lonelyrider kirjoitti:Voi vitsi... yhtäkkiä minulla on sellainen tunne, että jotain tärkeää aukesi sisimmässäni... siis vaimo kuvastaa Jumalan valtakuntaa ja poika on Jeesus ja jos portto joka ratsastaa lohikäärmeellä on eu:hun liittyvä... voi vitsin vitsi... näkeekö kukaan samaa kuin minä näen? Heitän nyt uskaliian kysymyksen?
12:1 Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä kaksitoista tähteä.
--
Tuossa luvussa puhutaan vaimosta, jolla on seppele jossa on kaksitoista tähteä! Mutta nainen on Jumalan puolella? Mutta miksi tämä kahdentoista tähden seppele?
lonelyrider kirjoitti:Siis tuolla kun poikaa nukutin, niin ajattelin mielessäni että wau.... olen niin jotenkin sisimmässäni kiitollinen Jumalalle, että Hän aukaisee jopa ilmestyskirjaa... kiitos Herman selvennyksestä... totta tosiaan, kaksitoista tähteä, Israelin sukukunnat ja kaikki suoraan raamatun lehdiltä! Ei mitään omaa päätelmää, vaan Jumalan sanaa!!! Siis en koskaan eläissäni ole ymmärtänyt höläyksen pöläystä ilmestyskirjasta... minun sieluni iloitsee... voi kunpa ymmärtäisin lisää!!!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa