Pirkko Jalovaara

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Pirkko Jalovaara

ViestiKirjoittaja Eetu » 27. Helmi 2013 15:17

https://www.kotimaa24.fi/artikkeli/pirk ... leon-eroa/

Ymmärtäisin tuon jos hän olisi ortodoksikirkon jäsen, mutta outoa jotenkin tuommonen.
Eetu

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 27. Helmi 2013 15:41

Löysin tämän linkin Petrin sivuilta ja tällä on yhteyksiä myös 'jalovaaralaiseen' toimintaan myös muitten kuin P.Jalovaaran osalta.....

https://www.kotipetripaavola.com/Valhe% ... hteys.html
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka

ViestiKirjoittaja petsku » 27. Helmi 2013 15:46

petsku

Re: MOT riivaajat kirkossa (Pirkko Jalovaara)

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 27. Helmi 2013 15:50

Hyvää settiä Petriltä!

Kiitos ja ylistys Herralle että PJ:ssa vaikuttava voima ja sen taustat tuotiin esiin kirjoituksessa.

Taas tässäkin asiassa on tuo kundaliini voima mukana ja jotenkin koen vahvasti niin, että se tulee olemaan erittäin voimakas, koukuttava ja todellisen voiman tuntuinen kokemus lopunajassa oleville pakanoille ja moni heistä varmasti uskoo sen olevan Jumalasta ja eksyy yhä syvemmälle.

Tunnistatte voiman kun katsotte tuon 2min videon siinä näkyy hyvin erillaiset tunnistettavat ulkoiset merkit eli juopuneen oloinen nauru ja raajojen nyintä sekä oman ruumiinsa hallinnan menettäminen sekä elinten tapojen matkiminen.

***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 27. Helmi 2013 18:16

Kauhean näköistä toimintaa kylläkin tuossa videossa... milloinhan tuo kaatamistouhu on tullut ylipäätänsä kristinuskoon... ja miten se on saanutkin jalansijaa noin huomaamatta, että esim. meidänkin pitää ylipäätänsä tästä edes keskustella täällä, että onko se Jumalan mielenmukaista toimintaa vai ei. Eikö sen pitäisi olla selvä juttu! Miten tämä voikin olla näin sekasortoisessa tilassa tämä kristinusko. Jeesuksen sanat ovat totta tänä päivänä, siitä mitä Hän lopunajoista sanoi. Se ei ulotu pelkästään siihen "ei uskoviin", vaan kyllä uskovatkin eksytetään pahan toimesta.

Ja kun oli tuosta voiko paha tehdä ihmeitä... kyllä voi.. esim. ilmestyskirjassa kerrotaan pedosta ja juuri ihmeillä se saa ihmiset valtaansa ja hämmästyksiin. Varmasti aika easy homma, kun ajatellaan miten jo nyt meitä vedetään linssiin... ei paljoa etiäpäin niin mitä sitten. Tuskin paha tulee esiintymään omana itsenään vaan rakastavana ja auttavana, joka tarjoaa ihmisille toivoa.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 27. Helmi 2013 18:27

Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 27. Helmi 2013 18:42

Yritinkin kirjoittaa äsken viestin tähän ketjuun, mutta tämä palvelin toimii nyt niin hitaalla, että viesti hävisi. Olen ollut tuollaisessa kundaliini-touhun keskellä itse omin silmin näkemässä eräässä city-seurakunnassa näkemässä videossa näkyvää kaaosta, jota kristillisyyden nimissä harjoitettiin. Olin tuolloin järkyttynyt näkemästäni ja varoitin uskovia osallistumasta tuollaisiin touhuihin. Tuo näytti siihen verrattuna vielä lievältä ko. "karismaattisessa kaaoksessa". Petriltä hyvä kirjoitus ja sitä olen jakanut eteenpäin. Ei tullut Jalovaaran touhuilu yhtään yllätyksenä :/ Mitä Jeesus sanoo lopunajoista...? Matt.24 lähtien alkuluvuista voimme sen lukea. Mutta tänä päivänä on niin paljon menty jo uskon perusasioista pois, että eletään ikäänkuin sellaisessa kokemuskristilllisyydessä, jossa ihmeitä korostetaan ja kokemuksia haetaan niin, että raitis ja terve kasvu Kristuksessa jää sivuun. Herra armahtatakoon mahdollisimman monen silmät avautumaan ja älkäämme itse eksykö, vaan valvokaamme. Herätyksestä puhutaan suureen ääneen, mutta mitä Jeesus puhui vähän ennen toista tulemustaan opetulapsille Öljymäellä, josta pätkä:

Matt.24:1 "Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
24:2 Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
24:3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
24:4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
24:7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
24:8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
24:9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
24:10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
24:13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu."

Juurtkaamme yhä syvemmin Kristus-keskeisesti kaikki uskovat Raamatun perussanomaan niin, että kuolemme yhä enemmän itselle Jumalan Armosta ja Voimasta....muutoin emme kestä tulevia aikoja.
Jukka-Pekka

ViestiKirjoittaja Eetu » 27. Helmi 2013 18:51

Verkosto ry:n elokuvaillassa on heidän facebook sivunsa mukaan katsottu tämmöistä elokuvaa:

https://fingerofgod.wpfilm.com/

Kultahampaita, kultahippuja, ihmeitä

https://www.youtube.com/watch?v=bSiTnN3uU3g

tässä videovastaukseni tuohon kultahippu-Jumalan-sormi-eksytykseen:

"Jumalan käsi"
https://www.youtube.com/watch?v=A58gqL19MuI
Eetu

ViestiKirjoittaja todael » 27. Helmi 2013 19:58

Kiitoksia Herralle Jeesukselle aloittavasta tekstistä. Väärien profeettojen luonne alkaa johtaa "kolmannen"-voitelun yhteyteen, jonka takana kytee pakanallisen mystiikan tekniikat sekä niiden valheellinen vääristäminen Jumalan toiminnaksi.

- todael :welcome:
todael

ViestiKirjoittaja pekka » 27. Helmi 2013 21:21

"Kotimaa24 kävi Ylessä kuuntelemassa kiistellyn ääniraidan"

https://www.kotimaa24.fi/artikkeli/koti ... aniraidan/
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu