Juha tuossa mainitsi ihan hyvän kannan myös.On yksi veri joka on voittanut kaiken ja se on meidän yllämme ja meissä vihmottuna.Se kaiken voittaa.
Olemme Herramme suojassa kun Hänessä pysymme loppuun asti.
Mr Kerimäki kirjoitti:Aspartaamista sen verran ja muista lisäaineista ....itse olen saanut sellaisen kehon joka saa lähes myrkytysoireita aspartaamista ja on todella sellaista ,että en missään nimessä osta kevyt tuotteita .
paa kirjoitti:Ihmisiä on niin paljon, että hyvinkin heitä katoaa tolkuton määrä joka päivä. Jos ajattelee vaikka katulapsia, niin kukaan ei ole heistä kiinnostunut eikä moni jää kaipaamaan jos katoavat. Tai ainakaan kukaan sellainen ei jää kaipaamaan, joka asialle voisi tehdä jotain. Varmaankin näissä katoamistapauksissa vedetään ns. yhtä köyttä ja peitellään toisten jälkiä.
Sitten tietty nämä erityistapaukset, esim. Tyynenmeren kadonnut lentokone = 239 uhria saatanalle, kun noin kätevästi katosi koko höskä ihmisineen päivineen?
En tiedä millä volyymilla ihmisiä uhrataan, mutta en usko uhrattavista olevan pulaa, koska kenenkään resurssit eivät riitä kaikkien kadonneiden etsimiseen ja toisekseen, kaikkia ei edes haluta etsiä.
tanu kirjoitti:https://www.crimelibrary.com/criminal_mind/forensics/americas_missing/2.html
Tuossa on sivusto, josta löytyi statistiikkaa koskien USA:ssa kadonneista ihmisistä.
Vuonna 1980 katosi noin 150 000 ihmistä ja tänä vuonna(2013?) 900 000.
Tuo 900 000 tekee noin 2465 kadonnutta joka päivä!
Esimerkiksi vuonna 2001 katosi 840279 ihmistä, joista n.50 000 oli alle 18-vuotiaita.
Samaa olen miettinyt, kuin sinä paa, että eikö näillä perkeleenpalvojilla ole minkäälaista omatuntoa?
Luulen että jo muinoin kun lapsia ja ihmisiä yleensäkin uhrattiin epäjumalille eli perkeleelle, niin tämä tehtiin usein salassa ja esim. öiseen aikaan, jossakin
tietyssä salaisessa paikassa. Ja mukana on aina ollut hallitsijoita ja muita vallassa olevia ja rikkaita ihmisiä. Ihan kuten nykyäänkin. Ainakin Englannin, Hollannin ja Belgian kuningashuoneiden väitetään olevan mukana pedofiliassa ja yhtään en ihmettele, jos paljastusis, että kuninkaalliset harrastavat näitä veriuhreja. Monet tekevät liiton pirun kanssa. Perkele lupaa ihmisille rahaa ja valtaa ja menestystä ja vastalahjaksi pitää tehdä näitä hirveyksiä. Monet rock-muusikot ovat ihan julkisesti myöntäneet myyneensä siulunsa saatanalle, koska tämä on luvannut menestystä.
En usko että koskaan tavallinen kansa on ollut kovin tietoinen näistä kauheuksista.
Vai meneekö siinä kenties raja, jonka jälkeen Jumala puuttuu asiaan? Kun koko kansa on täynnänsä pahuutta, niin loppu on lähellä.
Esim. Roomassa ihmiset menivät sankoin joukoin katsomaan miten kristittyjä silvottiin ja syötettiin leijonille. Se oli kansanhuvia. Ja homoseksuaalisuus oli Roomassa
ihan hyväksyttyä. Ja tuho tuli.
Samoin Sodomassa. Koko kansa oli läpeensä paha ja homostelu rehotti. Liekö siellä ihan yleisesti uhrattiin ihmisiä? Sitä ei Raamattu kerro, mutta todennäköisesti.
Ja loppu tuli Sodomallekin.
Esimerkkejä on varmasti historiassa muitakin.
Luulen että loppu ja Jeesuksen paluu on lähellä kun ihmiset hyväksyvät homostelun ja väkivallan ihan tavallisina asioina. Eikö näin ala jo olla?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa