Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja toni t » 17. Tammi 2011 00:09

Lumina kirjoitti:Oon miettiny sitä että jos Nooa porukoineen pääsi arkkiin ennen suurta vedenpaisumusta,ettei hänen tarvinnu taistella hukkumista vastaan niin miksi Jumala vaatis tämän päivän uskovilta niin paljon "enemmän"..paljon toki vaadittiin Nooaltakin.
Sitten oon kyllä miettiny sitäkin että kuvaako pelastava arkki sitä että Jeesus hakee omansa ennen vihan aikaa vai, vai päästäänkö Jumalan voimassa olosuhteiden yläpuolelle??

Vedenpaisumus ei kuvaa sitä että Jeesus hakee omansa ennen vihan aikaa vaan päinvastoin se todistaa että tempaus on vihan ajan jälkeen samana päivänä kun Jeesus palaa tuhoamaan antikristuksen ja hänen joukkonsa.

Luuk.17:26 Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä:
17:27 he söivät, joivat, naivat ja menivät miehelle, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki.
17:28 Niin myös, samoin kuin kävi Lootin päivinä: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat,
17:29 mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki,
17:30 samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy.

Herran päivänä eli päivänä jolloin Jeesus palaa vanhurskaat pelastuu (tempaus) ja uskottomia kohtaa tuho. Samoin oli Nooan päivänä sillä samana päivänä kun Nooa meni arkkiin niin uskottomat hukkuivat ja samoin kun Loot lähti Sodomasta niin sama päivänä uskottomat kuolivat Sodomassa. Samoin käy päivänä jolloin Jeesus ilmestyy. Vanhurskaat pelastuu ja uskomattomia kohtaa tuho.

Arkki kuvaa sitä kuinka Herra Jeesus on tämä arkki johon uskomalla pelastumme Jumalan vihasta kun Herra Jeesus tempaa omansa pois juuri ennen kuin Jumalan viha kohtaa maailmaa.

Ilm.19:11 Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
19:12 Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
19:13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
19:14 Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
19:15 Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
19:16 Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra."
19:17 Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, ja hän huusi suurella äänellä sanoen kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille: "Tulkaa, kokoontukaa Jumalan suurelle aterialle
19:18 syömään kuningasten lihaa ja sotapäällikköjen lihaa ja väkevien lihaa ja hevosten sekä niiden selässä istuvien lihaa ja kaikkien vapaitten ja orjien lihaa, sekä pienten että suurten."
19:19 Ja minä näin pedon ja maan kuninkaat ja heidän sotajoukkonsa kokoontuneina sotiaksensa hevosen selässä istuvaa vastaan ja hänen sotajoukkoansa vastaan.
19:20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
19:21 Ja ne muut saivat surmansa hevosen selässä istuvan miekasta, joka lähti hänen suustaan; ja kaikki linnut tulivat ravituiksi heidän lihastansa.

Matt.24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat ( Tempaus) hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

Ilm.1:7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.

Mark.13:24 Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,
13:25 ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkkyvät.
13:26 Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella.
13:27 Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.

1.Tess.4:13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

Nämä kohdat kertovat kuinka Jeesus palaa ahdistuksen ajan jälkeen pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ensin Herää ne jotka ovat Kristuksessa kuolleet ja sitten ne Kristuksen ruumiin jäsenet jotka ovat vielä elossa temmataan yhdessä poisnukkuneiden kanssa Herraa pilviin vastaan.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Tammi 2011 14:59

Mitä tekemistä paavilla on suuren ahdistuksen ajan antikristuksen kanssa? Lukekaa seuraavan linkin kautta näistä asioista niin ehkä ymmärrätte tätä asiaa vähän syvällesemmin. Otsikko on "Kaksi Babylonia". Lukekaapa vaikka sieltä "pedon nimi, hänen nimensä luku, paavinvallan näkymätön pää". Kommentoikaa tätä aihetta.

Linkki: https://www.arvioikaa.com/2B1.html
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja toni t » 18. Tammi 2011 15:37

pekka kirjoitti:Mitä tekemistä paavilla on suuren ahdistuksen ajan antikristuksen kanssa? Lukekaa seuraavan linkin kautta näistä asioista niin ehkä ymmärrätte tätä asiaa vähän syvällesemmin. Otsikko on "Kaksi Babylonia". Lukekaapa vaikka sieltä "pedon nimi, hänen nimensä luku, paavinvallan näkymätön pää". Kommentoikaa tätä aihetta.

Linkki: https://www.arvioikaa.com/2B1.html

Paavi joka esiintyy muka Kristuksen sijaisena ei mielestäni ole tuleva antikristus sillä Paavin virka on olla Kristuksen sijainen. (Vaikka hän ei sitä oikeasti ole). Ja uskollisena johtajana jolla on paljon kannattajia paavi sopii milestäni hyvin väärän profeetan asemaan. Saattaa Paavi kuotenkin olla itse viimeinen antikristuskin mutta se selviää sitten. Joka tapauksessa paaviin liittyy luku 666.

Petrillä on hyvä kirjoitus myös aiheesta.

Rooman Katolisen kirkon oppi ja opetus on antikristillistä (antikhristos= Kristuksen sijaan ja Kristusta vastaan), onhan paavi Kristuksen sijainen (vicarius filii dei), katolisen opin mukaan. Paavin tiarassa luki vicarius filii Dei, josta saadaan kirjaimien lukuarvoksi 666. Kun Rooman Katolinen kirkko huomasi tämän niin se poisti kirjoituksen tiarasta, mutta oppi, että paavi on Jumalanpojan viransijainen jäi kuitenkin voimaan.

https://www.kotipetripaavola.com/Katoli ... uuret.html

Ilm.13:11 Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
13:12 Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.
13:13 Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
13:14 Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
13:18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

Johannes näkee väärällä profeetalla kaksi sarvea päässä. Mielenkiintoista on se että Paavilla on päässä niin sanottu kalanpään muotoinen päähine mutta minusta tuo päähine muistuttaa myös kahta sarvea.. :think2:

https://www.kotipetripaavola.com/paavinpaahine

Katsokaapa kuvia paavin päähineestä tuolta.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Tammi 2011 16:10

Niin, jäljet johtavat vedenpaisumuksen jälkeiseen aikaan ja Babyloniaan ja Baabelin tornin rakentamiseen ja niin edelleen kun palvottiin itse saatanaa ja pahoja henkiä. Nyt tuo Baabelin torni on tänä päivänä rakennettu uudelleen ja sen tornin huippu eli synnin huippu ulottuu jo pilviin saakka ja taivaaseen saakka eli koko ihmiskunta on erkaantunut Kaikkivaltiaasta Jumalasta. Paavi on ottanut tuon Baabelin tornin valtiuden itselleen. Tuo saatanan antikristillinen valhepakanauskonto on puettu kristilliseen asuun jota paavi johtaa diktaattorina ja kaikki katoliset palvovat häntä kuin jumalaa.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja toni t » 18. Tammi 2011 16:15

pekka kirjoitti:Niin, jäljet johtavat vedenpaisumuksen jälkeiseen aikaan ja Babyloniaan ja Baabelin tornin rakentamiseen ja niin edelleen kun palvottiin itse saatanaa ja pahoja henkiä. Nyt tuo Baabelin torni on tänä päivänä rakennettu uudelleen ja sen tornin huippu eli synnin huippu ulottuu jo pilviin saakka ja taivaaseen saakka eli koko ihmiskunta on erkaantunut Kaikkivaltiaasta Jumalasta. Paavi on ottanut tuon Baabelin tornin valtiuden itselleen. Tuo saatanan antikristillinen valhepakanauskonto on puettu kristilliseen asuun jota paavi johtaa diktaattorina ja kaikki katoliset palvovat häntä kuin jumalaa.

Amen Olen samaa mieltä.
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Tammi 2011 16:33

Kyllä, ikävä kyllä näin on. Ja olen nähnyt unessani tuon uuden Baabelin tornin. Siinä oli korkea pilviin saakka ulottuva torni ja julkisivu ja torniin johtava ovi. Siinä oli myös muuri joka oli useita satoja metrejä pitkä, ei kovin leveä. Muurin päällä saattoi kävellä, se oli ikään kuin tie. Tornin huippu oli yhtä korkealla kuin tämän päivän pilvenpiirtäjärakennuksien katot. Tästä valtavasta Baabelin tornista säteili ympärilleen suunnaton pahuus jota ei voi sanoin kuvailla.Itse saatana asui sen sisällä. Se oli tehty tiilestä, ainakin julkisivu. Minulle sanottiin, että tämä on Baabelin torni ja minulle sanottiin sen mitat metrin tarkkuudella eli korkeus, leveys ja pituus. Mutta en sitten tullut kirjanneeksi niitä ylös, enkä enää niitä muista metrin tarkkuudella, sen takia kerroin tornin mitat noin niin kuin nyt kerroin. Ymmärrykseni kertoo minulle, että unessani minulle kerrottiin, että ihmiskunnan synnin mitta on tullut täyteen mittaansa, ainakin hyvin lähelle täyttä mittaansa. Jeesuksen Kristuksen nimessä, ymmärrykseni ei riitä kertomaan mitä tuo unessani näkemäni Baabelin torni tarkoittaa mutta tuommoisen minä olen unessani nähnyt. Amen.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 19. Tammi 2011 02:12

Jos haluatte lukea hyvin koskettavan tarinan mitä on elää uskoaan todeksi Jeesuksessa Kristuksessa kun kaikki on viety ja ainoastaan sydämen usko on jäljellä niin lukekaa alla olevassa linkissä oleva kirjoitus. Se tulee olemaan totta suuren ahdistuksenkin aikana. Minäkin olen ollut elämässäni noin 14 päivää sellissä yötä päivää, minua ei tosin kidutettu niin kuin kirjoituksessa kerrotaan tapahtuneen. Minulla ei tuolloin liioin ollut uskoa seuranani. Nyt jos minut pantaisiin selliin minulla olisi Jeesus seuranani. Pystyin kuitenkin samaistumaan kirjoituksen tilanteeseen koska minulla on tuo sellikokemus ollut. Kommentoikaa kun olette lukeneet.

Kirjoitus kertoo mitä on olla vankilassa uskonsa takia useita vuosia ja sen otsikko on "Leijonan luolaan".

Linkki: https://www.arvioikaa.com/lion.html

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 27. Tammi 2011 00:39

Luin tuossa jokin aika sitten tämän linkissäni olevan kirjoituksen ja ajattelin pistää sen tähän, että tekin voitte sen lukea jos teillä vain on aikaa siihen. Kommentoikaa kun olette lukeneet. Kirjoituksen otsikko on "Kysymyksiä Ilmestyskirjan seitsemästä sinetistä".

Linkki: https://www.arvioikaa.com/7s.html

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 29. Tammi 2011 00:39

Rakkaat uskonsisaret ja -veljet, laitan tähän teille ketjun aiheeseen liittyvää luettavaa, minusta totuudenmukaista sellaista. Kirjoituksen otsikko on "Oletko valmistautunut tähän?". Jos ehditte niin lukekaa ja jos haluatte niin kommentoikaa.

Linkki kirjoitukseen: https://www.avatkaa.com/O.html

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja toni t » 29. Tammi 2011 01:06

pekka kirjoitti:Luin tuossa jokin aika sitten tämän linkissäni olevan kirjoituksen ja ajattelin pistää sen tähän, että tekin voitte sen lukea jos teillä vain on aikaa siihen. Kommentoikaa kun olette lukeneet. Kirjoituksen otsikko on "Kysymyksiä Ilmestyskirjan seitsemästä sinetistä".

Linkki: https://www.arvioikaa.com/7s.html

Kiitos Pekka linkistä. Luen sen ajan kanssa myöhemmin tarkemmin mutta yksi kohta pisti silmään.

K. Mikä on täydellinen ilmoitus siitä, mitä Jeesus on?

L.W. Sen paljastaminen, että Jeesus on Jumala, että Hänellä on kaikki voima, kyky ja auktoriteetti samoin kuin Isälläkin. Hän on joka suhteessa tasaveroinen Isän kanssa.

K. Eikö se ole yleisesti tunnettua?

L.W. Ei tosiaankaan täällä maan päällä eikä taivaassa!

K. Miten voi olla mahdollista, etteivät enkelit tietäisi kaikkea sitä, mitä Jeesus todella on?

L.W. He eivät ole koskaan nähneet Jeesuksen voimaa, kykyä ja auktoriteettia paljastettuna niin kuin ne tullaan paljastamaan. He eivät ole nähneet Jeesuksen kirkkautta paljastettuna sillä tavoin kuin Isän kirkkautta.

Mihinkähän kohtaan L.W viittaa ettei enkelit olisi nähneet Jeesuksen kirkkautta? Jeesus oli kirkkaudessaan ennen kuin tyhjensi itsensä ja tuli lihaan ja istuu nyt Isän oikealla puolella kirkastettuna ja Jeesuksella on kaikkivalta taivaissa ja maan päällä.
toni t
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu