu :thumb:

Oletko kenties kiinnostunut tavoitellusta suurisuiset häpeäjät -clubin jäsenyydestä?

MUHAHAHA -sillalla tavataan! :happy:

Mä oon kiinnostunut kaikesta missä voi nolata itsensä (ja muut) :dance:
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne

ViestiKirjoittaja Eetu » 20. Huhti 2013 22:30

joo on ihmeelliseksi mennyt tv-ohjelmat

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hirve%C3%A4_Henri
Eetu

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 20. Huhti 2013 22:53

Tosta Hirveästä Henristä mä kyllä tykkään ;gladly:
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 20. Huhti 2013 23:10

Aamu-Usva kirjoitti:Tosta Hirveästä Henristä mä kyllä tykkään ;gladly:

Heh, miksi täällä kaikki lytätään, hirveä Henrikin, sehän se väärin ymmärretty pikkupoika joka aina on kolttosissa... en mä nyt kaikkia lastenohjelmia teilaisi minäkään :D
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Eetu » 21. Huhti 2013 10:26

lonelyrider kirjoitti:
Aamu-Usva kirjoitti:Tosta Hirveästä Henristä mä kyllä tykkään ;gladly:

Heh, miksi täällä kaikki lytätään, hirveä Henrikin, sehän se väärin ymmärretty pikkupoika joka aina on kolttosissa... en mä nyt kaikkia lastenohjelmia teilaisi minäkään :D

Joo en oo lytännyt ihmettelen vain ku joskus katoin jotain jaksoa ni ei siinä ollut minkäänlaista opetusta siitä että on väärin tehdä niitä kolttosia. En siis tiedä tarpeeksi Hirveästä Henristä, että onko se hyvä ohjelma vai ei, mutta siis te jotka tiedätte, niin onko niissä jaksoissa siis jotain opetusta siitä että on väärin tehdä niitä kolttosia?

Joten osittain perun kommenttini HIrveästä Henristä, mutta teilaan tämän alla olevan täysin:

https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/44383 ... aa+virheen
Eetu

ViestiKirjoittaja Herman » 25. Huhti 2013 11:06

Laitetaas tänne pieni ilmoitusluontoinen asia.

Olemme muuttamassa pois rivitalosta kerrostalo-asuntoon, ja meillä jää tarpeettomaksi kasa tällaisia pihalaattoja:

Image

Koko on 60x60cm ja näitä on 48kpl. Ostettiin ne viime kesänä eli ovat tosi hyväkuntoisia. Toukokuun lopussa muutetaan eli siihen asti voi tulla hakemaan Keravalta jos tällaisille on tarvetta. Maksaa jos jaksaa :)

(voimme ehkä mahdollisesti myös kuljettaa ne tarvittaessa, ota rohkeasti yhteyttä jos olet etsimässä juuri tällaisia laattoja)
Herman

ViestiKirjoittaja systeri » 27. Huhti 2013 16:40

Löysin facebookista tämmösen hauskan ja kuvaavan jutun..kuvassa oli kaksoset äidin kohdussa jotka jutteli tälleen...

Olipa muuan äidin kohdussa kaksi vauvaa. Toinen kysyi toiselta: ”Uskotko synnytyksen jälkeiseen elämään?” Toinen vastasi: ”Totta kai. Kyllä synnytyksen jälkeen täytyy olla jotakin. Ehkä me olemme täällä valmistautumassa siihen, mitä meistä myöhemmin tulee.” ”Hölynpölyä”, sanoi toinen. ”Ei synnytyksen jälkeen mitään elämää ole. MIllaista sellainen elämä olisi?” ”En tiedä, mutta valoa tulee olemaan enemmän kuin täällä. Ehkä me kävelemme kahdella jalalla ja syömme suun kautta.” Toinen sanoo: ”Tuo on järjetöntä! Käveleminen on mahdotonta. Ja että söisimme suun kautta? Naurettavaa. Ravinto tulee napanuoran kautta. Elämä synnytyksen jälkeen on täysin poissuljettu mahdollisuus. Napanuora on liian lyhyt.” ”Uskon, että jotakin siellä on ja ehkä se on erikoista kuin tääll”, toinen vastaa. ”
”Kukaan ei ole koskaan tullut sieltä takaisin. Synnytys on elämän loppu, ja sen jälkeen on vain pimeyttä ja ahdistusta. Ei se vie meitä mihinkään.”
”No, en minä tiedä”, sanoo toinen, ”mutta ainakin me näemme äidin, ja hän pitää meistä huolen.”
”Äiti! Uskotko sinä äitiin? Missä hän on nyt?”
”Hän on kaikkialla ympärillämme. Me elämme hänessä. Ilman häntä ei olisi tätä maailmaa.”
”Minä en näe häntä, joten järki sanoo ettei häntä ole”
Tähän toinen vastasi: ”Joskus kun on ihan hiljaista, hänet voi kuulla ja aistia. uskon, että synnytyksen jälkeen on toinen todellisuus, ja me olemme täällä valmistautumassa siihen todellisuuteen.”
systeri

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu