Lilli kirjoitti:Vieläkö palaan tähän samaan aiheeseen?
Kirjoitinko pitkän lurinani turhaan, kun tähän ei toni t vastannut?
Aivan samaa mieltä kuin Mr Kerimäki, että Jumala ja Jumalan Poika itkevät ihmisten pahuutta

Outoa vielä se, että koen, että mun pitää kysyä pekalta:"Ketä sinä kumarrat?"
Älä loukkaannu enkä viittaa mihinkään viestiisi enkä ole kuukauteen juuri lukenutkaan.
Asetit Lilli minulle näköjään kysymyksen tähän ketjuun. Kiitos siitä sinulle vaikka en pysty oikein ymmärtämään mitä kysymykselläsi tarkoitat tai ajat takaa. Tässä on muutama kohta ilmestyskirjasta ketä tulee kumartaa ja rukoilla. Tietääkseni minulla ei ole mitään epäselvyyttä siitä ketä tulee kumartaa ja rukoilla ja siis myös minäkin kumarran ja rukoilen Jumalaa.
Ilm. 14:7
Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
Ilm. 19:10
Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
Ilm. 22:9
Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa".
Jumalan siunausta sinulle Lilli ja läheisillesi.
Kiitos Isälle Jumalalle ja Herralle Jeesukselle Kristukselle, aina ja iankaikkisesti, amen!