*
Ok.

Jumalan Sana on turvallisinta koska se vie perille turvallisesti Isän Taivaallisen luo kunhan päätetään pysyä Sanassa Jeesuksen tulemukseen asti. Sanassa pysyminen on pelastukseksi ja näin Jumala kuljettaa omiaan perille kun niiden päätös on pysyä Sanassa.
Minua puhuteltiin tänään se Jumalan Sana joka tulee toteen aikanaan kuten Gabriel Enkeli sanoi Sakariaalle sen. Jumalan Sana ei koskaan palaja tyhjänä.
Jes. 55:11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
No en tiedä mitä tarkoitat kiistelyllä. Mutta Raamattu kehottaa ottamaan hiljaisuudella vastaan Jumalan Sanan ja tekemään sen mukaan - eläen Sanan varassa joka on omaksi pelastukseksi ja siksi siinä on meidän oma elämä. Sana on itse Jeesus lihaan tulleena joka on täynnä armoa ja totuutta.
Jaak. 1:21 Sentähden pankaa pois kaikki saastaisuus ja kaikkinainen pahuus ja ottakaa hiljaisuudella vastaan sana, joka on teihin istutettu ja joka voi teidän sielunne pelastaa.
No olisi esirukouspyyntö. Voi muistaa yhtä pastoria rukouksin koska tein tänään oikaisun lähimmäisenrakkaudesta hänelle. Menin ehtoolliskokoukseen Kristuksen rakkausaterian vuoksi ja siellä kuuntelin saarnaa. Niin siitä minä oikaisin s-postilla lähimmäisenrakkaudesta.

Minä oikaisen lähimmäisenrakkaudesta ja teen edelleen. Minä valvon sitä mitä kirjoitin, rukoillen Jumalan apua nöyrästi niin lukija pelastuu, samoin minä joka on vajavainen.

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.