Homoseksuaalisuus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Homous

ViestiKirjoittaja Janne » 07. Helmi 2013 12:01

Mr Kerimäki kirjoitti:...Jos joku jatkaa homoutta ja sitä tekee ja tälle ihmiselle on kerrottu ja se edelleen jatkaa ja jatkaa niin raamatun mukaan tällaisen kanssa ei pidä olla tekemisissä kai sinä tämmöisen Raamatun perusasian ymmärrät.

Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa, mutta eihän homoja mihinkään voida eristääkkään, Hitler sitä jo yritti mutta epäonnistui.
Ja käsittääkseni tässä oli kyseessä homojen harrastustoiminta eikä homot seurakunnan keskellä.
Kysynkin nyt sinulta Mr Kerimäki, että onko sinun mielestäsi homoilla oikeutta harrastaa jotain harrastusta vai pitääkö heidät jättää ulkopuolelle?

Ihmettelen outoja kommentteja ja jos tällä sivulla on jotai homoja ni suosittelen kääntymään Rukouksessa Jeesuksen puoleen ja pyytämään täyttä Anteeksi antoa ja sitten Pyhän Hengen suojaa .Pyhän hengen suoja on niin voimakas muuri ympärillä ,että se poistaa synnin kuin synnin jonka kanssa ihminen taistelee .Tämä kuten moni muu raamatun asia on pitäisi olla kristitylle perus kauraa ,mutta näkyy olevan kaikkea muuta.Ja Raamattu täytyy ottaa kokonaan eikä poimia niitä Rusinoita edelleenkään .

No itsestäni voin sanoa sen verran, että en ole homo ja elän aviossa naisen kanssa ja olen 4 lapsen isä. Homoja en edes oikeastaan tunne.
Lisäksi en poimi rusinoita pullasta, vaan hyväksyn koko raamatun ilmoituksen sellaisenaan, minulla ei ole siihen mitään lisättävää tai pois otettavaa. Pyrin elämään Jumalan sanan ilmoituksen mukaisesti Jeesuksen avustuksella.

Siunatuin terveisin
Janne
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 07. Helmi 2013 13:38

Jannelle ..jep Hitler aikoi puhdistaa omalla ymmärryksellään ja voimallaan ja loppu tulos tiedetään.Kukaan meistä ei voi Homoa muuttaa vaan siinä kehityksessä Täytyy olla Pyhä Henki mukana tai missään muussa siveetön saastainen yms synti missä on täytyy olla Jumala mukana .Omalla tai toisen voimalla ei voi parantua .Elämme lopun aikaa siitä olen varma ja se käsitys ei tule muuttumaan ikinä minussa. Raamatun mukaan homous tulee lisääntymään jopa räjähdysmäisesti sodoman ja gomorran miehet ja heidän käytös vielä tulee maan päälle.Eli käännän asian päin vastoin täytyykö kristityn olla sellaisessa porukassa tai muussa mukana jossa itse huomaa Homon tai lesbon joka räikeasti osoittaa että NAUTIN olla homo lesbo ,,minä ainakin saan sellaisista omat kengät kääntymään eri suuntaan ja lähden aivan varmasti ,,,jos ihminen on vaiheessa ni hyvä niin ja taistelu saattaa kestää jopa vuosia homoilla tai muilla syntisillä .Pyhä Henki ja hänen voima ,,heti kun sen asian ymmärtää ja sisäistää voi saada Homouden pois muuten en usko parannukseen .Ja edelleen jos näen että olen saanut yhdenkin homon käännytettyä hyvään suuntaan se on minulle yksi suurimpia voittoja ,koska Homous on juuri se airue joka on tullu esiin maan päällä ja se voimistuu ja voimistuu .Sydämmessäni tunnen ,että tämä Homo asia on niitä ,joissa eroitetaan jyvät akanoista myös kristityissä. Jotta voi kristitty tulla homon kanssa parhaaksi kaveriksi niin jos on kristityssä Pyhä Henki sisällä ni opastus käy kyllä ilman kyselyjä ihmisiltä.Eli en ole yrittämässä teurastaa homoja vaan pelastaa ja kai tämä pitäisi toisillekkin olla selvä asia vai alkaako joku väittää että hyväksyy homous synnin ja voi elää hyvin mielin sen palkan kanssa .Minä ainakin kyselen Jeesukselta apua ja puhun Pyhälle Hengelle ,että saisin oikeat vastaukset asioihin ja osaisin toimia oikein ,sillä tiedän jos omilla voimilla lähden asioita selvittämään ei omilla voimilla Henki maailmassa pärjää .Kyse on Pyhän ja epäpyhän eli saastaisen väännöstä.Ja siinä liha on täysin voimaton.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Minä vain » 07. Helmi 2013 14:49

Miten asianlaita on sitten ääritapauksissa, esim intersukupuolisten kanssa?

Jos vanhemmat kasvattavat ja leikkauttavat lapsesta pojan vaikka hän tuntisi itsensä vanhempana tytöksi tai päinvastoin?

Eli kun vanhemmat eivät tiedä lapsestaan vielä hänen seksuaalista suuntautumista ja tekevät kuitenkin päätöksen että tämä on poika ja leikkauksen ja myöhemmin poika tunteekin itsensä tytöksi ja tekee leikkauksen ja nyt mennään transsukupuolisuuden alueelle. onko kyseessä synti?
Ja missä vaiheessa se synti tulee esiin?

kunnioita isääsi ja äitiäsi käsky käskee pojan pysymään poikana, mutta luojan luomistyö puhuu taas vanhempia vastaan, jotka muokkasivat lapsen oman tahtonsa mukaan.
Minä vain

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 07. Helmi 2013 18:23

Moi ,,minä vain ,,,niin ja heitit heti sitte sellaisen kysymyksen ,jota ei meidän haballa ratkaista .Tässäkin tarvitaan taivaallista voimaa ja viisautta .Leikkaus sen ainakin tiedän ,että ellei olis pakko (terveys yms)syyt niin en leikkais ollenkaa..Ja jos olis pakko kyselisin kyllä neuvoja alan huippu lääkäriltä ,jolla on kokemusta .Sen takia lääkäriltä ,että jos on oma pieni lapsi kysymyksessä saattaa oma nuppi olla niin jumissa ,ettei saa hyvää ratkaisua itse aikaan vaikka kuin yrittäis.Eli on liian lähellä tapausta.Niin ja nämä on ihan minun heittoja nämä ,koska tähän en tod tiedä mitään Raamatun ohjetta.Olen kyllä miettinyt ,kuten varmasti n 500milj muuta kristittyä vastausta näihin mallun kysymyksiin myös.Olen pohtinut myös sellaisia vaihtoehtoja asiaan kuten onko 3edell sukupolvi niin siellä homoutta eli periytyykö homous ,,jossain päin olen hieman viitteitä saanu ,mutta en mitään millä vois todistaa.Kenties hurjin väite menee aikoinaan luin jotai horror tyyliä Juutalais kirjoituksia ,,enkä todellakaan muista mitä ,mutta siellä viitattiin näihin mustiin lampaisiin,mutta en siitä ala enempää.yksi voisi nykyaikana olla nämä kaksi puoleiset sukupuoli rakenteet ihmisillä esim hormoonien järjetön käyttö maataloudessa esim USA ,,meno aika villiä ja siihen saasteet ja Tsernobyl ja kaikki ,mitä suuri kansa ei tiedä.Kuten sairaalaalan erikois puolella varmaan moni tietää Tsernobyl vaikutukset epämuodostumiin lapsissa ja yllättäen aikoinaan löytyi laskeuma alueelta tai läheltä.Samoin eläinpuolella tiedän myös omin korvin kuulleena eläinten keskenmenoista ja vasikat mitä hurjemman näköisiä.Niin kaikkea ei ihmisen välttämättä tarvitse tietää joskus ihan hyvä ,mutta vaikea kysymys ja tuskin patenttiin yltävää ratkaisua löytyy .Kun lapselle tulee ikää niin lapsi varmaan itse tietää kehittyessään oikean ratkaisun sydämmessään näin luulen ,mutta en tiedä.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja pekka » 07. Helmi 2013 22:25

Laittomuuden ihannointia homoteatterin voimin:

https://www.kotimaa24.fi/uutiset/kulttu ... n-suhdetta

Matt. 24:12

Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 07. Helmi 2013 23:12

Mun on jo monta kertaa pitänyt siitä kuitata ja mainita että eikö tää HOMO aihe ole loppuunkaluttu..Jos kerran ei tse tarvitse tuosta asiasta parannusta tehdä eikä ole edes ajatusta siihen suuntaan :shock: :( Itse olen oikeasti pystytukkani korkeinta haiventa myöten täynnä tätä gay-aihetta..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777

ViestiKirjoittaja pekka » 08. Helmi 2013 00:42

Niin, ikävät asiat olisi kiva lakaista "maton alle piiloon". Pois silmistä itseä häiritsemästä, vai kuinka? Luulempa, että joudumme kestämään tätäkin aihetta koska eihän se häviä mihinkään maailmasta vaan pikemmin päinvastoin eli se tulee vaan pahenemaan, kaikin tavoin, kuten moni muukin ongelma ja vitsaus....

