Jasmiini kirjoitti:Kyllä jokaisen opettajan opetukset pitää arvioida Sanan kautta. Mutta tarkoittaako se palkkapaimen Jumalan tehtäväänsä asettamaa opettajaa vai jotain muuta?
Kyllä Jumala on asettanut opettajia ja vanhimpia neuvomaan ja opastamaan ja kyllä heitäkin tulee kuunnella, mutta ei tule seurata ihmistä, vaan Jeesusta. Systeri laittoi hyvän paikan.
Otatko lonelyraider opetusta keneltäkään opettajalta ja Sanan julistajalta, jos et, niin miksi?
Onko sulta mennyt luottamus opettajiin jostain syystä vai oletko vain kriittinen?
Onko sulla joku murhe jostain opetuksesta sydämellä, mistä on tullut taakka?
Jumala kuitenkin on antanut kullekin tehtäviä, käsittääkseni olet itse puhunut naisen tehtävästä kotona ja äitinä ja siitä, että sitä tehtävää ei kunnioiteta ja että sitä pidetään halpana.
Eikö Jumala kuitenkin ole antanut molemmat tehtävät ja vastuut?
Opettajien vastuu on kyllä suuri, se on totta.
Anteeksi, jos kysyin suoraan, mutta kunhan tässä ihmettelen.
Olen minä itsekin kriittinen ja enkä kyllä kumartele ketään ihmisiä ja tee kaikkea, mitä oikeana opetetaan, mutta kunnioitan kyllä toisten tehtäviä, jotka Jumala on antanut.
Kyllä minulla on opettaja, mutta en siis seuraa ihmisiä, kaikki tapahtuu Pyhän Hengen kautta. Saan kyllä lukea ja kuunnella tässä elämässä asioita, eikä minua sido mikään sellainen velvoite, ettenkö voisi koetella ja katsoa, mikä on mistäkin.
Ei ole taakkoja, on vapaa olo Kristuksessa, kiitos kysymästä
Jumala on hyvä, antaa paljon, äitiys on Jumalan suoma ihana asia, vastuuta on myös lapsissa, kyllä näin on, ohjaan heitäkin sen Jeesuksen antaman ohjeistuksen mukaan, rakkauden lain mukaan.
Toivottavasti tuo toi jotain selvyyttä, minulla ei ole katkeruutta sydämellä lainkaan, mutta kirjoitan rakkaudesta Jumalaan ja lähimmäisiin, motiivini perusteet löytyvät sieltä.