Uutisia maailmalta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Uutisia maailmalta

ViestiKirjoittaja pekka » 02. Loka 2014 19:50

"Paavi Franciscus: Kuunnelkaa enkeleitä, niin ette tee vääriä päätöksiä"

https://yle.fi/uutiset/paavi_franciscus ... ia/7506321

"Katolisen kirkon päämiehen mukaan suojelusenkeleitä on olemassa ja heidän neuvojaan kannattaa noudattaa.

Paavi Franciscus kehottaa ihmisiä kuuntelemaan suojelusenkeleitä ja noudattamaan näiden antamia neuvoja. Katolisen kirkon johtajan mukaan suojelusenkelien neuvoja kuuntelevat tekevät epätodennäköisemmin vääriä päätöksiä.

– Meillä kaikilla on mukanamme enkeli, joka suojelee meitä ja auttaa meitä ymmärtämään asioita, paavi sanoi Vatikaanissa tänään torstaina pitämänsä messun yhteydessä.

Enkeleiden olemassaoloa epäileviä paavi kehotti kysymään itseltään, millainen heidän suhteensa suojelusenkeleihinsä on.

– Kuuntelenko häntä? Sanonko hänelle hyvää huomenta?

– Kukaan ei tee matkaansa yksin. Kenenkään ei pitäisi luulla olevansa yksin, paavi jatkoi."

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Loka 2014 14:14

"Science: Hiv alkoi levitä 1920-luvulla Kongosta"

https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/art ... ta/4378646

"Hiv tuli yleisempään tietoisuuteen 1980-luvulla, ja on tarttunut lähes 75 miljoonaan ihmiseen."

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja paa » 04. Loka 2014 21:29

Pääseeköhän Hydra magnipapillata –polyyppi taivaaseen?
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Loka 2014 00:23

paa kirjoitti:Pääseeköhän Hydra magnipapillata –polyyppi taivaaseen?

Mistä sulle tuo tuli mieleen?

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja paa » 05. Loka 2014 01:27

1400 vuotta elämää täällä synnin korventamassa maailmassa, eikö polyyppikin ansaitse ikuista lepoa moisen urakan jälkeen.

Polyyppi on paljon mukavampi kanssaeläjä kuin moni ihminen.

Olen vähän väsähtänyt ihmisiin. Ei toki kaikkiin, mutta maailma on niin sairas välillä, etten kestä.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja pekka » 05. Loka 2014 12:58

paa kirjoitti:1400 vuotta elämää täällä synnin korventamassa maailmassa, eikö polyyppikin ansaitse ikuista lepoa moisen urakan jälkeen.

Polyyppi on paljon mukavampi kanssaeläjä kuin moni ihminen.

Olen vähän väsähtänyt ihmisiin. Ei toki kaikkiin, mutta maailma on niin sairas välillä, etten kestä.

Paa, rakas sisar Herrassa, kyllä minäkin ihan rehellisesti sanottuna olen väsähtänyt ihmisiin, joskus vähemmän ja joskus enemmän, kun on niin paljon itsekkyyttä, ahneutta ja ties mitä pahuutta ihmisten kesken ja siinä sivussa tuhotaan kaikkea luomakuntaa (kaikkea mitä siihen kuuluukaan) ja eläimetkin tapetaan julmasti sukupuuton partaalle koko ajan kiihtyvällä tahdilla. Päivittäin rukoilen ja huokailen syvältä sydämestäni, että Jumala auttaisi minua kestämään tämän kaiken ja, että Hän antaisi minulle voimia rakastaa kaikesta huolimatta jokaista lähimmäistäni niin kuin rakastan itseäni:

Luuk. 10:27

Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

Tämän aikakauden lopussa Jumala turmelee ne jotka ovat osallistuneet maan turmelemiseen eivätkä ole halunneet tehdä siitä parannusta uskon kautta Herraan Jeesukseen:

Joh. ilm. 11:

17 sanoen: "Me kiitämme sinua, Herra Jumala, Kaikkivaltias, joka olet ja joka olit, siitä, että olet ottanut suuren voimasi ja ottanut hallituksen.

18 Ja pakanakansat ovat vihastuneet, mutta sinun vihasi on tullut, ja tullut on aika tuomita kuolleet ja maksaa palkka sinun palvelijoillesi profeetoille ja pyhille ja niille, jotka sinun nimeäsi pelkäävät, pienille ja suurille, ja turmella ne, jotka maan turmelevat."

...............................................

17. Sanoen: me kiitämme sinua Herra, kaikkivaltias Jumala, joka olet, ja olit, ja tuleva olet: että sinä olet saanut sinun suuren voimas, ja hallinnut;

18. Ja pakanat ovat vihastuneet, ja sinun vihas on tullut, ja kuolleitten aika heitä tuomittaa, ja sinun palveliais prophetain palkka maksettaa, ja pyhäin, ja niiden, jotka sinun nimeäs pelkäävät, pienten ja suurten, ja kadottaa niitä, jotka maan turmelleet ovat. Biblia.

Mutta tästä seuraavasta videostakin saamme iloita ja kiittää Herraa, että tämän kaiken pahuuden keskellä on vielä jäljellä Jumalan tahdon mukaista hyvyyttäkin, muistuttakoon tämä seuraava videokin meitä kaikkia siitä. Minulle tulee siitä ensimmäiseksi mieleen sanat "pala taivasta", kiitos Kaikkivaltias Jumala, että annoit minullekin sen kautta hyvän ja rauhaisan mielen.

