*
Amen, Jukka! Kiitos!
Ajattelen vähän todistaa, miten minä tulin uskoon. Minä en ole syntynyt uskovaisessa perheessä. Kun olin pieni, niin silloin olin arka ja ujohko tyttö. Usein kerta Jumala ilmestyi minulle ja alkoi puhua minulle. Olin hämmentynyt, koska en ole koskaan kuullut evankeliumia, enkä Jumalan Sanaa, enkä Jumalan olemassaolosta ja siitä, kuka Jeesus on.
Kun minä siirsin katseeni luokanavustajaan, niin sinä hetkellä Jumala alkoi puhua ja sanoa minulle näin: '
Hän on oikea henkilö vastaamaan'. Niin hänen kautta tulin uskoon kuultuani Jumalan Sanaa. Olen se elävä todiste siitä Sanan merkityksestä ja tärkeydestä, ettei kukaan voi tulla uskoon ilman Jumalan Sanaa. Mutta minä taisin olla ainoa ja viimeinen ihminen maan päällä, joka ei ole koskaan kuullut siitä.
Kasvoihini vaihtui hymy ja minusta tuli hymyilevä tyttö. Minä selaisin lapsuudeni kuvia, niissä näkyi hymy, siis Jumalan ilmestyksien jälkeen. Katsoin myös kuvia, joissa ei näkynyt yhtään hymy, siis ennen Jumalan ilmestyksiä. Arkuus väistyi ja tuli hymy... Päinvastoin moni on kuullut siitä. Ehkä he tietoisesti tai alitajuntaisesti ovat ottaneet Jumalan Sanaa vastaan sisimpään istutettavaksi, joka voi myöhemmin pelastaa heidät [Jaak. 1:21].
Ehkä maailmassa voi olla vielä vähän ihmisiä, jotka eivät ole koskaan kuulleet siitä. Minä jätin jo Herran haltuun rukouksin että he[kin] saisivat myös Jumalan ilmestyksen, kuten silloin lapsena Jumala ilmestyi minulle.
Jukka, jäikö taas sinulta huomaamatta, että sinua odottaa FB:n messenger? Haloo?

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.