Siivetön kirjoitti:Joel.A kirjoitti:Joudun Siivetön pyytämään nyt sinulta anteeksi sitä, että saatoin sinut nyt hieman hämillesi väärien kysymyksieni takia ja näin ollen ehkäpä myös itsesi sekä muitten silmissä saatoit joutua väärään "valoon". Se miksi kysyin väärät kysymykset johtui siitä, että olin ymmärtänyt sinut väärin vaikka tavallaan olitkin jossain määrin oikeassakin.![]()
Luen tässä vielä tarkemmin aikaisempaa viestittelyä ja esitän kohta sinulle uuden kysymyksen joka ei toivottavasti osu nyt väärin
Mitähän Sinä nyt oikein kuvittelet?![]()
Ethän nyt vain itse ole hieman hämmennyksissä, kun tekemäsi kuvitelma minusta ei ollutkaan oikea??????
Joel.A kirjoitti:Siivetön kirjoitti:Joel.A kirjoitti:Joudun Siivetön pyytämään nyt sinulta anteeksi sitä, että saatoin sinut nyt hieman hämillesi väärien kysymyksieni takia ja näin ollen ehkäpä myös itsesi sekä muitten silmissä saatoit joutua väärään "valoon". Se miksi kysyin väärät kysymykset johtui siitä, että olin ymmärtänyt sinut väärin vaikka tavallaan olitkin jossain määrin oikeassakin.![]()
Luen tässä vielä tarkemmin aikaisempaa viestittelyä ja esitän kohta sinulle uuden kysymyksen joka ei toivottavasti osu nyt väärin
Mitähän Sinä nyt oikein kuvittelet?![]()
Ethän nyt vain itse ole hieman hämmennyksissä, kun tekemäsi kuvitelma minusta ei ollutkaan oikea??????
En kuvittele sinua oikean tai vääränlaiseksi, koska en tunne sinua vaan yritän parhaani mukaan ymmärtää sitä mitä ajatuksistasi kirjoitat missäkin/kussakin kohtaa ja mitä haet/tarkoitat milloinkin/missäkin kohtaa. Joskus ymmärrän väärin ja teen vääriä johtopäätöksiä ja jos näin on päässyt tapahtumaan, niin tietysti pyydän anteeksi ja olen pahoillani. Näin toimin jokaisen kirjoittajan kohdalla.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa