Pirkko Jalovaara

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: MOT riivaajat kirkossa (Pirkko Jalovaara)

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 13. Maalis 2013 09:26

lara.tomb.raider kirjoitti:Olin tänään (12-3-2013) Pirkko Jalovaaran rukousillassa. Sali oli täynnä väkeä - hyvin monenkirjavaa. En ollut itse rukoiltavana, koska lähdin raskaan työpäivän ja pitkän rukousjonon vuoksi aiemmin pois. (Vuoroni olisi ollut viimeisenä istuinpaikkani perusteella. Tilaisuuksissa tullaan penkkirivi kerrallaan rukoiltavaksi - kaaoksen välttämiseksi.)

Puhe/ opetus oli kuitenkin Raamatun mukainen. Oli monta Raamatun kohtaa suoraan kirjasta luettuna (eikä vain viitattuna sinne päin), rohkaisevaa ja Jeesuskeskeistä sanomaa. Jos Jalovaarassa on riivaaja ja puhuu noin hyvin Raamatun mukaista totuutta, niin sitten minussakin täytyy olla :lol:

Pirkko Jalovaaran touhuissa vaikuttaa saatanan kundaliini voima. Pirkko on erittäin vaarallinen eksyttäjä ja kundaliinivoima joka häntä seuraa on voimallinen ja läpeensä paha.

Tämmöisen mediamyllytyksenjälkeen tyhmempikin tajuaa että yleisössä on varmasti tarkkailijoita eli nyt ei VARMASTI saarnata sitä samaa puppua kuin 1kk takaperin vaan takuuvarmasti on sanomaa raitistettu taas siksi aikaa kunnes pöly laskeutuu.

Lara juuri silloin kun ne aloittaa sen alttarirukoilun ja käsienpäälle laittamisen alkoi ne eläin manifestaatiot ennen eli lähdit juuri siinä vaiheessa kun olisi saattanut alkaa tapahtumaan. Itse jos olisin Pirkko en käyttäisi tänäaikana voimiani vaan rukoilisin "teko"rukouksia ja hölynpölyä ettei voima tulisi esiin. Nyt kun on paljon media huomiota ja tarkkailijoita ei ole oikea aika Pirkolla ja hänen voimallaan tulla esiin vaan nyt ollaan hissukseen hys hys kunnes pölylaskeutuu ja sitten voidaan vasta jatkaa.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 13. Maalis 2013 21:59

Herra haluaa meidät nyt pois sellaisesta mistä Hän ei pidä, ja se on PASTORIENPALVONTA! Hän kutsuu meitä Raamatulliseen kokoonpanoon rakentumaan keskenämme yhteisestä uskostamme.. Jossa seurakunta kokoontuneena palvelee toisiaan armolahjoilla=) Muta nyt on alettu jäljittelemään maailmaa.. annan esimerkin

MAAILMA: Kun esimerkiksi nyt vaikka METALLICA tulee Suomeen.. ihmisiä tulee kuin pipoa katsomaan eikä liput vanhene kuin muutaman minsan niin mennyttä ovat. ei edes iso stadion tunnu riittävän.. On pakko päästä sinne paikalle ja ties mitä riitelyy tapahtuu.. Joku on Onnesta Soikeana kun pääsee näkeen ne 5m päästä..

USKOVAT: Kun Suuri Jumalan Mies amerikasta saapuu Suomeen.. On PAKKO sinne päästä.. stadion tai iso halli ei meinaa riittää..Ajatellaan että kaikki ongelmat nyt ratkeaa kertaheitolla kun Supervoideltu amerikasta tulee ja sen käsien alle pääsee.. Ihan sama fiiliksennostatus on noissa kuin noissa maallisten kokoontumisessa=)
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777

ViestiKirjoittaja pekka » 15. Maalis 2013 16:11

Näin on tuomarisimson777.

"Dancemessu otti haltuun kirkkokansan - Katso video" (Ja saatana nauraa tai nauroi taas partoihinsa):

https://www.kotimaa24.fi/artikkeli/danc ... tso-video/

Room. 12:2

Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.

1. Piet. 1:14

Niinkuin kuuliaisten lasten tulee, älkää mukautuko niiden himojen mukaan, joissa te ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte,
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja onefortruth » 27. Maalis 2013 14:48

Joskus aikanaan v. 2002 tai 2003 kun tuli tämä David Wilkerson messukeskukseen, pitihän se päästä näkemään ja kuulemaan, kun helluntailainen olen. Meitä oli muutama nuori nainen jotka sinne mentiin.
Tungos messukeskuksen edessä oli melkoinen. Lopulta alkoivat jakamaan monistettuja lappusia ovelta ja sen kanssa pääsi sisään.
Pääsimme ehkä 100 metrin päähän Wilkersonista ja hän puhui ihan tavallista opetusta nuorille suunnaten. Olimme hieman yli-ikäisiä kuulemaan nuorisolle suunnattua puhetta, mutta pääasia oli että päästiin sen miehen kokoukseen.
Eipä siinä tietty mun mielestä pahaa ollut. :) Wilkerson oli yksi kunnioitetumpia pastoreita mitä rapakon takaa on maahamme tullut.
Parempi kuin johonkin maalliseen rock-konserttiin meno.

Mutta Jalovaarankin "kaadettavana" oon ollut paikkakuntani kirkossa joskus -97 tai -99 välisenä aikana.
Itselläni on hyvinkin elävä kokemus siitä, mitä ja miten kundaliinivoima voi vaikuttaa.
Itse menin joskus v. 97 srk:n nuorten kanssa (itsekin oli vielä teini silloin) rukoilemaan. Yhtäkkiä itse koin jotain ja kaaduin lattialle.
Nauroin ja liikehdin siinä aikani. Tuli sitten kiljumista ja vastaavia ääntelyitä jatkossa rukouskokouksissa kun olin tuon hengen vallassa.
Ainuttakaan selkeätä sanaa ei tietysti tullut.
Meni överiksi siinä suhteessa että aloin sitten vaan demoneita "häätämään" pois. Tietystihän niitä oli olevinaan siellä täällä.
Myöhemmin pariksi vuodeksi sain uniinikin demoneja, useampana yönä pelotti ja häädin demoneita pois, jopa saatanankin näin.
Harhauduin itse kun aloin demonisoida niin että elämä oli demonikeskeistä.
Oikeastaan unissani saatan vieläkin joskus herkästi kokea demonikokemuksen, joten en hirveästi välitä miettiä demoneita tai niiden ajelemista pois jos joku on antikristillinen jne. Myönnän että överiksi meni silloin nuorena ja kokemattomana, kun itse aloin soveltaa karismaattisuutta mutu-tuntumalla.
Kyllä se on ensisijaista että me emme demonisoisi kaikkea ei-kristillistä, vaan rukoilisimme ihmisten puolesta edelleenkin.
Tällä alueella on helppo harhautua, sillä hyvin äkkiä sitä voi lipsua suuntaan, että unohtuu Jeesuksen tekemä sovitustyö, joka on jo omiaan suistamaan demonien vallat.
Demoneita on ihmisissä, jotka ovat omistautuneet henkivalloille tavalla tai toisella, ottaneet yhteyttä vainajahenkiin ja tietäjähenkiin esimerkiksi tai muuten saatanalle omistautuneet. Myös ufoihin yhteydessä olleet ovat demoneiden kanssa yhteydessä olleita.

Suomessa on aikoinaan toki henkiä palvottu ja se on osittain palaamassa takaisin uusilla nimillä ja osittain vanhoillakin opeilla.
Mutta yhtä yleistä täällä tieteen luvatussa maailmassa henkivaltojen ilmeneminen ei ole kuin maissa, joissa henkiä palvotaan.
Petri kirjoitti aika hyvin tästäkin aiheesta, että aniharvoin sairaat ovat riivattuja.

En ole itse käynyt Jalovaaran illoissa sitten vuoden -97 ainakaan enkä oo kokenut tarvettakaan siihen. Harvemmin tulee eteen mentyä, yleensä joskus omassa srk:ssa saatan mennä rukoiltavaksi alttarille jos tarvetta on, useamminkin voisi toki mennä eikä vain miettiä että josko nyt menisin mutta en viitsi.
onefortruth

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 28. Maalis 2013 12:19

onefor truth,,,sitä mietin vaan ku kävit Jalovaara tilaisuudessa ,että muistatko mitä hän Rukoili tai mitä sanoja hän puhui ,ennen kuin kaaduit ja aloit ääntelemään.Itse olen pohtinut tätä asiaa ja miten asiasta kertoisin ja meneekö metsään vai ei tämä pohdinta ,mutta miten jos asian kääntäisi pää laelleen (olen savosta) vaikka Parkanon verta on myös ,mutta savolainen saattaa kääntää asian jopa ylösalaisin .Eli jospa alttarille tullessa olevalla ihmisellä ei olekaan Jumalan voima itsessään mukana vaan se paha henki ,josta voidaan käyttää kundaliini tai vaikka sandaali nimitystä ihan sama ,mutta alkulähde just sama .Jospa puhujassa on Pyhä Henki ja kun puhuja alkaa puhumaan niin nämä `skandaali`voimat alkaa riehua ,koska ne eivät kestä Jumalan voiman edessä.Ja lopputulos nähdään lattialla sitten .Toiset lähtee pystyssä lavalta ja hyvä olo itsessään ja toiset kierii lattialla ,jos minkä laisissa olotiloissa ,eli onko menty jälleen väärin päin asiassa.Ensin olisi pitänyt sitoa ja poistaa se väkevä ja sitten pyytää Rukoilla Pyhää Henkeä saapumaan itseeni asumaan ja ottamaan valta minussa Jumalan kaikella voimalla Jeesuksessa Kristuksessa.Pahinta mitä tässä olen pohtinut viime päivät on se kun nyt ollaan siinä vaiheessa ,että homot ja lesbot valtaa kirkot ,että näiltä saastoilta menee nyt viimeinenkin parannus pelastus mahdollisuus ,kun mennään taas vika järjestyksessä ,mutta kun saastainen henki on ihmisessä ni ei se sitä itse tajua vaan menee ja tekee sen mihin henki hänet painostaa.Siis olisi anteeksi annon ja rukoilun kautta pitänyt lähestyä Pyhää ei niin kuin nyt ,että yritetään vallata Pyhä ensin ja pakottaa MAAILMA hyväksymään asia ja saamaan itselle rauha ja hyväksyntä maailman kautta ...Missä on ne ihmiset sitte ku kirkko tyhjenee kaikista Pyhistä ja epäpyhät jäävät.Syntiä synnin perään eikä ole hyviä opettavaisia ihmisiä vaan kaik on poissa kaikki Pyhä ja hyvä .Itse en edelleenkään ole käynyt Jalovaaran tilaisuudessa ,mutta käyn jos liki liippaa.
Mr Kerimäki

SaulusMedia: Pirkko Jalovaara riivaajakohu video

ViestiKirjoittaja PetriFB » 11. Huhti 2013 22:38

Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

Re: SaulusMedia: Pirkko Jalovaara riivaajakohu video

ViestiKirjoittaja PetriFB » 12. Huhti 2013 09:38

PetriFB kirjoitti:

Foorumin Janne se siellä videolla puhelee :)
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja toni t » 12. Huhti 2013 16:13

Veljiltä todella hyvä video jossa Raamatun totuus tuodaan selvästi esille.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja PetriFB » 12. Huhti 2013 17:07

Jos Herra suo ja elämme, niin tulevina päivinä SaulusMedia tulee tekemään lisää videoita mielenkiintoisista aiheista, Raamatun opetuksista jne.
PetriFB

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 12. Huhti 2013 22:20

Kiitos tärkeästä videosta! Videossa oli todella tärkeä ja ajankohtainen asia esitetty rakkaudella eikä lyöden! Hyvin ja kuuluvalla äänellä kysyi myös haastattelija hyvät kysymykset.

Rukoillaan, että mahdollisimman moni saa avun tästä!

Palaisi Pirkkokin takaisin Herran väärentelemättömään sanaan ja tekisi parannuksen! Vielä on aikaa vastaan ottaa parannuksessa Kristuksen sovituksen veri ja palata Rakastavan Jumala Kaikkivaltiaan laumaan, missä hyvä paimen jo huutelee omiaan!

12 Mitä arvelette? Jos jollakin ihmisellä on sata lammasta ja yksi niistä eksyy, eikö hän jätä niitä yhdeksääkymmentä yhdeksää vuorille ja mene etsimään eksynyttä?
13 Ja jos hän sen löytää, totisesti minä sanon teille: hän iloitsee enemmän siitä kuin niistä yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä, jotka eivät olleet eksyneet.
14 Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu