azanttil kirjoitti:Pyhä Henki paljastakoon totuuden Jeesuksen nimessä!Olen ollut hänen suurkokouksissaan ja niissä on valtava PYHÄN HENGEN läsnäolo, rauha ja ilo. Sadoittain sairaita paranee, rammat kävelevät, sokeat näkevät, kuurot kuulevat, hiv lähtee ja maan johtavat lääkärit ovat todistamassa näitä ihmeparantumisia. Hedelmistään puu tunnetaan ja mm oman elämäni on todistus tästä. Olisiko niin, että Herra Mupatti, joka ei ole koskaan edes ko profeetan kokouksissa ollut tietää paremmin kuin ne yli 10 miljoonaa ihmistä, jotka ovat hänen kokouksissaan käyvät? Profeetta Owuorin haukkujat ovat juurikin niitä, jotka eivät itse ole edes olleet paikan päällä..
Rakas lähimmäiseni! Älähän nyt vajoa kiistämisen ansaan! Pyydän ja vetoan sinuun, että rukoilisit vastausta Herra Kaikkivaltiaalta tähän asiaan ja, että Hän selventäisi asian sinulle. Minä en siihen pysty, mutta koitan rukoilla sinunpuolestasi tässä asiassa aina kun muistan.
Pyytäisit nyt Herraa näyttämään sinulle onko tämä asia niin kuin sinä näet vai niinkuin minä olen kertonut. Ymmärrän että jos olet mainostanut Owouria monille ystäville ja tuttaville ja jos uskosi perustuu Owourin tilaisuuksissa saaduille kokemuksille niin on äärimmäisen kova pala myöntää että on mennyt harhaan ja vetänyt muita mukanaan, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä palata sille kaidalle polulle joka johtaa sinut kapeasta portista pelastuksen suloiseen syleilyyn!
Pyydän, että lukisit seuraavan tekstin joskus huomenna kun tunteet eivät ole pinnassa ja rukouksessa. Sitten katsoisit tuon postittamani eläinääni ja kaatuilu videon ja vertaisit sitä tekstiin:
https://www.kotipetripaavola.com/kaatum ... ssa.html#3
Video (Katso 0:41min kohdilta ja vertaa tekstiin)
https://www.youtube.com/watch?v=1x5qZ9sv8JA
13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.