Hessu kirjoitti:Huomaan, että täällä foorumilla on tosi paljon epäluuloisuutta tms. toisia kohtaan, mikä saa aikaan jatkuvia väärinkäsityksiä ja tekee keskustelusta omituista ja sekavaa, ja siksi totuuden etsiminen ei täällä ole siunattua. Joten taidan lopetta osaltani keskustelun tähän, ja toivotan kaikille veljille ja sisarille Jeesuksen rakkauden ja vanhurskauden kaikkea täyteyttä elämään.
Kirjoitit hyväm kirjoituksen loukkaantumisesta ja herkkähipiäisyydestä:
https://uskonaskel.foorumi.eu/viewtopic.php?f=2&t=392Seuraatko itse opetustasi, vai oliko tarkoituksesi vain näpäyttää muita? Sinä halusit että puhuisimme suoraan ja rehellisesti ja sitähän olemme täällä pyrkineet tekemään.
Esim. usein sinun kirjoituksissa on epämääräisiä ajatuksia, jotka johdattaa lukijan ymmärtämään asian kuten esimerkiksi se eka viittauksesi kulttuuriin täysin Jumalan tahdon vastaisesti. Jos kirjoitat mitä todella ajattelet sujoraan, etkä kierrellen ja kaarrellen ja antaen väärän käsityksen, niin sitä "epäluuloa" ei varmaankaan olisi. Huomaatko, että sinä itse voit kylvää sitä siementä mitä muissa syytät?
Toivotan sinulle kuitenkin Jumalan siunausta sinne minne menet ja siihen mitä teet, että Jumalan tahto saisi tapahtua ja asiat, jotka eivät kuulu Jumalisuuteen avautuisivat sinulle. Tätä en sano korkealta, sillä meillä kaikilla on sokeita pisteitä sekä vajavainen ymmärrys tietyillä alueilla.
Olisin kuitenkin odottanut että olisit kyennyt toimimaan itse edes sinnepäin mitä opetit ja kirjoitit loukkaantumis- ja herkkähipiäisyydestä. Sillä nyt olet toiminut juuri siten että olet suuttunut ja loukkaantunut siihen kun joku on eri mieltä kanssasi ja sen seurauksena vielä heität lokaa foorumin ylle.