*
Kun eilen illalla laitoin tämän asian tänne ja siten minulle tuli yhtäkkiä selkeä asia mieleeni mutta päätin että kirjoitan sen vasta tänään. Minulle tuli se selkeä asia mieleeni niin haluaisin nostaa tämän asian esille. Kun se maa missä yksi asukas on uskova mutta kaikki asukkaat eivät ole uskossa. Sen yllä on pimeyden valtakunta. Niin sen vuoksi rukousvastauksen saaminen kestää kauan.
Esimerkiksi kun Daniel odotti rukousvastausta mutta jäi itse saamatta ja siten Daniel paastosi ja rukoili vielä 3 viikoksi. Siten taivaasta tuli pellavavaatteisiin puettuna salamakasvoinen mies Danielin luokse ja salamakasvoinen mies vastasi Danielille että hänen rukous on otollinen Herralle mutta salamakasvoinen mies sanoi Danielille joutuneensa taisteluun Persian valtakunnan enkeliruhtinaan [pimeyden enkeliruhtinaan] kanssa joka vastusti salamakasvoista miestä jo kaksikymmentäyksi päivää nin tämän vuoksi rukousvastaus kesti kauan.
Ymmärrän näin että Daniel taisi asua Persiassa missä on pimeyden valtakunta joka vastusti salamakasvoista miestä joka tuo rukousvastauksen Danielille. Daniel alko paastota ja rukoilla 3 viikoksi ja lopultakin sai rukousvastauksen. Syy oli pimeyden valtakunta joka esti Danielin tulevan rukousvastauksen saamisen.
Jos esim. minä asustelen islamilaisessa maassa niin siellä on pimeyden valtakunta joka estää tulevan rukousvastauksen saamisen. Varmaan paastoisin ja rukoilisin sen puolesta eteenpäin. Paasto auttaa tulevan rukousvastauksen saamiseen.
Mietin mielenkiinnosta että rukousvastaus menee läpi pimeyden valtakuntaa ja siksi tämä kestää kauan. Paasto saa pimeyden valtakuntaa raukeamaan tyhjään tai väistymään pois niin rukousvastaus menee läpi ongelmitta. Mielenkiintoista! Tämä asia tuli äkkiä mieleeni laitettuani tuon asian tänne mutta jätin kirjoittamatta kun ajattelen jatkaa vasta aamulla ja siten menin nukkumaan.
Miksi uskovien keskuudessa paasto ei ole enää suositeltava koska se auttaa saamaan kaikki pimeyden valtakunnan esteet raukeamaan tyhjään tai väistymään pois? Miksi paasto on vaikea pala uskoville? Silti se auttaa tulevan rukousvastauksen saamiseen.

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.