Heli kirjoitti:Niilo Ylivainio julisti Jumalan Sanaa. Hän otti usein Vanhasta Testamentistakin jonkin kappaleen ja puhui siitä. Hän julisti Jeesusta Kristusta. Paljon tuli ihmisiä uskoon ja he pysyivät uskossa. Paljon ihmisiä parani. Nykyään, kun julistus monesti on kevyttä, kuuntelen myös Niilon saarnoja netistä. Ne virvoittaa aina, vaikka olen varmaan kaikki ne kuunnellut.Hänen julistuksensa oli persoonallista ja elävää.Minulle on yks lysti, kaatuuko ihmise vai ei. Minä en ole kaatunut, huojunut kyllä.
Aamu-Usva kirjoitti:Niilo Ylivainion aikaan jo käytiin debattia tästä kaatumisesta. Jossain hän kirjoitti tai sanoi, että kaatumaton voi pelastua, mutta katumaton ei. Se ainakin on totta
Siivetön kirjoitti:Jos ihmisiä, jotka ovat koko elämänsä ja kaikkensa antaneet Jumalan käsiin, kokoontuu Jeesuksen nimessä tuhatmäärin yhteen Jumalalta apua pyytäen ja anoen, niin Jumalako antaisi ilta toisensa jälkeen saatanan riehua ja ripotella heitä miten tahtoo, vaikka on luvannut Sanassaan, että missä kaksi tahi kolme on koolla Hänen nimessään, siellä HÄN on heidän keskellään, tai kyseiset ihmiset ovat menneet rukoillen Hänen nimessään kohtaamaan Häntä, pyytäneet saada täyttyä Pyhällä Hengellä ja tulella, ym. ym. niin Jumalako vastaisi heidän rukouksiinsa antamalla heille käärmeen tai skorppionin?
Mrs. Ella Peppard died as a result of someone falling on her who had been slain in the spirit.
The ushers quickly pulled her off the stage and sat her in a pew where she cried out in pain for 20 minutes. . .
Siivetön kirjoitti:Mutta mitä mieltä olet Pekka tästä mitä kirjoitin tuolla edellä?Siivetön kirjoitti:Jos ihmisiä, jotka ovat koko elämänsä ja kaikkensa antaneet Jumalan käsiin, kokoontuu Jeesuksen nimessä tuhatmäärin yhteen Jumalalta apua pyytäen ja anoen, niin Jumalako antaisi ilta toisensa jälkeen saatanan riehua ja ripotella heitä miten tahtoo, vaikka on luvannut Sanassaan, että missä kaksi tahi kolme on koolla Hänen nimessään, siellä HÄN on heidän keskellään, tai kyseiset ihmiset ovat menneet rukoillen Hänen nimessään kohtaamaan Häntä, pyytäneet saada täyttyä Pyhällä Hengellä ja tulella, ym. ym. niin Jumalako vastaisi heidän rukouksiinsa antamalla heille käärmeen tai skorppionin?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa