No eipä täällä keltään muulta keskustelijalta vaadita etukäteen vakuuksia mitä kirjoittaa tai on kirjoittamatta.
Enkä ole mentaliteetilla, joka on huvitusasteista. En vain tahdo etukäteen sitoa sanojani.
Minulta odotetaan tiettyyn muottiin sopeutumista, samaan aikaan foorumille käsitykseni mukaan joku muu saisi kirjoittaa vaikka mitä 'skeidaa', kunhan ei yhdestä teidän luomasta säännöstä poikkea.
Janne kirjoitti:Minulta odotetaan tiettyyn muottiin sopeutumista, samaan aikaan foorumille käsitykseni mukaan joku muu saisi kirjoittaa vaikka mitä 'skeidaa', kunhan ei yhdestä teidän luomasta säännöstä poikkea.
Säännöt ovat kaikille samat ja niiden puitteissa täällä kirjoitellaan tai ollaan kirjoittamatta. Ei täällä kellään ole erivapauksia kirjoitella tuota mainitsemaasi "eritettä"
Minusta se riittää että pyrkii noudattamaan foorumin sääntöjä ja ei tahallisesti uhmaa niitä. Näillä mennään ja minusta ei pitäisi olla ylitsepääsemätön rasti![]()
Siunaavin terveisin, Janne
lonelyrider kirjoitti:Tässäkään asiassa minua ei kohdella tasavertaisesti muihin keskustelijoihin nähden. Minun pitää etukäteen vakuutuksia tehdä, ennen kuin olen todella tervetullut. Kovasti viestissäsi mikko tervetulleeksi toivotit, nyt jo alkaa toinen ääni olla kellossa vai?
Aika ristiriitaista:(
Mikko Murpatti kirjoitti:lonelyrider kirjoitti:Tässäkään asiassa minua ei kohdella tasavertaisesti muihin keskustelijoihin nähden. Minun pitää etukäteen vakuutuksia tehdä, ennen kuin olen todella tervetullut. Kovasti viestissäsi mikko tervetulleeksi toivotit, nyt jo alkaa toinen ääni olla kellossa vai?
Toivotin sinut yksityisviestillä tervetulleeksi keskustelemaan, ja mainitsin viestissä että sitä asiaa mistä sait porttikiellon et saa täällä jatkaa mihin vastasit:
"Aika siis näyttää, miten keskustelut etenee."
Tässä vaiheessa alkoi äänikellossa muuttumaan, että saman päivänä kun porttikieltosi poistuu voimasta alat nikottelemaan ja saivartelemaan foorumin sääntöjen noudattamisesta.
Sinua kohdellaan täysin tasavertaisesti semmoisten keskustelijoiden kanssa jotka ovat saaneet porttikiellon, heiltäkin tullaan kysymään jos heidän porttikielto poistetaan, että suostuvatko he noudattamaan foorumin sääntöjä, ei siinä ole mitään eriarvoista.
Täytyyhän meidän tietää ettei sama asia toistu uudestaan, toivoisin sinulta rakentavampaa asennetta tässä asiassa.
lonelyrider kirjoitti:Mikko Murpatti kirjoitti:lonelyrider kirjoitti:Tässäkään asiassa minua ei kohdella tasavertaisesti muihin keskustelijoihin nähden. Minun pitää etukäteen vakuutuksia tehdä, ennen kuin olen todella tervetullut. Kovasti viestissäsi mikko tervetulleeksi toivotit, nyt jo alkaa toinen ääni olla kellossa vai?
Toivotin sinut yksityisviestillä tervetulleeksi keskustelemaan, ja mainitsin viestissä että sitä asiaa mistä sait porttikiellon et saa täällä jatkaa mihin vastasit:
"Aika siis näyttää, miten keskustelut etenee."
Tässä vaiheessa alkoi äänikellossa muuttumaan, että saman päivänä kun porttikieltosi poistuu voimasta alat nikottelemaan ja saivartelemaan foorumin sääntöjen noudattamisesta.
Sinua kohdellaan täysin tasavertaisesti semmoisten keskustelijoiden kanssa jotka ovat saaneet porttikiellon, heiltäkin tullaan kysymään jos heidän porttikielto poistetaan, että suostuvatko he noudattamaan foorumin sääntöjä, ei siinä ole mitään eriarvoista.
Täytyyhän meidän tietää ettei sama asia toistu uudestaan, toivoisin sinulta rakentavampaa asennetta tässä asiassa.
No, sinä näet noin asian, että tahdon vain nikotella ja saivarrella foorumin sääntöjen kanssa.
Henkilökohtaisesti minulle tämä asia merkitsee enemmän. En esim. tiedä etukäteen miten keskustelut etenee, joten on parempi etten lupaile mitään, jos käykin niin, etten voi pitää lupaustani. Siis huom, koen, että tämä on oman sisimpäni turvaksi ja hyvinvoinniksi, etten lupailisi asioita, jos joudun ristiriitaan sen kanssa, että koenkin, että on ilmaistava suoraan vakaumukseni.
Silti tahtoisin kirjoittaa palstallenne, jos se vaan on mahdollista teidän puoleltanne?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa