Herman kirjoitti:lonelyrider kirjoitti:Minä käsitän sen, jos sanotaan että suolaista sanomaa oli, niin aika voimakkaana positiivisena ilmauksena noin niinkuin jos ajattelen raamatun sanomaa, että mitä sillä suolalla tarkoitetaanmutta juu, kait me ajatellaan ihmiset niin eritavoin.
Eikö se sitten ole voimakkaan positiivista, että sanoma on suolainen
lonelyrider kirjoitti:No, itse en uskaltaisi vielä sanoa suolaiseksi sanomaa. Esim. mitä katsoin sivukorvalla, jäi mieleen jokin kaste ja siihen kuuluva herätyksen aalto. Ja sitten hän kritisoi ulkomuotoseikkoja ja parannuksen tekoa mm. siinäkin. Lisäksi raamatunpoiminnat oli lyhykäisiä ja paljolti kaikki perustui hänen saamaansa näkyyn vaatteesta ja en uskalla ilman sen suurempaa tutkimista, tätä vaatenäkyä nyt teilata alas, enkä nostaa ylös.
lonelyrider kirjoitti:Jos joku tulee Herran nimissä ja julistaa sanomaa, jätämmekö kaiken tutkimatta ja otamme kaiken vastaan, vaikka pieniä omituisuuksia ilmenisikin, eikö niiden pitäisi meitä haitata tai velvoittaa tutkimaan asiaa enempi.
Jos joku tulee ja sanoo olevansa Herran tien raivaaja, varsinkin silloin, Hänen sanomansa on julistettava tutkinnan alle, sillä varoittaahan raamattu, että ei tule uskoa kaikkea, varsinkaan lopunaikana. Sillä moni sanoo, Hän on siellä ja Hän on täällä ja moni joutuu eksytetyksi, koska ei tuntenut sanaa.
Voi että minnuu vähän pistää tuo sinun suolainen sana, korvaan. Se on minulle aikamoinen yhtäläisyys totuudenmukaisesta sanasta ja kun en voi olla vielä varma hänen sanomastaan ja kun käsittääkseni sinäkään et uskalla laittaa täysin kaikkea peliin ja sanoa, että hän on aito Herran palvelija ja amen, niin voiko silloin käyttää että saarna tai puhe on suolainen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa