David Owuor Suomeen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: David Owuor Suomeen

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 14. Huhti 2013 22:35

azanttil kirjoitti:Pyhä Henki paljastakoon totuuden Jeesuksen nimessä!Olen ollut hänen suurkokouksissaan ja niissä on valtava PYHÄN HENGEN läsnäolo, rauha ja ilo. Sadoittain sairaita paranee, rammat kävelevät, sokeat näkevät, kuurot kuulevat, hiv lähtee ja maan johtavat lääkärit ovat todistamassa näitä ihmeparantumisia. Hedelmistään puu tunnetaan ja mm oman elämäni on todistus tästä. Olisiko niin, että Herra Mupatti, joka ei ole koskaan edes ko profeetan kokouksissa ollut tietää paremmin kuin ne yli 10 miljoonaa ihmistä, jotka ovat hänen kokouksissaan käyvät? Profeetta Owuorin haukkujat ovat juurikin niitä, jotka eivät itse ole edes olleet paikan päällä..

Rakas lähimmäiseni! Älähän nyt vajoa kiistämisen ansaan! Pyydän ja vetoan sinuun, että rukoilisit vastausta Herra Kaikkivaltiaalta tähän asiaan ja, että Hän selventäisi asian sinulle. Minä en siihen pysty, mutta koitan rukoilla sinunpuolestasi tässä asiassa aina kun muistan.

Pyytäisit nyt Herraa näyttämään sinulle onko tämä asia niin kuin sinä näet vai niinkuin minä olen kertonut. Ymmärrän että jos olet mainostanut Owouria monille ystäville ja tuttaville ja jos uskosi perustuu Owourin tilaisuuksissa saaduille kokemuksille niin on äärimmäisen kova pala myöntää että on mennyt harhaan ja vetänyt muita mukanaan, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä palata sille kaidalle polulle joka johtaa sinut kapeasta portista pelastuksen suloiseen syleilyyn!

Pyydän, että lukisit seuraavan tekstin joskus huomenna kun tunteet eivät ole pinnassa ja rukouksessa. Sitten katsoisit tuon postittamani eläinääni ja kaatuilu videon ja vertaisit sitä tekstiin:

https://www.kotipetripaavola.com/kaatum ... ssa.html#3

Video (Katso 0:41min kohdilta ja vertaa tekstiin)

https://www.youtube.com/watch?v=1x5qZ9sv8JA

13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 15. Huhti 2013 09:05

Tässä erään uskovan veljen omakohtainen todistus:

Kun kävin paikan päällä kuuntelemassa ja näin ilmiöitä, joita Toronto uudistuksen hengen toiminta vaikutti, niin vakuutuin sydämessäni Pyhässä Hengessä Jumalan sanan todistuksen kautta, että kyseessä ei ollut Jumalan Hengen vaikuttamat manifestaatiot.

Toronto uudistus kokouksissa näin monenlaisia ilmiöitä, joita pidettiin Pyhän Hengen ilmiöinä, jotka eivät sitä kuitenkaan olleet. Näin mm. miehen joka käyttäytyi kuin eläin, voiman nostaessa hänet irti lattiasta paiskaten hänet muutaman metrin päähän seinään, tätä pidettiin Pyhän Hengen työnä; Näin kuinka useissa kokouksissa voiman tullessa ihmiset alkoivat nykimään, vääntelehtimään tehden erilaisia pakkoliikkeitä; Näin kuinka monissa tapahtumissa voiman tullessa ihmiset alkoivat nauramaan hillittömästi; Näin kuinka useissa tilaisuuksissa voiman tullessa ihmiset kaatuivat holtittomasti taaksepäin, osa heistä käyttäytyi kuin he olisivat olleet juovuksissa ja heidän sanottiin olevan jopa juovuksissa Pyhästä Hengestä; Näin kuinka useissa kokouksissa ihmiset kokivat suurta tunteiden liikutusta toiset itkivät ja toiset nauroivat hillittömästi; Näin kuinka monissa tilaisuuksissa voiman tullessa ihmiset ääntelivät erilaisten eläinten äänillä; Näin kuinka useissa tilaisuuksissa voiman tullessa ihmiset vapisivat, kouristelivat sekä vääntelehtivät, eikä osa ihmisistä pysynyt pystyssä.

Kun tutkimme ja vertaamme Toronton uudistuksen hengen ilmenemismuotoja, niin ne ovat täysin identtiset, eli samanlaiset kuin kundalinivoiman aiheuttamat ilmiöt. Raamatun sanan opetus paljastaa selkeästi sen, että Toronto uudistuksessa tapahtuneet hengen ilmenemismuodot eivät olleet Pyhän Hengen vaikuttamia, vaan valhehengen ilmiöitä.

Kundalinivoiman vaikutuksia on mm. suunnaton "rakkauden" kokemus, tunteiden liikutus, maahan kaatuminen taaksepäin, eläinten tavoin äänteleminen, hillitön ilo ja nauru, itkeminen, vapiseminen, nykiminen, kouristelu ja erilaisia pakkoliikkeitä.

Kirjoitukseni tarkoitus ei ole Pyhän Hengen aitojen armolahjojen toiminnan vastustaminen, vaan valhehenkien aikaansaamien valhearmolahjojen toiminnan paljastaminen. Raamatullisen uskoon kuuluu armolahjojen toiminta ja kannustan kaikkia Herran Jeesuksen opetuslapsia toimimaan armolahjojen alueella Jumalan tahdon mukaisesti.

Eläinäänet

Room 1:
22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

Room 8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;

2 Kor 3:18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

Raamattu opettaa Pyhän Hengen muuttavan ja vaikuttavan uskovassa ihmisessä Jumalan kuvan kaltaista toimintaa, eli Jumalan ominaisuuksia kuten esim. rakkautta, totuutta, rauhaa, Raamatun totuuden mukaista uskoa, itsehillintää sekä Jumalan tahdon mukaisia ajatuksia ja tekoja.

Toronto uudistuksen voiman eräs tuntomerkki oli eläinäänien päästeleminen. Raamatun sanan mukaan valheen vaikutusta on Jumalan kirkkauden ja vaikutuksen muuttaminen eläinten kaltaisuuteen, johon tietenkin kuuluu eläinäänien päästeleminen.

Raamatun sanan todistuksen valossa Toronton uudistuksen eläinäänet olivat riivaajahenkien vaikuttamia ilmiöitä. Kundalinivoiman eräs ilmenemismuoto oli myös eläinäänten ilmeneminen. Kiistaton tosiasia on, että Toronto uudistuksen voima ei ollut Pyhän Hengen voimaa, vaan kundalinivoimaa, eli riivaajahenkien vaikutusta.

Osa eläinäänistä Toronto uudistuksessa ei kuitenkaan johtunut kundalinivoimasta, vaan ihmisen sielullisuudesta. Jotkut ihmiset sielullisesti matkivat eläinääniä, koska he halusivat kokea voimaa ja antautuivat tunteidensa valtaan päästäen sielullisuuden irti sydämessään. Kundalinivoima oli kuitenkin vaikuttamassa monessa tapauksessa eläinääniä.

LÄHDE:

https://www.kotipetripaavola.com/kaatum ... ssa.html#3 :wise3:
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja azanttil » 15. Huhti 2013 11:13

Murpatti,

Tällä PYHÄN HENGEN lopun ajan herätyksellä EI ole mitään tekemistä Toronton "herätyksen" kanssa. Jos joissain ihmisessä on henkivaltoja, jotka heitä kouristelevat tms rukouksen aikana, niin siinä ei tarvitse silti Pyhän Hengen työtä alkaa pilkkaamaan.

Voisivatko nämä yli 10 miljoonaa ihmistä, jotka profeetta Dr. Owuorin kokouksissa käyvät väärässä ja eksyksissä ja herra Murpatti Suomesta oikeassa? Vai ajatteletko Murpatti afrikkalaisten olevan helposti eksytettävää tyhmää kansaa? On siellä Murpatti myös paljon länsimaalaisia käynyt ja myös Suomesta porukkaa ihastelemassa Pyhän Hengen väkevää lopun ajan vuodatusta. Mutta hekin varmasti ovat väärässä ja Murpatti Suomesta oikeassa.

Onko näin, että useat sadat (jopa tuhannet) ihmiset, jotka hänen kokouksissaan ovat parantuneet HIVISTÄ, sokeudesta, kuuroudesta, kasvaimista, hulluudesta valehtelijoita? Ovatko maan johtavat aids-tutkijat ja lääkärit myöskin valehtelijoita, kuten Murpatti väittää?

Onko minussa nyt paha henki, kuten Murpatti väittää? Saisiko paha henki aikaan suuren innon lukea Raamattua? Tehdä parannusta synneistä lopettaen mm seksuaalisynnit? Iloa ja rauhaa? Rakkautta niitä kohtaan, jotka minua kiroavat? Rakkautta Jeesukseen, rukoukseen ja sielujen pelastumiseen? Ihmeellisen Jumalan johdatuksen elämääni?

Saisiko paha henki aikaan vihdoin ja viimein rauhan kenialaisten heimojen välille? Toissa vaalien aikaan (2007) keniassa oli järkyttävät heimojen väliset verilöyöyt ja yli tuhat ihmistä tapettiin. Dr. Owuor varoitti useaan kertaan tästä kenialaisia ennen vaaleja, mutta tuolloin häntä ei vielä tunnettu eikä hänen varoituksiaan uskottu.

Nyt 2 kk takaisissa vaaleissa hän kutsui pääministerin ja preseidenttivaaliehdokkaat paikalle järjestämäänsä kansainväliseen parannuksen teon päivään, joka uutisoitiin telkussa ympäri Keniaa. Lopulta ehdokkaat ja ministeri rukoilivat käsikädessä ja tekivät parannuksen. Profeetta Owuor julisti, että Kenia on nyt uudesti syntynyt ja uusilta verilöylöyiltä vältytään ja vaalien jälkeinen aika on mennyt rauhallisesti. Onko tämäkin herra Murpatti pahan hengen työtä?

Voisiko olla nyt niin Murpatti, että pahan henki onkin sinussa Owuorin, minun ja yli 10 miljoonan ihmisen sijaan?

Tässä vielä paljon Dr. Owuorin opetuksia ja pätkiä suloisesta Pyhän Hengen lopun ajan herätyksestä:

https://www.youtube.com/user/repentancechannel/

https://www.youtube.com/user/chitywa/featured

Tässä heidän nettiradiokanava:
https://tunein.com/radio/Jesus-is-Lord- ... 3-s113370/

Tässä nettisivut, jossa paljon tietoa:
https://www.repentandpreparetheway.org/

Ja ei, en ole kiihdyksissä kuten väität Murpatti. Minulla on rauha sydämessäni ja ilo siitä, että Jumala vuodattaa myös Suomeen sateitaan. Eikä minun ole pakko puolestella Jumalaa ja hänen profeettojaan. Tehköön Pyhä Henki sen puolestani. "Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo." SHALOM.
azanttil

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 15. Huhti 2013 12:15

azanttil kirjoitti:Murpatti,

Ja ei, en ole kiihdyksissä kuten väität Murpatti. Minulla on rauha sydämessäni ja ilo siitä, että Jumala vuodattaa myös Suomeen sateitaan. Eikä minun ole pakko puolestella Jumalaa ja hänen profeettojaan. Tehköön Pyhä Henki sen puolestani. "Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo." SHALOM.

Minä uskon vilpittömästi toimivani Pyhän Hengen opastuksessa tässä asiassa, olkoon Herra tuomarini! Jos et minun vajaaseen todisteluuni usko niin kuuntele miten Herramme Jeesus Kristus kuvailee tätä lopunaikaa missä asumme. Kiinnitä huomiota ystäväni erityisesti ensimmäiseen lauseeseen. Herra Jeesus sanoo : "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä". Tätä minä tässä olen tekemässä niinkuin Herrani kehoitti.

3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

Herra Jeesus opettaa ja kertoo, että lopunajat tunnistaa siitä, että monen monta eksyttäjää saapuu maailmaan eli tämä on NR 1 merkki, jota Herra Jeesus tarjoaa meille Raamatussa. Hänen opetuksensa aiheesta alkaa lauseella "Katsokaa ettei teitä KUKAAN eksytä".

Lisäksi Herra Jeesus , tarkentaa ja täsmentää asiaansa , niin että pieni hengellinen avuton vauva kuten minäkin saisin paksuun päähäni seuraavan asian lopunajoista:

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta. KATSOKAA ETTEI TEITÄ KUKAAN EKSYTÄ !SILLÄ HE EKSYTTÄVÄT MONTA! NÄIN LUPAA HERRA JEESUS SANASSAAN! HERRA JEESUS EI ARVAA EIKÄ VEIKKAA VAAN LUPAA SANASSAAN ETTÄ MONTA TULEE EKSYMÄÄN.. TAKUULLA JA VARMASTI!

Olen hyvin vajaa tiedoissani ja opissani, mutta tämän Jeesuksen varoituksen olen ottanut sydämmelleni ja vielä lähimmäisen rakkaudella vetoan sinuun ystävä, että tutkisit sydäntäsi tässä asiassa vielä ja rukouksessa lähestyt Herraa Jeesusta kysellen ja tutkien.
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 15. Huhti 2013 12:40

Asiaanhan saa varmuuden myös kysymällä David Owourilta, että tunnistaako henki joka hänessä vaikuttaa, Jeesuksen Kristuksen lihaantulleeksi Jumalan pojaksi.

Pystyisitkö järjestäjänä ja kutsujana mahdollistamaan tälläisen 2-5-minuuttisen Owourin kanssa? Mielelläni nauhoittaisin tai videoisin tilanteen myös. Antaisin mielelläni kopion nauhasta myös herra owourille, jota hän voisi käyttää omiin tarkoituksiinsa. Käytäntö on täysin Raamatullinen ja jokaisen profeetan pitää tähän Raamatulliseen koetteluun suostua ja Raamatun ilmoitukseen tässäasiassa alistua.

1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.

Ihana tuo viimeinen lause Sillä Jumala on rakkaus ! :hearts:
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja azanttil » 15. Huhti 2013 13:19

Pyydän, että ystävällisesti katsoisit tämän videon alkurukouksen videon ihan alusta (12min) ja päättele sen perusteella, puhuuko profeetta Pyhässä Hengessä Jehova Jumalalle vai saatanalle. Itse oli ko. kokouksessa myös mukana. Ilta, jolloin synnyin Pyhästä Hengestä ja jolloin elämäni sai uuden suunnan sille tielle, joka vie Pelastukseen.

Pyydän vielä ystävällisesti kuuntele ainakin alkurukous 12min:
https://www.youtube.com/watch?v=Qp6X2DtqJVY

Tiedän, että näinä lopunaikoina, joina elämme tulee MONTA väärää profeettaa. Olen niihin itsekin törmännyt ja niistä myös Owuor varoittaa opetuksissaan tiukasti. Sana ei kuitenkaan sano, että lopun aikoina on PELKÄSTÄÄN jäljellä vääriä profeettoja. KAIKKI profeetat eivät siis ole vääriä. Kiitos Jumalalle, joka on Rakkaus.

Tervetuloa vielä kokoukseen näkemään ja kuulemaan omin silmin. Et varmasti kadu.
azanttil

ViestiKirjoittaja tanu » 15. Huhti 2013 13:24

Katsoin tuota Pariisin videota...

Raamatun Jumalan Pyhä Henki ei vaikuta ihmisissä kouristelua, kovaäänistä kirkumista ja huutamista, yleensäkään mitään järjetöntä ja tahdosta riippumatonta käytöstä.
Näkyi joku lavalla olleista lyövän toista naamaankin...

Raamatun Jumalan Pyhä Henki vaikuttaa ihmisessä nöyryyttä, parannuksen tekoa, sopuisuutta, rauhallisuutta ja rakkautta.

Kovasti syytät, azantil, Mikon sanoneen sellaisia asioita, mitä Mikko ei vastauksissaan ole edes sanonut. Laitat ikäänkuin vihassa sanoja toisen suuhun.

(Joh.13)
34. Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne.
35. Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."

(Kor.13)
1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
7. kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
8. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
9. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
10. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
11. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
12. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
13. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja azanttil » 15. Huhti 2013 13:40

En ole millään tasolla Murpatille vihainen enkä tunne vihaa sydämessäni. Ihan häntä siunailen täällä. On hyvä olla varovainen ja myös kyseenalaistaa asioita. Se on ihan tervettä.

"Ja saastainen henki kouristi häntä ja lähti hänestä huutaen suurella äänellä." (Mark 1) Eli paha henki voi kouristaa rukouksessa ihmistä.
azanttil

ViestiKirjoittaja pekka » 15. Huhti 2013 13:55

pekka kirjoitti:
azanttil kirjoitti:Vielä jatkan hieman... Eli ei todellakaan juokse rahan perässä. Hän saarnaa itseasiassa juuri menestysteologiaa ja pastoreiden rahan-ahneutta,sekä seksuaalisyntiä vastaan kirkoissa. Tulkaa katsomaan ja kuulemaan omin silmin Helsingin seminaariin. Ette varmasti tule katumaan. Olen yksi hänen kutsujistaan. Kerron mielelläni lisää. Itse uudistuin uskossani hänen kokoukissaan kun Pyhä Henki tuli voimallisesti ylleni ja elämäni muuttui täysin. Itse odotan mielenkiinnolla mitä profeetalla on sanottavaa tälle paatuneelle Suomen kansalle...

Haluaisin kysyä sinulta kun kerrot, että David ei "juokse rahan perässä", että paljonko on hänen esiintymispalkkionsa kun hän tulee Suomeen saarnaamaan ja opettamaan? Olisin hyvin kiitollinen vastauksestasi.

Voitko kertoa paljonko on hänen esiintymispalkkionsa? Olisin hyvin kiitollinen vastauksestasi.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja azanttil » 15. Huhti 2013 14:02

Hän maksaa itse lentonsa ja majoituksensa eikä ota penniäkään palkkaa mistään. Kolehtikopat suomalaiset järkkääjät saattavat ehkä laittaa tilan takaosaan jos joku haluaa osallistua vuokrakuluihin, mutta ainoastaan kattamaan paikan vuokrakulut. Tästä ei kukaan saa taloudellista voittoa siis. Dr. owuor ei koskaan kokouksissaan pyydä/kerää rahaa.
t, Anna
azanttil

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu