kuinka näet niiden naisten kauneuden
kun ulkona kävelevät sinua vastaan
Tämä on hyvin kaunis! Wau!Joonas kirjoitti:No nyt minua alkoi huvittamaan. Enhän ole missään sanonut, että eläisin ympäristössö jossa naiset pukeutuisivat noin. Sanoin että olen ulkomailla. Maailmassa on monta maata. Eikä se ole pääasia missä olen, mutta olosuhteet täällä toki vaikeuttaa tuota vaimon löytämistö, mutta uskon kyllä siihen, että Jumala on voimallinen, vaikka välillä vaivaakin epäusko.

Joonas kirjoitti:Todellisuudessa kyllä tiedän, että pitäisi vain osata luottaa Jumalaan, siihen, että hän vastaa ajallaan ja tavallaan. Mutta käytännössä se on hyvin vaikeaa. Ja miten minun tulisi käyttää tämä odotus aika? Nyt olen odottanut yli 10 vuotta ja jatkuvasti vain tämä asia on mielessä. Mikään asia ei kiinnosta lainkaan ja kaikki on pelkkää turhuutta. Aika kuluu vain miettiessä, että mitä jos Jumalaa ei olekaan tai mitä jos minulla ei olekaan häneen yhteyttä, tai mitä jos hän ei ollenkaan anna vaimoa, tai mitä jos antaa iäkkäämmän vaimon jota en halua naida.. Pitäisi olla uskova, mutta alkaa olla vaikea uskoa. Mutta pakko se toki on. Mutta hän on kohdallani pitkittänyt enemmän kuin Joosefin kohdalla. No pitää yrittää uskoa ja luottaa Jumalaan, että hän voi tehdä mahdottomia. Kumpa olisi edes sinapinsiemenen verran uskoa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa