Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 21. Helmi 2013 23:21

Kiinan ja USA:n välit kiristyvät kiinan hakkerihyökkäysten vuoksi.

Tästä USA saa notkeaa vettä "ne hyökkäs ensin" -myllyynsä.

China 'aiding hacker attacks on west'
Study claims military unit based in Shanghai has stolen vast amounts of data from companies and defence groups

Lähde (Eng):

https://www.guardian.co.uk/technology/2 ... NTCMP=SRCH
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Eetu » 22. Helmi 2013 00:07

pekka kirjoitti:Tässä vielä jatkoa edelliseen lainattuun kirjoitukseen ja tämäkin on julkaistu maaliskuussa 2008:

"Tässä eräs näkemys globalisaatiota ajavien EU-rosvopankkiirien tavoitteista:

• Perustaa Maailmanhallinto (One World Government)
• Yhteinen valuuttajärjestelmä.
• Saada aikaan täydellinen kansallisten identiteettien häviäminen mm. monikulttuuripropagandalla
• Suunnitella ja toteuttaa kaiken uskonnon, erityisesti kristinuskon tuhoaminen. Poikkeuksena järjestön oma 'maailmankirkko', jonka avulla suunnitelma osaksi toteutettaisiin.
• Luoda tekniikka ja järjestelmiä, joiden avulla voidaan kontrolloida kaikkea ihmisten tekemistä.
• Rohkaista huumeiden käyttöä ja saattaa ne lopulta laillisiksi.
• Tukahduttaa kaikki tieteellinen tutkimus lukuunottamatta sitä, jonka eliitti katsoo itselleen tarpeelliseksi.
• Saada aikaan (väestönkasvun hillitsemiseksi) 'rajoitettuja sotia'
• Heikentää ihmisten, varsinkin nuorten moraalia mm .homopropagandalla
• Pitää ihmiset kaikkialla epävarmoina tulevaisuudesta aikaansaamalla kriisejä toisensa jälkeen ja sitten "käsittelemällä" näitä kriisejä.
• Viedä uskonnonvapauden ideaa ympäri maailmaa tarkoituksella kaivaa maata olemassaolevien ja erityisesti kristinuskon alta.
• Saada aikaan maailmantalouden täydellinen luhistuminen ja luoda totaalinen poliittinen kaaos.
• Ottaa hallintaan USA:n ulko- ja sisäpolitiikka.
• Antaa täysi tuki ylikansallisille instituutioille (YK, kansainvälinen valuuttarahasto, kansainväliset pankit) ja asteittain vähentää paikallisten instituutioiden vaikutusmahdollisuuksia.
• Tukea hallituksia, jotka pyrkivät tuhoamaan edustamiensa maiden suvereenisuuden.
• Organisoida maailmanlaajuista terrorismia. (Esim. Al-Qaida)
• Ottaa (ensinnä USA:n) kouluopetus haltuun päämääränä sen tuhoaminen alkaen peruskoulu-uudistuksista."

https://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/k ... 5&tstart=0

Muutama esimerkki kontrollin lisääntymisestä:

(Näissä kaikissa on RFID-siru, joilla kontrolloidaan kaikkia tekemisiäsi, liikkeitäsi ja ostoksiasi)

- gsm puhelin
- passi
- ajopiirturi
- luotto/pankkikortti
- tietokoneen internet-liittymä
- uusien kalliiden autojen GSM-paikannin
- pääteiden varsilla Tielaitoksen kamerat, joissa rekisterinumeron seurantaohjelma kertoo mistä olet tulossa ja minne menossa
- USA:ssa jopa eliitin lapsille on ihon alle asennettu pieni siru, joilla voidaan seurata mahd. kidnappaustilanteessa kohteen liikkeitä

https://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288456982733.html"

Globalisaatio on kommunismia, maailmasta tulee kohta yksi suuri gulag. EU on kommunistinen järjestelmä, jonka idean laati vapaamuurari Kreivi Kalergi.
Eetu

ViestiKirjoittaja Eetu » 24. Helmi 2013 12:56

jääkiekkopelipaita faneille, paidoissa on RFID siru jolla saa alennuksia nakkikioskilta:

https://beginningandend.com/tampa-bay-l ... g-selling/

tatuointi:

https://beginningandend.com/mark-beast- ... ic-tattoo/
Eetu

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Huhti 2013 13:31

DANIEL 7

1. Belsassarin, Baabelin kuninkaan, ensimmäisenä hallitusvuotena Daniel
näki unen, päänsä näyn, vuoteessansa. Sitten hän kirjoitti tämän unen.
2. Kertomuksen alku on tämä: Daniel lausui ja sanoi: Minä näin yöllä näyssäni, ja katso, taivaan neljä tuulta kuohutti suurta merta.
3. Ja merestä nousi neljä suurta petoa, kukin erilainen kuin toinen.
4. Ensimmäinen oli kuin leijona, mutta sillä oli kotkan siivet. Minun sitä katsellessani reväistiin siltä siivet, ja se nostettiin maasta pystyyn ja asetettiin kahdelle jalalle niinkuin ihminen, ja sille annettiin ihmisen sydän.
5. Ja katso, oli toinen peto, joka oli karhun näköinen. Se nostettiin toiselle kyljellensä, ja sillä oli suussa kolme kylkiluuta, hammasten välissä; ja sille sanottiin näin: "Nouse ja syö paljon lihaa".
6. Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli taas toinen peto, pantterin kaltainen, ja sen selässä oli neljä linnunsiipeä. Sillä pedolla oli neljä päätä, ja sille annettiin valta.
7. Sen jälkeen minä näin yöllisessä näyssäni, ja katso, oli neljäs peto, kauhea, hirmuinen ja ylen väkevä; sillä oli suuret rautaiset hampaat, ja se söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa. Se oli erilainen kuin kaikki edelliset pedot, ja sillä oli kymmenen sarvea.
8. Minä tarkkasin sarvea, ja katso, eräs muu pieni sarvi puhkesi niiden välistä, ja kolme edellisistä sarvista reväistiin pois sen edestä. Ja katso, sillä sarvella oli silmät kuin ihmisen silmät, ja suu, joka herjaten puhui.
9. Minun sitä katsellessani valtaistuimet asetettiin, ja Vanhaikäinen istuutui. Hänen vaatteensa olivat valkeat kuin lumi ja hänen päänsä hiukset kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta.
10. Tulivirta vuoti, se kävi ulos hänestä; tuhannen tuhatta palveli häntä, ja kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta seisoi hänen edessänsä. Oikeus istui tuomiolle, ja kirjat avattiin.
11. Minä katselin, ja silloin, niiden herjaavien sanojen tähden, joita sarvi puhui, minun katsellessani peto tapettiin, ja sen ruumis hävitettiin ja heitettiin tuleen palamaan.
12. Ja muiltakin pedoilta otettiin valta pois; niiden elämän pituus oli määrätty aikaa ja hetkeä myöten.
13. Minä näin yöllisessä näyssä, ja katso, taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen; ja hän saapui Vanhaikäisen tykö, ja hänet saatettiin tämän eteen.
14. Ja hänelle annettiin valta, kunnia ja valtakunta, ja kaikki kansat, kansakunnat ja kielet palvelivat häntä. Hänen valtansa on iankaikkinen valta, joka ei lakkaa, ja hänen valtakuntansa on valtakunta, joka ei häviä.
15. Minä, Daniel, tunsin henkeni tulevan murheelliseksi ruumiissani, ja minun näkemäni näyt peljättivät minua.
16. Minä lähestyin yhtä siellä seisovista ja pyysin häneltä varmaa tietoa kaikista näistä asioista. Niin hän vastasi minulle ja ilmoitti minulle niiden selityksen:
17. "Nuo suuret pedot, joita on neljä, ovat neljä kuningasta, jotka nousevat maasta.
18. Mutta Korkeimman pyhät saavat valtakunnan ja omistavat valtakunnan iankaikkisesti - iankaikkisesta iankaikkiseen."
19. Senjälkeen minä tahdoin saada varmuuden neljännestä pedosta, joka oli erilainen kuin kaikki muut ja ylen hirmuinen; jolla oli rautaiset hampaat ja vaskiset kynnet, joka söi ja murskasi ja tallasi tähteet jalkoihinsa;
20. sekä pedon pään kymmenestä sarvesta ynnä siitä sarvesta, joka puhkesi ja jonka edestä kolme putosi; jolla sarvella oli silmät ja herjauksia puhuva suu ja joka näytti suuremmalta kuin ne muut;
21. se sarvi, jonka minä näin sotivan pyhiä vastaan ja voittavan heidät,
22. siihen asti kunnes Vanhaikäinen tuli ja oikeus annettiin Korkeimman pyhille ja aika joutui ja pyhät saivat omaksensa valtakunnan.
23. Hän vastasi näin: "Neljäs peto on neljäs valtakunta, joka syntyy maan päälle, erilainen kuin kaikki muut valtakunnat. Se syö kaiken maan ja tallaa ja murskaa sen.
24. Ja ne kymmenen sarvea ovat kymmenen kuningasta, jotka nousevat siitä valtakunnasta. Ja heidän jälkeensä nousee eräs muu, ja hän on erilainen kuin edelliset, ja hän kukistaa kolme kuningasta.
25. Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.
26. Sitten oikeus istuu tuomiolle, ja hänen valtansa otetaan pois ja hävitetään ja tuhotaan loppuun asti.
27. Ja valtakunta ja valta ja valtakuntien voima kaiken taivaan alla annetaan Korkeimman pyhien kansalle. Hänen valtakuntansa on iankaikkinen valtakunta, ja kaikki vallat palvelevat häntä ja ovat hänelle alamaiset."
28. Tähän loppuu kertomus. Minua, Danielia, peljättivät minun ajatukseni suuresti, ja minun kasvoni kalpenivat, ja minä kätkin asian sydämeeni.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Huhti 2013 15:41

TEEMA
Herran suuri päivä.

AVAINJAE
Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi, hän on voimallinen, hän
auttaa. Sinä olet hänen ilonsa, rakkaudessaan hän tekee sinut
uudeksi, hän iloitsee, hän riemuitsee sinusta Sef 3:17.

JOHDANTO
Nahum, Habakuk ja Sefanja toimivat Juudassa muutamaa vuosikymmentä ennen Jerusalemin hävitystä. Sefanja on ollut heistä varhaisin. Hänen sanomansa ajoitetaan kuningas Josian hallitusaikaan ennen suurta hengellistä uudistusta vuonna 621. Sefanja on toiminut ehkä jo ennen Jeremian vuonna 626 saamaa kutsumisnäkyä. Jos johdantojakeessa mainittu Hiskia tarkoittaa kuningas Hiskiaa, on Sefanja ollut kuningas Joosian sukulainen.
Kirja voidaan jakaa seuraavasti:

Herran päivä tuo tuomion Juudalle (1-2:3)
Naapurikansojen ja Jerusalemin tuomio (2:4-3:8)
Lupaus jäännöksen paluusta (3:9-20)

LUKUOHJELMA
1. Herran päivä tuo tuomion Juudalle (1-2:3)
1:2 "Minä tuhoan kaiken."
1:7 "Hiljaa Herran Jumalan edessä."
1:12 Sanovat: "Ei Herra tee hyvää eikä pahaa."
1:17 "Minä painan ihmiset ahtaalle. Minua vastaan he ovat tehneet syntiä."
2:3 "Etsikää Herraa. Etsikää vanhurskautta, etsikää nöyryyttä, niin te löydätte suoja Herran vihan päivänä."
2. Naapurikansojen ja Jerusalemin tuomio (2:4-3:8)
2:7 "Herra, heidän Jumalansa, pitää heistä huolen, hän kääntää heidän kohtalonsa."
2:15 Tämä oli iloinen kaupunki, joka eli turvassa ja sanoi itsekseen: "Minä, vain minä"
3:2 "Ketään se ei ole totellut, ei ole ottanut opikseen kuritusta. Herraan se ei luottanut, ei kääntynyt Jumalansa puoleen."
3:5 Herra on vanhurskas, hän ei tee vääryyttä. "Joka aamu hän antaa oikeutensa valoksi, ei se jää tulematta."
3:7 Nyt sinä "vihdoinkin pelkäät minua, otat kurituksen opiksesi."
3. Lupaus jäännöksen paluusta (3:9-20)
3:9 "Vielä minä, Herra, annan kansoille uuden mielen, ja niin he puhuvat puhtain huulin, huutavat avuksi minun nimeäni, kaikki ne palvelevat minua."
3:12 "Nöyrät ja köyhät minä jätän, kansan, joka turvaa Herran nimeen."
3:17 "Sinä olet hänen ilonsa, rakkaudessaan hän tekee sinut uudeksi, hän iloitsee, hän riemuitsee sinusta."
3:19 "Minä pelastan sinut, tuon ontuvat ja karkotetut kotiin."
3:20 "Minä käännän teidän kohtalonne, te saatte nähdä sen omin silmin."

SANOMA
Suuri vihan päivä
Sefanjan kirjan keskeinen sisältö on sanoma Herran päivästä. Sillä tarkoitetaan edessä olevaa mullistavaa tapahtumaa, erityistä ajanjaksoa. "Sinä päivänä" (Sef 1:10) ja "siihen aikaan" (1:12) Jumala tarttuu väkevällä tavalla historian kulkuun. Siihen asti ihminen on voinut huoletta sanoa: "Ei Herra tee hyvää eikä pahaa" (1:12). On ollut helppoa kokea Jumala tyhjänpäiväisenä ja korottaa ihminen kaiken mitaksi ja sanoa "minä, vain minä" (2:15). Nyt on tullut aika, jolloin Jumala ojentaa kätensä (1:4) ja nousee syyttäjäksi (3:8). Hän tutkii tarkoin (1:12) niin, ettei yksikään ihminen voi paeta. On tullut tilinteon aika, sato korjataan ja paljastuu, mitä kukin on. Nyt vihdoinkin Jumalan vihan tuli on tuhoava koko maan (3:8).
Sanoma Herran päivästä on tullut voimakkaana esiin myös Jesajalla, Aamoksella ja Joelilla. Mutta Sefanjan kirja keskittyy tähän. Kukaan ei ole kuvannut Herran päivää niin tummin värein kuin Sefanja. Se ei ole riemun vaan vihan päivä, se on hädän ja ahdistuksen päivä, onnettomuuden ja hävityksen päivä, pimeyden ja synkeyden päivä (Sef 1:15). Herran vihan hehku ei tule vain Jerusalemin ja Juudan päälle, ei vain naapurikansojen päälle (2:4-5), ei vain suurvaltojen päälle (2:12-13), vaan se merkitsee tuhoa koko maailmalle (1:2-3,18; 3:8). Jopa luomakuntakin kokee häviön (1:3).

Täydellisen tuhon profeetta

Nopeasti luettaessa Sefanjan kirja vaikuttaa tuomioittensa tähden suorastaan luotaantyöntävältä. Kirjan kuvaama täydellinen tuho tuntuu pahalta atomikauden ihmisestä. Kirjan sanomasta ei näy löytyvän montakaan valoisaa ja rohkaisevaa lupausta. Se on kuin raju vihan ja tuomion purkaus. Sefanjan tuomion taustalla oli vuosikymmenien syvä luopumus Juudassa. Vanhurskaan kuninkaan Hiskian poika Manasse oli Juudan jumalattomin hallitsija, ja hänen poikansa Amon kulki isänsä tietä. Joosia tuli kuninkaaksi poikasena. Kenties juuri Sefanjan rajut profetiat olivat rohkaisemassa Josiaa uudistustyöhön kansansa keskellä.

Pimeyden jälkeen aamu

On erikoista, että juutalaiset tallettivat jälkipolville tämän heille ehdotonta tuomiota julistavan profetian. Kenties sen kirjaimellinen toteutuminen muutamaa vuosikymmentä myöhemmin osoitti sen totuudellisuuden. Kaiken ei annettu hävitä. Sehän osoitti, että Jumalan sana pitää paikkansa. Tästäkin Herran antamasta sanomasta löytyy armon lupauksia ja lopulta kutsu iloon ja jopa juhlaan ja lauluun täysin sydämin (Sef 3:14). "Herra, heidän Jumalansa, pitää heistä huolen, hän kääntää heidän kohtalonsa" (2:7). Koko profetia päättyy harvinaisen kirkkaaseen aamunkoittoon (3:12-20). Jos tuomio käy kirjaimellisesti toteen, yhtä varmasti Herra on myös toteuttava lupauksensa siitä, että hän poistaa tuomion (3:15).

Hengellinen uudistus

Sefanjan saama lupaus uudesta onnellisesta päivästä liittyy läheisesti hengelliseen uudistukseen. Uudistus alkaa siitä, että ihmiset menevät itseensä ja alkavat etsiä Herraa ja hänen sanastansa kiinni pitäen etsivät vanhurskautta, nöyrtyvät sanan alle (Sef 2:3). Jumalan vaatimukset eivät ole ylivoimaisia. Hän odottaa, että ihmiset vihdoinkin pelkäävät häntä, ottavat kurituksesta opiksi ja pitävät mielessä kaiken sen, mitä Herran on säätänyt (3:7). Missä näin tapahtuu, siellä puhutaan puhtain huulin (3:9). Mitä se tarkoittaa, sen näemme Jesajan saamasta sanasta: "Katso tämä on koskettanut huuliasi, sinun syyllisyytesi on poissa ja syntisi sovitettu" (Jes 6:5).
Nyt vasta opitaan huutamaan avuksi Herran nimeä ja palvelemaan häntä (Sef 3:9). Sefanjan mukaan tällä tavoin uudistunut jäännös ei tee pahaa, ei valehtele (3:13). Tulevaisuus on valoisa, ja vakuutena siitä on Herran huolenpito (2:7). Herra on tällaisen kansansa keskellä ja auttaa ja rakastaa sitä. Tässä yhteydessä Sefanja saa sanan Herralta, joka paljastaa meille Jumalan sydämen asenteen kurjaan ja vaivaiseen, joka kaikesta huolimatta luottaa Herran nimeen: "Sinä olet hänen ilonsa. Hän iloitsee ja riemuitsee sinusta" (3:17).

https://www.kolumbus.fi/rov.o.peltola/vt/vt7j.html
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Eetu » 06. Huhti 2013 14:47

Onko hävityksen kauhistus jo asetettu pyhään paikkaan? Jos on, niin tässähän olisi pitänyt jo ajat sitten paeta vuorille
Eetu

ViestiKirjoittaja pekka » 07. Huhti 2013 14:05

Eetu kirjoitti:Onko hävityksen kauhistus jo asetettu pyhään paikkaan? Jos on, niin tässähän olisi pitänyt jo ajat sitten paeta vuorille

Dan. 11:31

Hänen lähettämänsä sotajoukot nousevat ja häväisevät pyhäkön linnoituksineen, poistavat jokapäiväisen uhrin ja asettavat sinne hävityksen kauhistuksen.

Dan. 12:11

Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.

Matt. 24:15

Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-

Mark. 13:14

Mutta kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan siinä, missä ei tulisi-joka tämän lukee, se tarkatkoon-silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 08. Huhti 2013 13:12

Evankeliumi Markuksen mukaan 13

1. Ja kun hän meni ulos pyhäköstä, sanoi eräs hänen opetuslapsistaan hänelle: "Opettaja, katso, millaiset kivet ja millaiset rakennukset!"
2. Jeesus vastasi hänelle: "Sinä näet nämä suuret rakennukset. Niistä ei ole jäävä kiveä kiven päälle maahan jaottamatta."
3. Ja kun hän istui Öljymäellä, vastapäätä pyhäkköä, kysyivät Pietari ja Jaakob ja Johannes ja Andreas häneltä eriksensä:
4. "Sano meille: milloin tämä tapahtuu, ja mikä on merkki siitä, että kaikki tämä alkaa lopullisesti toteutua?"
5. Niin Jeesus rupesi puhumaan heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
6. Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
7. Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu.
8. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.
9. Mutta pitäkää te vaari itsestänne. Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille.
10. Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille.
11. Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki.
12. Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
13. Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14. Mutta kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan siinä, missä ei tulisi - joka tämän lukee, se tarkatkoon - silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
15. joka on katolla, älköön astuko alas älköönkä menkö sisään noutamaan mitään huoneestansa;
16. ja joka on mennyt pellolle, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
17. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
18. Mutta rukoilkaa, ettei se tapahtuisi talvella.
19. Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.
20. Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.
21. Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
22. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
23. Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki.
24. Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,
25. ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkkyvät.
26. Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella.
27. Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.
28. Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: Kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
29. Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
30. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat.
31. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
32. Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.
33. Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä, milloin se aika tulee.
34. On niinkuin muille maille matkustaneen miehen: kun hän jätti talonsa ja antoi palvelijoilleen vallan, kullekin oman tehtävänsä, käski hän myös ovenvartijan valvoa.
35. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla,
36. ettei hän, äkkiarvaamatta tullessaan, tapaisi teitä nukkumasta.
37. Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 27. Huhti 2013 14:55

Kiitos Mikko. Eli kehitys kulkee vääjäämättä kohti ihmisten "siruttamista".

Laitan tuon uutisen vielä tähänkin ketjuun:

"Maksaminen mullistuu pian kassoilla - kauppaketjut empivät vielä"

https://yle.fi/uutiset/maksaminen_mulli ... la/6552838

https://yle.fi/uutiset/maksaminen_mulli ... ta/6610300

https://yle.fi/uutiset/nain_lahimaksami ... sa/6569057

Johanneksen ilmestys 13:

13. Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
14. Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
15. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Eetu » 29. Huhti 2013 15:44

illuminatin uskonto:

https://www.youtube.com/watch?v=Bo6g6QosIkI

eli tiivistelmänä, tuo mies on henkivartija, ja on kuullut että on ihmisiä jotka uskovat että Raamatun Jumala on paha, ja lucifer muka hyvä, eli sama mihin vapaamuurarit uskovat, ja mies mainitsi myös että sitten joku marssii temppeliin, haavoittaa itseään ja väittää olevansa jumala
Eetu

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu