Niin Mikko veljeni; ajattelin ensin etten enää kirjoita mitään, mutta.. Ettei kukaan ajattelisi, että suuni on tukitttu, ja aloin kuin pelkäämään, tms.. Niin ajattelin sanoa jotain kuitenkin, kun olen seuraillut näitä
rönsyileviä kirjoituksia täällä, siis muitakin..
Minulla ei ole mitään tarvetta, tai edes haluakaan nostaa itseäni millään tavalla "minä tiedän" tyypiksi. Mutta ihmettelen vain miten sellaista edes tuodaan foorumille, joka on tällaista puppua ja eksytystä
https://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=7544
Jos me haluamme linkkejä tuoda, missä on harhaa, niin niitähän löytyy kyllä netistä pilvin pimein, se on varmaa. Mutta onko rakentavaa, tai edes tarpeellista niitä tuoda forumille, minkä tarkoituksena näkisin; Evankelioinnin, ei harhojen tuomista ja niistä
liikaa jutellen, jolloin koko juttu on kuin
syöpäkasvain, jota ei edes yritetäkään leikata, tai hoitaa, parantaa, vaan annetaan sen vain levitä rauhassa tuhoamaan
kaiken hyvän? Meidän uskovina ei pitäisi olla niin kärkkäitä jutteleen kaikesta
muka tärkeästä, joka onkin kohta yhtä satua..

Kaasua vain lisää ja pökköä pesään ja vauhti on hurjaa, mutta sitten saattaakin äkkiä rysähtää ja voikin automme mennä ojaan, metsään..Tämä
Ei ole Herrammekaan tahto omiaan ajatellen, ei todellakaan! Malttia ja
enempi ristin juurella viipymistä, kuin olla mukana jauhamassa ...
Miko Murpatti kirjoitti:No oletan, että on ja siksi tahdonkin kysyä, että mitä sekoa on tuossa Raamatun selvässä opetuksessa asiasta että jättiläiset ovat yhtyneet ihmisten tyttäriin? Se opetushan kerrotaan linkkaamassani Paavolan tekstissä varsin tyhjentävästi ja siinä ei ole mitään sekoa vaan on ihan ehtaa Herran itsensä ilmoitusta ystäväni!
Joo oon kuule lukenut linkit ja oon lukenut vanhaa Testamenttiakin aika paljon ja tiedän noi jutut, mutta kasvaako sinun , tai kenenkään usko noita tutkimalla ja niistä puhumalla?
Ei kasva, vaan mieltyy siihen, mikä on kyllä Raamatussa, mutta joka
ei ole sitä kaikkein tärkeintä.
Se Ei rakenna,
ei kasvata uskoamme. Miksi siis jauhaa sellasesta, kun tärkeämpääkin on? Kerro! Olen kuulolla,
mutta huomaa, etten jatka tästä eteenpäin, vaan laitan vain sinut ja muutkin miettiin;
Mitä Jumala todella haluaa meidän kirjoittavan ja mikä on kaikkein tärkeintä uskossamme ja työssämme elovainioilla? Mikko Murpatti kirjoitti:Mooseksen kirja ei suinkaan ole sekoa vaan rankkaa asiaa ja hyvää joskin raskasta ruokaa! Jos opetus menee yli hilseen tahdon rohkaista sinua lukemaan opetuksen ja näin saamaan ymmärystä aiheesta, ei siinä ole mitään peljättävää.
Olet oikeassa, että Mooseksen kirja on hyvää ja usein toki raskastakin luettavaa. Amen! Kun luen Raamatustani Mooseksen kirjaa, tms niin se ei mene yli hilseen, eikä saa minua kuin pelkäämäänkään, koska
Herran Henki ohjaa ja neuvoo, ja lohduttaa. Voisin jopa paljastaa sinulle Mikko veli, että: Herra on jo vuosia, vuosia sitten kutsunut minut työhönsä ja pyrin olermaan uskollinen ja nöyrä, ristin juurella parannusta tekevä Jumalan palvelijatar. Ja voisin enempikin ohjata sinua, kuin sinä minua, mutta niin kuin jo sanoinkin, niin minulla ei ole siihen ainakaan nyt mitään halua/tarvetta.
Ei siis enää kuin jaaritella, vaan
evankelioidaan, sillä elämmehän lopun aikoja ja meitä kutsutaan puhdistautumaan, kuolemaan lihallemme ja maailmalle, pysymään lähellä
Golgatan Herran veristä ristiä; parannusta tehden
päivittäin. Sekä kasvamaan uskossamme, jotta olisimme valmiita kun oikea koetuksen aika kohtaa ja osaisimme hakea turvaa, apua, opastusta: Herraltamme Jeesukselta Kristukselta, eikä ihmisiltä, parhaimmilta
kaan! Ohjataan muitakin enempikin hakemaan neuvoja ja opastusta, turvaa Jeesukseltamme, eikä olla liian kärkkäitä itse vain neuvomaan ja ohjaamaan toisia, vaikka he sitä pyytäisvätkin. Ohjataan ristin juurelle ja Jeesukseen katsomaan.
2. Piet. 3:10-18 
Siunausta sinulle Mikko ja teille kaikille! Jeesus elää, totisesti Hän; ELÄÄ! Halleluja! Kiitos Herralle!