Honza Bláha - open borders

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=K5ZmDkhqhW8[/youtube]

Kiitos Jumalalle näistä tämänkaltaisistakin ilonhetkistä ja saa ylistää ja kiittää Jumalaa kaikesta mitkä Hän on luonut ja rauha saa vallita ihmisten ja eläinten kesken ja hyvä tahto.

Kiitos Herra Jumala, sydämeni iloitsee ja kiittää sinua kaikesta, auta ja armahda meitä.

Ilm. 21:4

ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja paa » 05. Loka 2014 13:27

Kiitos Pekka :hugehug:
Sydäntä ja mieltä sykähdyttävä tuo video. Herra teki ihmeen jo siinä kun ylipäänsä loi hevosen. Puhumattakaan siitä että eläin ja ihminen tuolla tavoin kommunikoivat keskenään.
Toivottavasti minunkin edesmennyt kaviollinen jo kirmailee iloisena Herran luona.
paa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 05. Loka 2014 18:07

Hevonen on kyllä niin kaunis eläin ja huolimatta voimastaan ja koostaan alistuu ihmisen ohjailtavaksi. Ihmeellistä!
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja tanu » 07. Loka 2014 12:50

Appaloosa kirjoitti:
tanu kirjoitti:Sekä Al Quaida, että ISIS ovat molemmat pankkiirieliitin omia luomiksia, omiin tarkoituksiinsa.

Kaikella kunnioituksella, kehoitan lukemaan salaliittoteorioita myös suurella varauksella. On niissä varmaan jotain perää mutta ei asiat varmasti olen niin mustavalkoisia kuin ne näyttävät. Eikä myöskään niinkuin valtavirta-media näyttää. Luulen että totuus löytyy jostain sieltä väliltä. Valtaeliitillä on varmaan siinä mielessä osuutta islamististen äärijärjestöjen syntyyn että ne ovat lietsoneet vastakkainasettelua, mutta kyllä Islam on uskontona sen luonteinen että joka siihen lähtee koko sydämisesti, tulee ääriterroristiksi. Ja Pyhästä Hengestä osattoman ihmisen sydän on sen luonteinen että tietynlaisissa olosuhteissa tulee helposti kiusaus oman käden oikeuteen.

Kyllä vaan USA(pankkiirien sätkynukke) on tämän ISIS-järjestön takana. Ihan samoin kuin oli Al Qaedankin takana.

https://www.hs.fi/ulkomaat/a1402460667620
https://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=11843

Kaiken takana häärii tietenkin perkele ja käyttää tässäkin hyväkseen ihmisen rahan ja vallan himoa ja äärimuslimien hulluutta.

Ja asiasta kolmanteen, Syyriaa pommitetaan ja tuhotaan tällä hetkellä ihan samalla tavalla kuin tehtiin Libyassa.
Nyt vaan piti keksiä uusi syy näille pommituksille, kun ei enää YK:n turvaneuvostolta lupaa herunut.
Ja se tekosyyhän on nyt ISIS-terroristijärjestö ja sen tuhomainen.

Oikea syy löytyy näistä: Syyriassa oleva öljy; Syyrian keskuspankin yksityistäminen ja rahanluontioikeuden saaminen yksityisille pankkiireille eli
tavoitteena saada myös Syyria velkavankeuteen, kuten lähes kaikki länsimaat; koko maan tuhoaminen ja jälleenrakentamisen
saaminen omiin käsiin; länsimaisen "demokratian(=valvonta-yhteiskunta) vieminen myös Syyriaan, jne.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Juha » 08. Loka 2014 10:53

"IS: Tyttöjen spiritismi-leikki johti
talopaloon Kouvolassa"

https://www.iltalehti.fi/uutiset/201410 ... 8_uu.shtml

Spiritismi-peliä pelanneiden teinityttöjen kynttilöistä syttynyt tulipalo vaurioitti pahoin omakotitaloa Myllykoskella Kouvolassa, uutisoi Ilta-Sanomat. Kuolinpesän omistama asumaton, kaksikerroksinen rintamamiestalo syttyi tuleen Myllykoskella viime lokakuussa. Talon ohi ajanut palomies huomasi tulenlieskojen lyövän talon toiselta sivulta ja yläkerran ikkunoista. Hän teki palosta ilmoituksen hätäkeskukseen. Talon yläkerta tuhoutui tulipalossa. Lehden mukaan 15-vuotias tyttö oli mennyt alle 15-vuotiaan kaverinsa kanssa tyhjillään olleen talon yläkertaan pelaamaan spritismi-peliä. Sen avulla tavoitellaan yhteyttä henkimaailmaan. Tytöt kertoivat tästä syystä sytyttäneensä ulkokynttilöitä yläkertaan. He olivat poistuneet vähäksi aikaa huoneesta. Palattuaan he huomasivat tulen levinneen kynttilöistä seinään. Tytöt yrittävät sammuttaa paloa. Koska se ei onnistunut, he poistuivat paikalta. Poliisi tutki tapausta 15-vuotiaan tytön osalta vahingontekona. Hänen kaverinsa ei ollut alaikäisenä rikosoikeudellisessa vastuussa. Kihlakunnansyyttäjä määräsi tutkinnanjohtajan esityksestä jutun esitutkinnan lopetettavaksi, sillä rikoksen katsottiin johtuneen ennemmin ymmärtämättömyydestä tai harkitsemattomuudesta kuin piittaamattomuudesta lain kieltoja ja käskyjä kohtaan.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu