Jumalan siunausta myös sinulle Pekka
vaisuliini kirjoitti:*
Kai he muslimilaiset eivät uskaltaneet ottaa punaisen ristin apupaketteja peläten terroristeja koska tiesivät itse sisältäpäin valtaamisen jutun joka perustuu islamiin?
Minua vähän häiritsee islamilaiset jotka tiesivät islamin salaisen jutun jonka tarkoitus on vallata huomaamattomasti sisältäpäin koko maailman itselleen eivätkä he ole rehellisyyden kuva omalta uskonnolta ja he antavat ihmisten luulla että toistemme omaa vakaumusta kunnioitetaan ja siinä luulossa saamme kaikessa rauhassa harjoittaa omaa vakaumusta.
Integroitumissopimukseen lisättäisiin uskonnolliseksi sisältäpäin valtaamisen kielto ja se että kristinuskoa annetaan olla rauhassa. Sorry!
lonelyrider kirjoitti:vaisuliini kirjoitti:*
Kai he muslimilaiset eivät uskaltaneet ottaa punaisen ristin apupaketteja peläten terroristeja koska tiesivät itse sisältäpäin valtaamisen jutun joka perustuu islamiin?
Minua vähän häiritsee islamilaiset jotka tiesivät islamin salaisen jutun jonka tarkoitus on vallata huomaamattomasti sisältäpäin koko maailman itselleen eivätkä he ole rehellisyyden kuva omalta uskonnolta ja he antavat ihmisten luulla että toistemme omaa vakaumusta kunnioitetaan ja siinä luulossa saamme kaikessa rauhassa harjoittaa omaa vakaumusta.
Integroitumissopimukseen lisättäisiin uskonnolliseksi sisältäpäin valtaamisen kielto ja se että kristinuskoa annetaan olla rauhassa. Sorry!
Jos tilanne olisi versus toisinpäin, että punainen puolikuu tarjoaisi kuunsirpillä varustettuja apupaketteja kristityille... voisiko osa uskovista kieltäytyä tarjotuista paketeista?
vaisuliini kirjoitti:lonelyrider kirjoitti:vaisuliini kirjoitti:*
Jos tilanne olisi versus toisinpäin, että punainen puolikuu tarjoaisi kuunsirpillä varustettuja apupaketteja kristityille... voisiko osa uskovista kieltäytyä tarjotuista paketeista?
Mitä sinä tekisit jos sinulle tarjotaisiin punaisen puolikuun apupaketin? Minä aina kieltäytyisin koska se perustuu valheeseen.
vaisuliini kirjoitti:*
lonelyrider kirjoitti:Ajattelen monista asioista, ettei niistä ehkä aina kannata tehdä etukäteisvisioita, mitä tekee tai on tekemättä.
Mutta voisi ajatella vaikka näin silti... jos on esim. lapsia ja lapset kärsii todellista nälkää... silloin ihmisellä aika usein periaatteet siitä, että jokin logo apupaketin kyljessä... voisi merkitä mitään muuta enemmän kuin olemalla vain pelkkä logo, voi menettää merkityksensä.
Laitoin sen alkuperäisen kysymyksen sen vuoksi, koska useilla kristityilläkin voi olla hyvin vahvoina periaatteet asioissa ja sama kait on voinut olla kyseisten muslimien tapauksessakin.
onefortruth kirjoitti:vaisuliini kirjoitti:*
Menee jo spekuloinniksi. Silloinhan ne kaikki olisivat terroristeja. Jos saan taas tuoda esille mitä YLE-uutiset sanoo, niin kyseessä on pelottelukampanja mitä todennäköisemmin.
Miksi se laittaisi (ISIS) noin monta kuin 4000 pakolaisina menemään Eurooppaan? On mahdollista toki, en poissulje sitä.
Mutta mitä nyt olen pohtinut ja hieman tutkinut, oon tullut siihen tulokseen ettei meidän todellakaan pidä suhtautua heihin kuin terroristeihin.
Kyllä isisksellä riittää kannattajia ilmankin että tarvitsee laittaa heikäläisiä kulkemaan vaarallisia reittejä kohti Eurooppaa?
Mediakritiikkiä ja lähdekritiikkiä, kiitos. Myös MV-lehdessä on ollut valheellista tietoa, älkää uskoko niitä. Samoin Paavo Tajukangas- blogissa.
Usein he ottavat juttunsa epäilyttävistä lähteistä.
Käännettäisiinkö katseemme Jeesukseen vihdoin, sulkisimme epäilyttävät tietolähteet ja kysyisimme neuvomme häneltä?
Mitä nämä uutiset on tarkoitettu aiheuttamaan muuta kuin tarpeetonta muukalaisvihaa?
Nyt meillä on tuhannen taalan paikka osoittaa kristillinen rakkautemme ja se, mitä Jeesus on.
Muslimit eivät ehkä tiedä armosta ja rakkaudesta mitään, mutta se henkivalta joka heissä vaikuttaa, on Jeesuksen voittama.
Ja nyt on nähty että suomalaisilla on sisua näyttää myös mielipiteensä.
Emmekö kristittyinä voisi tehdä samoin? Etsitään vastausta Herralta, jooko?
vaisuliini kirjoitti:*lonelyrider kirjoitti:Ajattelen monista asioista, ettei niistä ehkä aina kannata tehdä etukäteisvisioita, mitä tekee tai on tekemättä.
Mutta voisi ajatella vaikka näin silti... jos on esim. lapsia ja lapset kärsii todellista nälkää... silloin ihmisellä aika usein periaatteet siitä, että jokin logo apupaketin kyljessä... voisi merkitä mitään muuta enemmän kuin olemalla vain pelkkä logo, voi menettää merkityksensä.
Laitoin sen alkuperäisen kysymyksen sen vuoksi, koska useilla kristityilläkin voi olla hyvin vahvoina periaatteet asioissa ja sama kait on voinut olla kyseisten muslimien tapauksessakin.
En näe punaisen ristin logomerkin ristiksi vaan rastiksi. Muslimipakolaisille voisi selittää että se ei liity uskontoon vaan se on joku vaikka ambulanssin merkki.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa