Minä haluan olla väärässä tässä asiassa!
Olisi ihanaa kun olisi uusi Herran "luotto voideltu" vähän kuin David Wilkerson oli aikoinaan Herran armosta.En tiedä oliko hän muille sitä mutta itse tykkäsin kovasti "Jumalan rakkikoira" wilkersonista joka saarnasi synnin synniksi eikä kumarrellut kuin Herralle, ihmisten miellytys ei ollut hänen työnsä
Rohveetat ja muut ovat toki erehtyväisiä ihmisiä ja katseet kohti kristusta pitää suunnata eikä ihmisiä, mutta kyllä minä vaan olen saanut paljon apua esim David Wilkersonin opetuksista ja nyt olisi kiva löytää joku toinen lähde siihen hänen tilallensa.
Jatkan täällä oman näkökantani esiintuomista, mutta toivon salaa sinunkanssasi että olisin väärässä salaa
Sitten takaisin asiaan.
Olet oikeassa tämä profetia on jo vakaammalla pöydällä sillä ennen 2010 järistelyä Haitilla järisteli viimeksi v 1948 eli järistykset ovat erittäin harvinaisia haitilla. Pitäneepä tutustua tarkemmin!
1946 Dominican Republic earthquake (4 August): This 8.0-magnitude quake in Samaná also shook Haiti horrifically,[4] producing a tsunami that killed 1,600 people.[5]
Lähde:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_e ... s_in_Haiti