Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

ღ rupattelutuokio ღ

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 19. Loka 2017 16:33

Juttutupa on sulkeutunut niin tänne voi poiketa ja rupatella jotain mukavia asioita, keskinäisen rakkauden ja keskinäisen rauhan kera niin me tavoittelemme siunaavia hengen hedelmiä kantamalla noita elämämme alueilla ja myös tässä osiossa.

No haluaisin kertoa mitä Herra jätti vastaamatta rukouspyyntööni. Kun ensin pyysin Herralta sitä merkkiä joka olisi johdatukseksi ja vastaukseksi minun rukoukseeni joka liittyy kotipuoleni helluntaiseurakuntaan mutta en saanut sen mitään niin ymmärsin että helluntaiseurakunta ei ole Herran tahdonmukaista ja siten pyysin Jumalalta Raamatun mukaista seurakuntaa itselleni.

Koska haluan pysyä Herran johdatuksessa ja kehittyä siinä kun tulee antikristuksellinen aika jolloin Herra uloskutsuu ja johdattaa omiaan. Kristuksen armorikasta siunausta teille kaikille! Muistetaan Irkaa rukouksin edelleen.

:pc:
Viimeksi muokannut Ylläpito päivämäärä 21. Loka 2017 19:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Avattu taas ja tämä ketju yhdistetty.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

Re: ღ rupattelutuokio ღ

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 19. Loka 2017 20:12

vaisuliini ...vaikka tämä sivusto ei ole varsinainen srk niin uskon ,että jos samat ihmiset jatkaa tällä sivustolla niin emme eksy.Olemme hereillä joka käänteessä mitä tapahtuu.
MrKerimäki

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Loka 2017 08:41

*
Mr Kerimäki mitä tarkoitat? En sanonut että tämä sivusto olisi seurakunta. :)

En ole koko päivän koneella. On itselläni tekemistä jonka yritän saada aikaan valmiiksi joten siunausta teille kaikille! :pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja MrKerimäki » 20. Loka 2017 09:26

vaisuliini ..en minäkään sanonut :) vaan kun puhuit seurakunnasta ja hyvästä sellaisesta ,jossa kasvaa ja kehittyä ,ettei eksy niin vastasin siihen pohdintaasi sillä ,että tällä sivustolla ei eksy vaikka tämä ei srk olekkaan ,mutta muuten hyvä paikka .
Nykypäivinä ja viimeisinä vuosina on tullut nin hurjasti kaikenlaista eksytystä ilmoille ,että ei mitään rajaa.Sellainen terve perus kristillinen seurakunta tuntuu olevaan jo muinaisjäänne monessa paikkaa ,mutta tietysti ei kaikessa.
MrKerimäki

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Loka 2017 20:47

*
Ok Mr Kerimäki. ;gladly: Minulla usko on jo ojentautunut kohti Kristusta ja Hänen tahtoaan nähden raamatullista seurakuntaa. Koin uskoni kanssa törmäykseksi ja ristiriidaksi helluntaiseurakunnasta joka ei ole raamatullisen seurakunnan mukainen. Se aiheutti törmäystä ja ristiriitaa uskoni vuoksi niin siksi esitin kysymystä etsien Herran tahtoaan tahtooko Herra siitä että menen helluntaiseurakuntaan. Jätin jo pyynnön merkistä jolla Hän olisi vastannut minulle koska se merkki on helppo johdatettavaksi. Se merkki ei tullut niin ymmärsin että Jumala uloskutsuu minut pois helluntaiseurakunnasta.

Rukoilin jo Herralta raamatullista seurakuntaa itselleni ja pyysin että Herra avaisi ymmärrystä Hänen johdatusta kohtaan kun Hän johdattaa minut raamatullisen seurakunnan luokse koska me elämme tätä luopumuksen aikaa jolloin Herra uloskutsuu meidät.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 21. Loka 2017 18:22

*
Kysyn oletko lukenut Jojo Moyesin kirjan aiemmin? Onko se tosi hyvä kirja? No ostin tänään kaksi kirjaa iltaluettavaksi ennen nukkumaanmenoa. Lääkäri ehdotti tämän minulle. Aluksi hän ehdotti että alkaisin neuloa mutta sanoin hänelle että olen allerginen villalankalle ja hän nauroi kovasti että olen allerginen villalankalle. Niin löysin hyviä kirjoja joita tänään ostin ja toivottavasti ne ovat tosi ahmittavan hyviä kirjoja.

Image

Image
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 21. Loka 2017 18:35

*
No siitä helluntaiseurakunnasta vielä kun ajattelen kirjoittaa vähän juttua. Helluntaiseurakunta on jo luopunut uskosta Jumalan asetukseen jolla Hän asetti lepopäiväksi jota Jumala pyhitti. Helluntaiseurakunta asettaa uskoaan kirkolliseen luopumukselliseen asetukseen siitä sunnuntain lepopäivästä. En halua asettaa uskoani siihen joka johtaa luopumukseen uskosta Jumalaan joka on asettanut lauantain lepopäivän.

Se on jo kauan ajat sitten luopumuksen merkistä ja nyt se salli luterilaisen naispapin yhtymään ehtoolliskokoukseen kun olin itse mukana ehtoolliskokouksessa ja se oli yhtäkkiä törmäykseksi minun uskoni kanssa ja siten kaitseminen on johtoryhmän asettamana eikä Pyhä Henki saanut olla siinä kaitsemisen johdolla. Se on toinen luopumuksen merkki.

Olin silloin kokouksessa ja katsoin ihmetellen miten vanhemmisto oli alamainen pastorille. Siitä Raamattu ei opeta mitään. Lisäksi pappeus joka ei ole uuden liiton järjestyksen mukaisessa voimassa, estää herätyksen syntymistä. Me olemme uuden liiton järjestyksen mukaan kuninkaallinen papisto ja Jeesus on itse ylimmäinen pappi meidän eli Raamatun mukaisen seurakunnan yläpuolella. Koska Jeesus meidän puolestamme on edelläjuossut ja tullut Melkisedekin järjestyksen mukaan papiksi ollakseen meidän yläpuolella [Hepr. 6:20].

Niin siten Jumala johdatti minua vastaamatta rukouspyyntööni jolla kysyin tahtooko Jumala että menen sinne kokoukseen. Nyt on varmaan luopumuksen aika jolloin Jumala alkaa uloskutsua ja koota omiaan jotka ovat uskonkuuliaisia vain ainoastaan Jumalan Sanalle. Se on se merkki joka alkaa näkyä tässä luopumuksen ajassa jossa me nyt elämme.

Sinun ja minun on aika kehittyä siinä Jumalan äänelle jolla Jumala johdattaa meitä. Olkaamme tarkkoja Jumalan johdatuksen kanssa.
vaisuliini

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Loka 2017 10:07

*
*kurkkii* Jaa tämä juttutupa on aukaistu jo.... :shifty:
vaisuliini

ViestiKirjoittaja systeri » 22. Loka 2017 19:36

Mä sanon nyt vaan näin että, HÖH :( eikä tää liity mitenkään ylläpitoon :)
systeri

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 26. Loka 2017 12:43

*
Heh oletpa hassu, Systeri.

No koen että on tärkeä rukousaihe että siihen tarvitaan rukousapua että POIS se 'kesäaikaan siirtyminen'!!!
Olen samaa mieltä että se on hölynpöly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://yle.fi/uutiset/3-9900776
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu