lara.tomb.raider kirjoitti:Olin tänään (12-3-2013) Pirkko Jalovaaran rukousillassa. Sali oli täynnä väkeä - hyvin monenkirjavaa. En ollut itse rukoiltavana, koska lähdin raskaan työpäivän ja pitkän rukousjonon vuoksi aiemmin pois. (Vuoroni olisi ollut viimeisenä istuinpaikkani perusteella. Tilaisuuksissa tullaan penkkirivi kerrallaan rukoiltavaksi - kaaoksen välttämiseksi.)
Puhe/ opetus oli kuitenkin Raamatun mukainen. Oli monta Raamatun kohtaa suoraan kirjasta luettuna (eikä vain viitattuna sinne päin), rohkaisevaa ja Jeesuskeskeistä sanomaa. Jos Jalovaarassa on riivaaja ja puhuu noin hyvin Raamatun mukaista totuutta, niin sitten minussakin täytyy olla
Pirkko Jalovaaran touhuissa vaikuttaa saatanan kundaliini voima. Pirkko on erittäin vaarallinen eksyttäjä ja kundaliinivoima joka häntä seuraa on voimallinen ja läpeensä paha.
Tämmöisen mediamyllytyksenjälkeen tyhmempikin tajuaa että yleisössä on varmasti tarkkailijoita eli nyt ei VARMASTI saarnata sitä samaa puppua kuin 1kk takaperin vaan takuuvarmasti on sanomaa raitistettu taas siksi aikaa kunnes pöly laskeutuu.
Lara juuri silloin kun ne aloittaa sen alttarirukoilun ja käsienpäälle laittamisen alkoi ne eläin manifestaatiot ennen eli lähdit juuri siinä vaiheessa kun olisi saattanut alkaa tapahtumaan. Itse jos olisin Pirkko en käyttäisi tänäaikana voimiani vaan rukoilisin "teko"rukouksia ja hölynpölyä ettei voima tulisi esiin. Nyt kun on paljon media huomiota ja tarkkailijoita ei ole oikea aika Pirkolla ja hänen voimallaan tulla esiin vaan nyt ollaan hissukseen hys hys kunnes pölylaskeutuu ja sitten voidaan vasta jatkaa.