Toinen kirje korinttilaisille 4:

1. Sentähden, kun meillä on tämä virka sen laupeuden mukaan, joka on osaksemme tullut, me emme lannistu,
2. vaan olemme hyljänneet kaikki häpeälliset salatiet, niin ettemme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä.
3. Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,
4. niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
5. Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.
6. Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa.
7. Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.
8. Me olemme kaikin tavoin ahdingossa, mutta emme umpikujassa, neuvottomat, mutta emme toivottomat,
9. vainotut, mutta emme hyljätyt, maahan kukistetut, mutta emme tuhotut.
10. Me kuljemme, aina kantaen Jeesuksen kuolemaa ruumiissamme, että Jeesuksen elämäkin tulisi meidän ruumiissamme näkyviin.
11. Sillä me, jotka elämme, olemme alati annetut kuolemaan Jeesuksen tähden, että Jeesuksen elämäkin tulisi kuolevaisessa lihassamme näkyviin.
12. Niinpä siis kuolema tekee työtään meissä, mutta elämä teissä.
13. Mutta koska meillä on sama uskon Henki, niinkuin kirjoitettu on: "Minä uskon, sentähden minä puhun", niin mekin uskomme, ja sentähden me myös puhumme,
14. tietäen, että hän, joka herätti Herran Jeesuksen, on herättävä meidätkin Jeesuksen kanssa ja asettava esiin yhdessä teidän kanssanne.
15. Sillä kaikki tapahtuu teidän tähtenne, että aina enenevä armo yhä useampien kautta saisi aikaan yhä runsaampaa kiitosta Jumalan kunniaksi.
16. Sentähden me emme lannistu; vaan vaikka ulkonainen ihmisemme menehtyykin, niin sisällinen kuitenkin päivä päivältä uudistuu.
17. Sillä tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistuksemme tuottaa meille iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden, ylenpalttisesti,
18. meille, jotka emme katso näkyväisiä, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajallisia, mutta näkymättömät iankaikkisia.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja JoKi » 09. Helmi 2013 12:49

Missä kohtaa Raamatussa mielestäsi mielestäsi on kohta, jossa uskosta osattoman homon kanssa ei pidä olla tekemisissä?

Vai ymmärsinkö väärin sinun viestisi?

Tämä viesti siis Kerimäelle.
JoKi

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 09. Helmi 2013 14:03

Jotenkin tuntuu siltä ja on syntynyt ikäänkuin sellainen kuva että jos on homo niin on "peli selvä" että ei ole kuin helvetin odotus..=( En ole meinaan koskaan kuullut todistusta siitä että joku on ennen ollut homo, sitten tullut uskoon ja on nyt jättänyt sen touhun ja on joko hetero, tai saanut lahjan muuten vaan elää ilman mitään parisuhdetta=( Juoppo ja narkkaripelastuksia ja rikollisten ja varkaiden parannuksentekoa lukee/kuulee tämän tästä mutta missä olisi edes se yksi joka olisi ennen ollut täysi gay..ja nyt hetero.. tunnen tuskaa sydämes tästä asiasta.. kun kuulisin jonkun gayn jättäneen sen.. alkaisin riemuita Herran edessä..=)
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777

ViestiKirjoittaja Janne » 09. Helmi 2013 14:17

tuomarisimson777 kirjoitti:Jotenkin tuntuu siltä ja on syntynyt ikäänkuin sellainen kuva että jos on homo niin on "peli selvä" että ei ole kuin helvetin odotus..=( En ole meinaan koskaan kuullut todistusta siitä että joku on ennen ollut homo, sitten tullut uskoon ja on nyt jättänyt sen touhun ja on joko hetero, tai saanut lahjan muuten vaan elää ilman mitään parisuhdetta=( Juoppo ja narkkaripelastuksia ja rikollisten ja varkaiden parannuksentekoa lukee/kuulee tämän tästä mutta missä olisi edes se yksi joka olisi ennen ollut täysi gay..ja nyt hetero.. tunnen tuskaa sydämes tästä asiasta.. kun kuulisin jonkun gayn jättäneen sen.. alkaisin riemuita Herran edessä..=)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JfPjTvTx5-U[/youtube]
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu