Mr Kerimäki kirjoitti:Rakas lonelyrider ....Mikä on sinussa aiheuttanut tuon kiivauden ja poltteen ,joka ei laannu..Huoli jostain ihmisestä ?? Elämän ongelmat ?? Minulla ei ole tietoa ,mutta jos sanoisin ja kysyisin ,että jotai tapahtui reilu kk saattaa olla lähemmäs 2 niin sinuun iski jokin joka on tuntunut tekevän sinusta erilaisen kuin se lonelyrider joka me täällä on tunnettu ...sellainen cool tyyppi joka on rennosti kertonut asioita ja hyvin.
Tämä ei siis ollut loukkaukseksi tarkoitettu vaan ihan rakentavalle pohjalle tarkoitettuna.
Mitä minuun tulee niin joskus välillä tulee niitä huonoja päiviä ,että kaikki tuntuu menevän metsään ja sitärataa ja silloin ei ole mikään ihme vaikka kahvikin läikkyy juodessa leualle ja rinnuksille ja kun lähtee ottamaan paperia nii ekaks potkaisee varpaansa pöydänjalkaa ja sitten se päivä alkaa ollakki jo täys .Silloin huomaan ,että en esim kirjoita mitään ku tiedän ,että ei sieltä sormista mitään järkevää tule ku se stressitaso on karannu käsistä .Siis näin yleisesti kaikille ..kannattaa istahtaa jakkaralle välillä ja vetää henkeä ja rauhoittua ja tehdä vaikka jotain sellaista joka saa stressin poistumaan ja ottaa vaikka päiväunet tai pidemmät yöunet jos mahdollista .Siis tämä kaikella Rakkaudella kerrottuna .
Kiitos mr kerimäki huolenpidosta. Päivät ovat olleet hyviä, Jumalan huomassa. Viime yönä heräsin aamuyöstä mm. ihmettelemään Jumalan ihmeellistä luomistyötä, aamuaurinko paistoi ulkona kauniisti, oli ihana levätä siinä ja katsella. Taisin jotain kirjoittaa palstallekin siinä samalla. Hyvin silti nukutuksi olen saanut, sekin on Jumalan hyvässä huomassa ollut.
Kyllä tässä on ollut ihmettelemistä Jumalan suurten töiden edessä, on saanut kokea ihmeellistä huolenpitoa ja turvaa.
Nykyään todella tunnen, että olo on rento ja rauhallinen, toisin oli ennen, mutta onneksi se on taakse jäänyttä, Elän elämää tässä ja nyt hetkessä.
Nuorallakävelyä tämä ei ole, koen kyllä, että olen Kristuskalliolla todella turvallisella pohjalla.
Täällä on tänäänkin ihana kesäpäivä, että piti käydä äskettäin grillailemassa, puutarhakeinussa istuskelemassa. Huonoja päiviä ei ole, koska Jumalan huomassa, kaikki päivät ovat hyviä, Hän on hyvä Isä, ei Hän huonoja päiviä anna, ihminen itse voi tehdä päivistään huonoja, jos niitä sellaisia on.