Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 09. Touko 2013 21:24

Voi niitä pieniä, kun ne on niin innoissaan tästä keväästä. Meilläkin yhtenä aamuna tömähti joku pikkulintu keittiön ikkunaan, kun oltiin aamupalalla. Sitä ei kyllä sitten ainakaan löytynyt mistään, eli toivottavasti selvisi siitä ehjin nahoin.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja systeri » 12. Touko 2013 08:09

Siunattua äitienpäivää kaikille äidille.Itse sain viettää eilen äitienpäivää oman rakkaan perhekuntani kanssa ja iloita noista ihanista ittepiperretyistä korteista ja muusta :) Ja mikä ihaninta pienet lastenlapset ei meinaa millään lähteä koteihinsa..itkua vääntäen heitä viedään kun mummalla on niin kivaa :) :hearts: Tänään mennään juhlimaan mun sisarusten kans perheineen meidän äitiä..tää tapa vaan on semmonen valopilkku arjen keskellä :) Jumala siunatkoon kaikkia äitejä ..ja etenkin niitä joilla ei oo "helppoa" elämässä :(
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 12. Touko 2013 18:19

Hei! Kerroin yks päivä täällä siitä kun laitoin facebookkiin eräille henkilöille omalla nimellä ja kuvalla jutun jossa kerroin että haluatko elää ikuisesti ja kerroin Jeesuksen viimeisistä päivistä.Tänään tajusin että nää verkostomarkkinointiin hurahtaneet ihmiset jotka yrittivät piirittää mua lähtemään jälleenmyyjäksi heidän tuotteilleen,ovat kytköksissä myös Reiki-hoito juttuihin.Uskon että siitä syystä mulle tuli niin kauhea ahdistus että jouduin seuraavan aamuna mennä poistamaan ne jutut :( .Ehkä ei olisi pitänyt poistaa mutta mua ahdisti ihan törkeästi ja ihmettelin sitä että miksi ahdistaa,kyllähän siellä nyt monet latoo uskon asioita, toiset todella paljon.
systeri

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 12. Touko 2013 23:04

systeri kirjoitti:Hei! Kerroin yks päivä täällä siitä kun laitoin facebookkiin eräille henkilöille omalla nimellä ja kuvalla jutun jossa kerroin että haluatko elää ikuisesti ja kerroin Jeesuksen viimeisistä päivistä.Tänään tajusin että nää verkostomarkkinointiin hurahtaneet ihmiset jotka yrittivät piirittää mua lähtemään jälleenmyyjäksi heidän tuotteilleen,ovat kytköksissä myös Reiki-hoito juttuihin.Uskon että siitä syystä mulle tuli niin kauhea ahdistus että jouduin seuraavan aamuna mennä poistamaan ne jutut :( .Ehkä ei olisi pitänyt poistaa mutta mua ahdisti ihan törkeästi ja ihmettelin sitä että miksi ahdistaa,kyllähän siellä nyt monet latoo uskon asioita, toiset todella paljon.

Kerronko sulle salaisuuden. Voi käydä niin, että kun todistat ihanasti Jeesuksesta, vastavoima koittaa lannistaa sinut. Saiko lannistettua? Nouse uudelleen, miksi et tunnustaisi väriä ihmisten edessä, olethan Jeesuksen palvelija ja voit olla niin vähässä kuin paljossakin uskollinen Herralle :) Siunausta Herrassa Jeesuksessa ja rohkeutta Hänessä.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja systeri » 13. Touko 2013 08:24

Ilmeisesti sai lannistettua..kaikki mun noin sata ystävää jotka koostuu pääasiassa sukulaisista ja työkavereista tietää, että oon uskossa ja oon näyttäny väriäni muuallakin kuin facebookissa.Myös tässä oli osallisena sukulaistyttö, jolle oon todistanu jo aiemmin uskostani ja hänen ystävänsä joka on kova päsmäämään näitä verkostohommia, kyseessä sama aine jota käytettiin Jeesuksen kuoleman jälkeisessä voitelussa.Mutta se tyyli millä menin heidän kaupusteluun, joka näkyi julkisesti myös heidän ystävilleen sai jotenkin vihollisen nousemaan takajaloilleen ja "potkimaan" mua, niin se hämmästytti.Vaikka poistinkin sen jutun ja pyysin vielä anteeksi tuolta tytöltä että menin sekaantumaan hänen mainoskampanjointiinsa, niin kyllä hän tietää että oon edelleen uskossa.
Ei oo pitkä kun vaahtosin fb:ssä homo -asioista ja laitoin raamatun paikkaa jossa Jumala tuomitsee homoilun mutta ei se aiheuttanut tämmöstä paniikkia mussa.Vaikka huomasin että ystävät provosoituivat jonkin verran siitä,varsinkin nuoret.
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 13. Touko 2013 08:32

Mutta tuo todistaminen teki tehtävänsä,he näkivät sen ja olivat jokseenkin tuohtuneita asiasta.Myös mun kaverit näki sen kun kyselivät, että mitä ne vastas siihen kun ei enää löydy kommenttia.Oli "hauska" huomata se, että kun mulla iski paniikki kun illalla sen laitoin ja jouduin yöksi rukoustaisteluun ja aamulla yritin mennä poistamaan niin en saanutkaan konetta auki moneen tuntiin.Että Jumala piti huolen siitä että kirjoitus pysyy niinkauan seinällä kuin on tarkoitus :)
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 14. Touko 2013 09:31

Muuten ...mä luulen että tämä todistus joka aiheutti kovan taistelun itsessäni, oli kirjoitettu Rakkauden hengessä,toisin kuin ne homoilu asiat.Ne kirjoitin vihastumisen hengessä :oops: sen jälkeen kun ilta-lehti oli mässäillyt gallupeilla kuinka enemmistö suomalaisista hyväksyy tasaarvoisen avioliiton.Uskon että ne oikeassa hengessä kirjoitetut asiat uppos jollekkin ja teki tehtävän, mutta putosko nää muut niinku vesi hanhet selästä "kolisten" alas :/
systeri

ViestiKirjoittaja PetriFB » 20. Touko 2013 17:06

Minulla on ollut monenlaisia kiireitä, enkä siksi ole kerkenyt olemaan foorumilla. En nyt ole kaikkea kerkenyt lukemaan, mutta täällä on tapahtunut paljon kaikenlaista myös ikäviä asioita. Koitan tänään ja tällä viikolla kirjoittaa foorumille koeteltaviksi muutamia ajatuksia, jotka koen hyvin voimakkaasti saaneeni Herralta.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja Herman » 21. Touko 2013 18:53

Taitaa alkaa näkymään etten ole ollut puoleen vuoteen melkein ollenkaan uskovien yhteydessä, sen verran ikävä veljien ja sisarten kanssa rakentumaan ja rukoilemaan. Tämä foorumi käy ihan hyvästä korvikkeesta, kiitos Jumalalle siitä :) Mutta kohta onneksi pääsee taas enemmän live-yhteyteenkin kun muutamme lähelle monia uskovia ystäviä.
Herman

ViestiKirjoittaja Janne » 21. Touko 2013 21:29

Herman kirjoitti:Taitaa alkaa näkymään etten ole ollut puoleen vuoteen melkein ollenkaan uskovien yhteydessä, sen verran ikävä veljien ja sisarten kanssa rakentumaan ja rukoilemaan. Tämä foorumi käy ihan hyvästä korvikkeesta, kiitos Jumalalle siitä :) Mutta kohta onneksi pääsee taas enemmän live-yhteyteenkin kun muutamme lähelle monia uskovia ystäviä.

Älä narraa, oot soitellu mun kaa ainakin monta kertaa :D ja toivoisin että oltaisiin enemmänkin yhteyksissä niin livenä kun näkymättömissäkin.
Mut kiva et nyt teillä voi olla mahdollisuuksia saada yhteyksiä.

Mä jatkan odottelua et milloin teidän kierros umpeutuu ;)

Siunausta koko teidän perheelle

ps. pistähän uus osote meille et lapset saa jatkaa satunnaista kirjeenvaihtoa, viime kirje oli kyl kiwa. Vasta kirje tulee kunhan tiedetään et mihin lähetetään :hearts:
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu