Leea:
Kannattaisi ensin kuunnella koko puhe loppuun asti, niin silloin tulisi koko kokonaisuus selville siitä mitä olen sanonut.
En rinnasta rokotetta pedonmerkkiin, enkä ole sanonut rokotetta pedonmerkiksi. Pedonmerkki järjestelmä tulee maailmanlaajuisesti käyttöön vasta sen jälkeen kun antikristus alkaa toimimaan maan päällä antikristuksena (valhejeesuksena ollen kaikille kaikkea pahuuden lähettiläänä).
Sanoin, että jokaisen tulee ottaa itse selvää miten toimii tulevan rokotteen kanssa, että ottaako vai ei ja kokeeko onko se oikein vai väärin. Jokainen on vastuussa toimistaan ensin Jumalalle ja vasta sitten ihmisille.
Itse en aio ottaa tätä tulevaa rokotetta koronavirusta vastaan, vaikka tiedän sen, että moni uskovakin hyökkää minua vastaan tässä asiassa.
Se mikä on ikävää on se, että monet uskovat eivät näe sitä, että koronavirus ja siitä aiheutuvat seuraamukset - karanteeni, pakkolait, rokotukset jne. ovat esivalmistelua ja harjoitusta uuden maailmanjärjestyksen asettamiseksi maan päälle. YK, WHO (Maailman terveysjärjestö) jne. ovat antikristillisten voimien vallassa ja he ovat kovasti mukana tässä rokote asiassa ja muussa ja heidän päämääränsä on uuden maailmanjärjestyksen asettaminen maan päälle.
Olen kokenut nämä asiat Herralta tulleena ja näitä saa tutkia ja koetella sekä olla eri mieltä, mutta itse en aio olla hiljaa siitä mitä on tapahtumassa. Meillä tulee olla lepo Herrassa, mutta samalla meidän tulee ymmärtää ajan merkit, sillä Herra Jeesus kehotti meitä seuraamaan ajan merkkejä liittyen Hänen tulemukseensa.
En ole salaliittoteoria friikki, mutta se ei ole salaliitto hörhöilyä kun tuo esille sen miten maailmaa valmistellaan ottamaan vastaan uuden maailmanjärjestystä ja siihen liittyvää pedon merkkiä, josta Raamattu profetoi. Minä toimin Raamatun sanan profetian pohjalta en salaliitto hörhöilyn pohjalta.
Koin kuinka Herra sanoi minulle jo muutamia viikkoja sitten kuinka tämä koronavirus ja siihen liittyvät toimenpiteet ja sen jälkeinen aika tulee jakamaan uskovia, toiset luottavat Herraan ja toiset luottavat Herraan sekä samaa aikaan jo nyt antikristilliseen viranomaistoimintaan, joka on kovaa vauhtia asettamassa uutta maailmanjärjestystä maan päälle. Jokaisen uskovan ihmisen tulisi ymmärtää kumman vaihtoehdon hän valitsee. Koko ajan Suomenkin yhteiskunta (viranomaiset, lait, terveydenhuolto jne. on yhä enemmän antikristillisyyden vallassa. WHO on antikristillinen järjestö, josta tulen joko kirjoittamaan tai tekemään videon lähipäivinä. WHO on auktoriteetti Suomen terveydenhuollolle.

Kuvan rintamerkki on YK:n agenda 2030 merkki ja tunnus. WHO on YK:n kanssa tässä kimpassa. Lukekaa ja tutkikaa mitä YK 2030 agenda pitää sisällään. Se on uuden maailmanjärjestyksen koodisto. THL:n johtaja Mika Salmisen ja STM:n Hyvinvointi- ja palveluosaston osastopäällikkö Päivi Sillanaukeen rintamusta koristaa tämä merkki ja he ovat mukana tässä uuden maailmanjärjestyksen touhussa, mutta varmaankin tietämättömiä siitä, että YK ja WHO ovat uuden tulevan maailmanjärjestyksen pahuuden pesiä, jotka ovat pukeutuneet hyvyyden lähettiläiksi.
Jumalan siunausta sinulle Leea.