Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Olen saanut bannin Uusi Suomi palstalta

ViestiKirjoittaja paa » 02. Elo 2014 20:04

Hei oikeasti nyt.
Säännöt ovat kaikkien hyväksi ja jos haluaa foorumille kirjoittaa, niitä pitää noudattaa. Ei mikään yhteisö voi toimia ilman rajojen vetämistä.
Lonelyrider, minä en tunne sinua kun olen niin vähän aikaa ollut foorumilla, mutta olen usealtakin henkilöltä kuullut sinusta aika ylistäviä todistuksia, joten näiden pohjalta minäkin toivon, että jäisit foorumille ja nöyrtyisit pitämään meidän muiden tavoin säännöistä kiinni.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 02. Elo 2014 21:14

Tuohon Jasmiinin kohtaan vielä palatakseni, vaikka tämä nyt lähtee sivujuonteelle tämä keskustelu.

Koen, että laittomuus on kylmyyttä ja sydämenkovuutta lähimmäisiä kohtaan ja sitä kyllä löytyy myös ns. seurakuntien sisältä... ehkä Jeesus on nisu ja luste vertauksella tahtonut sanoa enemmän? Kuten aiempi vertaus samasta matteuksen luvusta, siemen vertauksessa, hyvään maaperään pudonnut siemen tuotti hyvää satoa monin kerroin... eikö rakkauden jakaminen Kristuksessa ole hyvää satoa, jotta voimme nähdä lähimmäisemme yhtä arvokkaana ja Jumalalle rakkaana kuin itsemmekin.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 03. Elo 2014 01:06

Tuli sellainen asia mieleeni tähän edelliseen liittyen. Luste on käsittääkseni rikkakasvi? Vihamies kylvää lustetta. Luste ei kuitenkaan ole sitä aitoa vehnää. Se on vehnän seassa ja sen on lupa siellä kasvaakin aikansa.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 03. Elo 2014 12:08

:shock:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 02:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 03. Elo 2014 13:14

En käsitä tuota jatkuvaa Petrin opetusten linkitystä. Luulisi että ihmiset osaisivat itsekin keskustella aiheista :/ No, kait se näkyy kenen palsta tämä todellisuudessa on ja millainen asema hänellä on ihmisten mielissä(toki sen saa pitää ja linkittää mitä tahtoo, jos niin tahtoo...ajattelisin, eikö kuitenkin, jokainen haluaisi itse keskustella ja puntaroida asioita, ilman välikäden tulkintoja aiheesta?).
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 03. Elo 2014 13:36

:crazy:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 02:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 03. Elo 2014 13:39

Jasmiini kirjoitti:Linkitin, koska oli hyvä teksti ja olin laiska kirjoittamaan itse. En siksi, että kirjoitus oli Petrin.
Copypastettaminen eivaadi yhtä paljon nakuttelua, sori. :-P

Laitan tämän mitä olin kirjoittamassa tuohon aiemmin, niin vaikka viestisi jatkoksi.

Ajatelkaapa, jos ihmiset ottaisivat yhtä tosissaan Jeesuksen sanat, vapaudesta, parantumisesta ja kaikesta siitä, mitä Hän on sanonut. Eivätkä enää seuraisi toisiansa ja toistensa opetuksia ja mielipiteitä, vaan seuraisivat kaikessa Jeesusta, ottaisivat selvää, mitä Hän tahtoo meiltä ja mitä Hän opettaa ja miten Hän haluaa meidän toimivan. Silloin myös ihmiset ohjautuisivat seurakunnissakin, kaikkeen hyvään ja oikeudenmukaiseen, totuudenmukaiseen.

Tämä ihan yleisesti sanottuna siihen, että ihmiset oikeasti haluavat kuulla aika monenlaista opetusta ja kuulua erilaisiin ryhmittymiin, sen mukaan, miten itse kokevat milloinkin olevan heille oikein, kaikki eivät kuitenkaan ole oikeassa ja kaikki ei ole oikein,vaikka se voisi hyvältä tuntuakin. Turvallisinta olisi pysyä siinä mitä Kristus on antanut, ei se mitä joku puhuja, opettaja, toinen ihminen opettaa ja missä "tuntuu hyvältä".
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Janne » 03. Elo 2014 19:05

lonelyrider kirjoitti:En käsitä tuota jatkuvaa Petrin opetusten linkitystä. Luulisi että ihmiset osaisivat itsekin keskustella aiheista :/ No, kait se näkyy kenen palsta tämä todellisuudessa on ja millainen asema hänellä on ihmisten mielissä(toki sen saa pitää ja linkittää mitä tahtoo, jos niin tahtoo...ajattelisin, eikö kuitenkin, jokainen haluaisi itse keskustella ja puntaroida asioita, ilman välikäden tulkintoja aiheesta?).

Tämä ei edelleenkään ole Petrin palsta eikä Petrillä ole vaikutusvaltaa tähän foorumiin sen enempää kuin muillakaan käyttäjillä.
Petri on luopunut "vallastaan" foorumilla lähtemällä pois ylläpidosta ja ennen sitäkin Petrillä ei ollut yksin päätösvaltaa foorumin asioissa.

Jos jotkut eivät kykene ymmärtämään tätä tosiasiaa niin sille en minä eikä muukaan ylläpito voi mitään.

Ei tässä nyt Petriäkään voi pellolle potkaista vaan sen takia että jotkut kuvittelevat hänen hallitsevan tätä foorumia.

Itse en tule enään jatkossa hyväksymään tällaisia valheellisia väittämiä ja valheen levittelyä. Tiedoksi myös muille jotka tällaista valhetta levittävät.
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne

ViestiKirjoittaja systeri » 03. Elo 2014 19:31

Nyt vois varmaan kysyä että oliko Jeesuksen tahto että asetetaan seurakunnille Hänen jälkeensä opettajat ja vanhimmat vai oliko se käytäntö opetuslasten omaa "horinaa"?? Ja jos Pyhä Henki opettaa jotakuta uskovaa niin sitäkö ei saisi käyttää opetustarkoitukseen??
systeri

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 03. Elo 2014 19:53

Janne kirjoitti:
lonelyrider kirjoitti:En käsitä tuota jatkuvaa Petrin opetusten linkitystä. Luulisi että ihmiset osaisivat itsekin keskustella aiheista :/ No, kait se näkyy kenen palsta tämä todellisuudessa on ja millainen asema hänellä on ihmisten mielissä(toki sen saa pitää ja linkittää mitä tahtoo, jos niin tahtoo...ajattelisin, eikö kuitenkin, jokainen haluaisi itse keskustella ja puntaroida asioita, ilman välikäden tulkintoja aiheesta?).

Tämä ei edelleenkään ole Petrin palsta eikä Petrillä ole vaikutusvaltaa tähän foorumiin sen enempää kuin muillakaan käyttäjillä.
Petri on luopunut "vallastaan" foorumilla lähtemällä pois ylläpidosta ja ennen sitäkin Petrillä ei ollut yksin päätösvaltaa foorumin asioissa.

Jos jotkut eivät kykene ymmärtämään tätä tosiasiaa niin sille en minä eikä muukaan ylläpito voi mitään.

Ei tässä nyt Petriäkään voi pellolle potkaista vaan sen takia että jotkut kuvittelevat hänen hallitsevan tätä foorumia.

Itse en tule enään jatkossa hyväksymään tällaisia valheellisia väittämiä ja valheen levittelyä. Tiedoksi myös muille jotka tällaista valhetta levittävät.

En sitä tarkoittanut että olisi ylläpidossa tai muuten täällä vastuutehtävissä, kyllä se on ollut tiedossa, eiköhän selvinnyt tekstistä, mihin asialla viittasin.
lonelyrider

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu