Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Maalis 2013 15:08

lonelyrider kirjoitti:Luin tuosta iltiksestä tuosta Eerikan tapauksesta. Tuollainen julmuus mitä sille tyttöparalle tehtiin, niin se pistää ajattelemaan, että kuinka pienten ongelmien ympärillä sitä pyörii omassa elämässään, jopa tämä palsta voi tuntua tuollaisen rinnalla, todella pyörivän "pienten" ongelmien ympärillä.

Ja jotenkin huomaa kaiken turhuuden, kaiken sen rinnalla. Siinä tulee kysyneeksi Jumalalta... miksi et pelastanut häntä tai auttanut häntä? Ja niin monta ikävää kohtaloa mahtuu tälle planeetalle, eihän se ole edes ainoa laatuaan ihmiskunnan historiassa. Miksi minä en voinut auttaa tuota tyttöä tai kuka tahansa...tuntee itsensä voimattomaksi sen asian rinnalla, ettei voi tälle ihmiskunnan pahuudelle mitään ja sen hedelmiä tässä on sivusta katsottava... kuitenkin kun tekee todella kipeää sydämessä. Miltähän Isästä tuntuu kun katsoo luotujensa elämää täällä maanpäällä, jos se kipu joka minun sydämessäni on, se on varmaan tuhatkertainen Isän sydämessä, kun näkee tämän.

Kunpa en unohtaisi aina välillä, miten joku voi joutua kärsimään, silloin en valittaisi pienistä ongelmistani, ihan turhaan.

:cry:

Herran Jeesuksen Armo olkoon tämän tytön kanssa.

Amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Maalis 2013 15:54

*
https://elisa.net/uutiset/kotimaa/j%C3% ... kampanjaan

Eheyttäminen ei kuulu muutoskampanjaan

Elämänmuutokseen kannustavaan kristilliseen kampanjaan ei liity eheyttämistoimintaa eikä kampanja ota kantaa yksittäisiin eettisiin tai teologisiin kysymyksiin. Näin vakuuttavat Varsinais-Suomessa käynnistyneen kampanjan järjestäjät.

Mediakampanjan yhteistyökumppaneita on yhdistetty tiedotusvälineissä eheyttämistoimintaan, jolla pyritään muuttamaan seksuaalista suuntautumista.

Kampanjan järjestäjiin kuuluvasta medialähetysjärjestö IRR-TV:stä arvellaan, että kampanjaa kohtaan on purkautunut pettymystä, kun lakialoite sukupuolineutraalista avioliitosta kaatui. Luterilainen kirkkoherra Jouni Lehikoinen kommentoi eheytyskohua tänään tiedotustilaisuudessa uutisankaksi.

Mukana kampanjassa on noin 60 varsinaissuomalaista seurakuntaa ja järjestöä eri kirkkokunnista. Kampanja näkyy muun muassa lehdissä, netissä ja katukuvassa. Tavalliset ihmiset kertovat, miten he ovat saaneet Jumalalta avun erilaisissa elämäntilanteissa.

Kampanjan suojelijana toimiva presidentti Sauli Niinistö on aiemmin sanonut, ettei hän näe pahana hankkeita, jotka pyrkivät torjumaan syrjäytymistä. :shock: :?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 05. Maalis 2013 17:56

Nyt kyllä on pyörinyt koneeni niin hitaasti liittymän vaihdon myötä tehokkaammaksi muka, etten melko usein pääse edes tänne foorumille kommentoimaan. Tämä aukeaa aivan tuskastuttavan hitaasti, jos ylipäätään aukeaa... Mikähän on syynä? Osaako joku ekspertti neuvoa....

Siunausta, :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka

ViestiKirjoittaja tanu » 05. Maalis 2013 18:14

Samaa hitautta ja "jumittamista" olen ihmetellyt pitkän aikaa.
Joko sivu ei aukea ollenkaan. Tai sitten kestää kauan ja menee kuitenkin nurin jne.
Ei ole kuulemma vika koneessa tai selaimessa, vaan Phbpp.fi hosting -palvelu on se mikä tökkii.

Näin minua valisti(ite oon aika tampio koneiden kanssa) uskonveli Mikko. :thumb:

Eli kannattaa ennen lähettämistä kopioida tekstit, varsinkin pitkät, notteivät häviä bittiavaruuteen.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 06. Maalis 2013 00:26

tanu kirjoitti:Samaa hitautta ja "jumittamista" olen ihmetellyt pitkän aikaa.
Joko sivu ei aukea ollenkaan. Tai sitten kestää kauan ja menee kuitenkin nurin jne.
Ei ole kuulemma vika koneessa tai selaimessa, vaan Phbpp.fi hosting -palvelu on se mikä tökkii.

Näin minua valisti(ite oon aika tampio koneiden kanssa) uskonveli Mikko. :thumb:

Eli kannattaa ennen lähettämistä kopioida tekstit, varsinkin pitkät, notteivät häviä bittiavaruuteen.

Rauhaa tanu!

Kiitos tiedosta :) No hyvä, ettei kyse ole koneesta, palveluntarjoajasta, vaan 'hosting' tökkii....No eihän sekään kiva ole, mutta on varauduttava myös siihen, että kopsaa joka tekstin, minkä aikoo tänne kirjoittaa.

Siunausta tanulle ym. foorumilaisille, :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka

ViestiKirjoittaja toni t » 25. Maalis 2013 16:15

Eetulle kirjoitin tärkeän yksityisviestin.

Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa myös kaikille foorumilaisille Kiitos Herralle!
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja tanu » 26. Maalis 2013 22:12

Hyvä kirjoitus otsikolla:

Elämä iankaikkisuuden näkökulmasta - maallinen elämä on katoavainen

https://nokialainen.blogspot.fi/2013/03 ... masta.html
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 28. Maalis 2013 23:30

Kävin äsken seurakunnan tilaisuudessa... voi voi... mie tunsin ihteni siellä niin älyttömän tyhmäksi... kaikki tiesi vaikka ja mitä Israelista ja historiasta yms. yms. ja minä vaan tyhmänä kyselin että mikä se semmoinen on ja tämmöinen on... ja kaiken lisäksi menin höpöttämään jonkun puheen vuoronkin päälle, jota muut olisi halunneet kuunnella... tyhmä mikä tyhmä. Miten joku ihminen voikin olla näin tyhmä. En minä mitään ymmärrä ja eihän siinä mitään, mutta inhottava kun ei voi osallistua mihinkään juttuun, kun kaikki puhuu niin viisaita, eikä sinne voi laukoa mitään väliin, kun kuka sitä jaksaisi tyhmiä jorinoita kuunnella... voi vitsi. Olen osallistuvaa lajia, enkä oikein pidä siitä penkin kuluttamisesta.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 29. Maalis 2013 09:27

Juuri eilen illalla luin ekaa korinttolaiskirjettä, missä sanotaan: "Jos joku luulee jotaakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee (1.Kor.8:2)..." Ja Lonelyrider: Olet kaikkea muuta kuin tyhmä! :hearts:
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 29. Maalis 2013 09:51

Aamu-Usva kirjoitti:Juuri eilen illalla luin ekaa korinttolaiskirjettä, missä sanotaan: "Jos joku luulee jotaakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee (1.Kor.8:2)..." Ja Lonelyrider: Olet kaikkea muuta kuin tyhmä! :hearts:

Kiitos Aamu-Usva lohdutuksen sanoista. Tiedän että tämä on sitä mun ihmismielen törkyä, että kun Jumala ei näe minua sillä tavoin, vaan Jumala näkee ihmisen oikein, mutta ei niin että tarvitsisi tuntea huonommuutta ja Jumala näkee kaikki muutkin ihmiset oikein, ei minun ihmissuodattimen kautta, eli todellisuuden kuvani ei "tässä tilassa" ole välttämättä muuta kuin subjektiivinen arvio asiasta.

Itse asiassa, joku rukouksessa siellä sanoi, että ei saa tuntea alemmuutta ja verrata toisiin... ja kyllähän minä tiesin, että se sopi kuin nakutettu mun ajatuksiini... en mitään muuta tehnyt kuin tunsin häpeää, kaikesta siitä mitä olen, näin mitattuna ihmisyyden tasolla. Toisaalta se on suurta itsekkyyttä, en kiellä sitä.

Joskus mietin vaan, että mitä minä siellä seurakunnan jutuissa teen ja miksi minun pitää olla ihmisten kanssa tekemisissä, joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä, ei me puhuta edes "samaa kieltä" ja silti siihen joukkoon minut on lähetetty ja en ymmärrä syytä. Mutta eihän meidän tulekaan tulla niiden kanssa toimeen, joiden kanssa kaikki on helppoa... joten...

Mutta ihanaa että joku vastaa tällaiselle höpöjäiselle :hugehug: siunausta sinulle.
lonelyrider

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu