Hessu kirjoitti:Lonelyrider, minä ymmärrän epäjumalan tarkoittavan nimenomaan jotakin, mitä palvotaan. Buddhan tai faaraon patsas itsessään on pelkkä kuva tavallisesta ihmisestä, epäjumalia niistä tekee vain se, että tietyissä kulttuureissa niitä kuvia palvotaan.
Lumina* kirjoitti:lonelyrider kirjoitti:Lumina* kirjoitti:Myönnän että (olin ahdistunut ihan eriasioista kylläkin mutta) halusin tahallani provosoida tuolla Suonnon videolla kun näin että se oli täynnä Jeesuksen kuvia, mutta silti häneltä kelpuutettiin opetusvideo tälle foorumille.
Kun taas jotkut henkilöt varsinkin ne edellisen foorumin aikaiset ovat ihan kuin eri luokkaa,vaikka sanotaan että uskokoon kukin siten missä kasvun vaiheessa on mutta silti koko ajan kirjoituksillaan ihan kuin muita ärsyttäen kehutaan muiden kasvua.
Ajattelin ensin että Hessun vertaukset miehen kuvista ontuvat ,mutta sitten tuli mieleen että jos Hessu näkeekin ryövärin ristillä tai Pietarin tai itsensä uskon silmin kävelemässä veden päällä...eikös se Pietarikin hetken matkaa kävellyt veden päällä![]()
No tää nyt oli vaan tämmöstä...mä koen aina jotain kurjaa oloa kun tästä keskustellaan,en tiedä miksi??
Ikävää jos tulee kurja olomutta eihän Jumalan sanan totuus saisi aiheuttaa kurjaa oloa. Mielestäni tämä aihe on aika vakavanlainen, jos puhutaan Jumalan sanasta ja Hänen tahdostaan. Ajattelen, että jos tuo Jumalan sanaa, sen pitäisi olla kuin aarre, jonka löytää, eikä niin päin että se tuottaa pahaa oloa.
Ymmärrän sinänsä mitä koet.
No ei Jumalan Sanan totuus sinänsä aiheuta kurjaa oloa, vaan se että jos se ei oo auennu niin se asenne sitä ihmistä kohtaan..näin mä luulisin että se on se joka tekee surulliseksi
Lumina kirjoitti:No okei..se on varmaan katsojan "silmässä" mutta tämän jälkeen jos joku admin näkee tämän niin voi poistaa Lumina:n lopullisesti foorumilta..ei mun pitänyt tulla kirjoittelemaan mutta toisin kävi
Muistetaan kuitenkin toisiamme rukouksin...ihan tosissani oon poiston kanssa Hessu kirjoitti:Toni, se on mielestäni jokaisen itsensä päätettävissä oleva asia. Itse koen voivani puhua "Jeesuksen kuvista", koska suurimmalle osalle ihmisistä asia on yhdentekevä. Mutta esimerkiksi tällä foorumilla jossa teillä on asiasta sellainen usko kuin on, puhun mielummin kuvista miehestä jne..., mitä tosiasiassa tarkoitan aina puhuessani "Jeesuksen kuvista".

Lumina kirjoitti:Luulen että mut on "nähty"...oon nykyään pelkkänä taakkana,kai se on vaan helpotus foorumilleMuistetaan kuitenkin toisiamme rukouksin...ihan tosissani oon poiston kanssa

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa