Uskovien yhteys

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Uskovien yhteys

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 15. Touko 2012 21:04

en ole sieltäpäinkään .......
Jeesus on Rakas *** ישוע הוא המשיח
Lemmikki

ViestiKirjoittaja todael » 15. Touko 2012 22:58

Kuten joutuu luopumaan monista asioista kannattaa luopua myös turhasta "änkemisestä" seurakuntaan. Onhan järjenvastaista yrittää väkisin seuraan johon ei haluta.

Onhan sitä kuitenkin minullakin rukouspiiri joka kokoontuu 2 viikon välein ja kesällä ei ollenkaan joten saan edes joskus varmaan käyttää jotain armolahjaakin :thumb:

En halua tökkiä ampiaispesää, mutta jaan tässä osan tekstistäni, joka heijastaa omaa tilannettani :
>>> https://uloskutsuttu.blogspot.com/2012/ ... hteys.html

Ehkä koet itsesi hyljätyksi, tai että sinua on väärin ymmärretty seurakunnan keskellä. Ehkä se kutsu jonka Jumala laski sydämellesi, on omasta mielestäsi tullut ”jukuri-pässien” maahan polkemaksi, ja koet jääneesi vain ”tahraksi” seurakunnan takaseinälle. Hiivit hiljaa ja huomaamattomasti seurakunnan kokoukseen ja istut ehkä yksin siellä muiden keskellä. Oli tilanteesi mikä hyvänsä, totuus on se, että kaikki uskovat saavat elää Hengen yhteyttä VAIN Kristuksessa. Et ole toisia huonompi et edes parempi – sillä me kaikki olemme Jumalan aikaansaaman sovituksen alaisia, ja sen kautta me kaikki olemme saaneet Jumalan armon Kristuksessa. Älä häpeä itseäsi heikkona tai mitättömänä – mene sinne missä muut uskovat ovat ja muista – niin sinä kuin ne muutkin uskovat, ovat Jumalan kautta yksin ja ainoastaan Kristuksessa tapahtuneen sovituksen perusteella Hengen yhteyteen asetettuja – me katsellemme toisiamme Kristuksessa, emme enää lihan mukaan. Älä anna lihan pettää itseäsi - katso yksin Jeesukseen, katsellessasi niin itseäsi kuin muitakin uskovia.

Jes. 41:10 "Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä."

Siunausta - Jeesus on Herra.
- todael :cool:
todael

ViestiKirjoittaja Herman » 16. Touko 2012 00:06

Valtavan puhuttelevia ja siunaavia ajatuksia täällä. Enpä taida sanoa aiheesta enempää...

Jos olet Lemmikki keski-uudeltamaalta päinkään, niin meillekin voi tulla tutustumaan :)
Herman

ViestiKirjoittaja systeri » 16. Touko 2012 08:13

Toni: Olen havainnut että foorumilla on nyt ollut ilmassa syytöksi joitakin kohti jotka on tehty täysin omista oletuksista käsin. Lemmikki on tuonut monesti esille että hänelle ei vastailla vaikka hänelle vastataan aivan samallalailla kuin kaikille muillekkin. En ole nähnyt täällä kenenkään syrjimistä.

Tähän tekis mieli vielä kommentoida että mun mielestä olis ollu fiksua ja lämpöistä toivottaa Lemmikki tervetulleeksi niinkuin täällä yleensä aina tehdään.Olkoot mikä blogipalsta hyvänsä niin yleensä ainakin aina tervehditään kun joku tulee sisään foorumille.Se olis jo muuttanut paljon asiaa...muakin otti päähän Lemmikin puolesta :-P :) Mutta nää on vaan näitä elämän pikku tosiasioita jotka jotkut voi ohittaa olankohautuksella asiaan edes kiinnittämättä huomiota mutta toiset ei :)
systeri

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 16. Touko 2012 10:33

todael kirjoitti:- todael :cool:

:P

joo, :) liha kapinoi tällaista vastaan koska tietää että asiat kuuluisi olla toisin. Mutta tuolla "Päivän Sana" puolella oli niin ihanan teksti että juuri tuo käsittämätön ARMO saa olemaan vain kiitollinen :hearts:
Lemmikki

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 16. Touko 2012 10:41

pulla kirjoitti:
Toni: Olen havainnut että foorumilla on nyt ollut ilmassa syytöksi joitakin kohti jotka on tehty täysin omista oletuksista käsin. Lemmikki on tuonut monesti esille että hänelle ei vastailla vaikka hänelle vastataan aivan samallalailla kuin kaikille muillekkin. En ole nähnyt täällä kenenkään syrjimistä.

Tähän tekis mieli vielä kommentoida että mun mielestä olis ollu fiksua ja lämpöistä toivottaa Lemmikki tervetulleeksi niinkuin täällä yleensä aina tehdään.Olkoot mikä blogipalsta hyvänsä niin yleensä ainakin aina tervehditään kun joku tulee sisään foorumille.Se olis jo muuttanut paljon asiaa...muakin otti päähän Lemmikin puolesta :-P :) Mutta nää on vaan näitä elämän pikku tosiasioita jotka jotkut voi ohittaa olankohautuksella asiaan edes kiinnittämättä huomiota mutta toiset ei :)

Kiitos Pulla Image

Huomasin kyllä että täällä oli joku tervetulijais ketjukin ja se hieman kirpaisi , mutta sitten ajattelin että se vaan on vanhentunut.

Toivottavasti NYT kukaan ei toivota mua tervetulleeksi :(

Se on vaan NOLOO että kaikki normaalit asiat omalle kohdalleen "pitää" vaatia. Joten anon ettette sillä tavoin enää nolaa mua. :oops:
Lemmikki

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 16. Touko 2012 10:43

Herman kirjoitti:Valtavan puhuttelevia ja siunaavia ajatuksia täällä. Enpä taida sanoa aiheesta enempää...

Jos olet Lemmikki keski-uudeltamaalta päinkään, niin meillekin voi tulla tutustumaan :)

kiitos Herman , ehkä Herra armahtaa mut joskus pois täältä haisevasta kaupungista :(
Lemmikki

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 16. Touko 2012 10:51

Todael , mun täytyy lukee toi sun blogi vähän myöhemmin kun keho ei jaksa pitkään istumista kerralla :)
Lemmikki

ViestiKirjoittaja toni t » 16. Touko 2012 11:52

pulla kirjoitti:

Etkös sinä pulla juurikin itse toivottanut Lemmikin tervetulleeksi foorumille.. Minulla on ainakin ollut sellainen tapa että jos yksi jo toivottaa tervetulleeksi niin se riittää. Sillä ei sinun toivotuksesi pulla ollut mitenkään vähempiarvoinen.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja toni t » 16. Touko 2012 12:10

Lemmikki kirjoitti:
pulla kirjoitti:

Kiitos Pulla Image

Huomasin kyllä että täällä oli joku tervetulijais ketjukin ja se hieman kirpaisi , mutta sitten ajattelin että se vaan on vanhentunut.

Toivottavasti NYT kukaan ei toivota mua tervetulleeksi :(

Se on vaan NOLOO että kaikki normaalit asiat omalle kohdalleen "pitää" vaatia. Joten anon ettette sillä tavoin enää nolaa mua. :oops:

Aika paljon tuot itse sellaisia asioita esille jotka ovat sinusta noloja. Oletko Lemmikki huomannut että sinä teet koko ajan itsestäsi uhria täällä. Uhria jota on jotenkin kohdeltu väärin. Tästä uhrin asemasta syytät sitten toisia kun he eivät ole kohdelleet sinua niinkuin olisit halunnut.

Sanon tämän siksi että sellainen käytös ei ole kivaa ja halusitkin palautetta. Eli se että tuot itsesääliäsi esille täällä julkisesti ja esiinnyt ikäänkuin uhrina huonolle ja sinua kohtaan vähättelevälle käytökselle ja sillä syyllistät muita. Itseasiassa ne joita sinä syyllistät ovat uhreja sinun syytöksillesi sillä vaadit itsellesi jonkinlaista erityiskohtelua ja sitten kun sitä et ole saanut niin alat syyttämään muita siitä. Eli syytöksilläsi annat lähimmäisistäsi väärän todistuksen.

Hieno kirjoitus, kiitos että selostit hieman pidemmästi. Olisin nimittäin muuten lukenut sinutkin niihin välinpitämätömiin kiireisiin uskoviin ..

Tätä aihetta olen kuitenkin puinut niin paljon etten tiedä tuleeko tästä nyt mitään. Alan olla hieman flegmaattinen aiheeseen nähden

Mielestäni olen kokeillut kaikkia keinoja niin paljon kuin nyt erakolle on mahdollista. Jostain syystä ihmisten on helppo pitää "pientä minua" sen verran alempi arvoisena, että huomaan pian hyväksi käyttöä ja muiden ehdoilla kulkemista. En jaksa sellaista. Olisi kiva joskus olla tasa-arvoinen ja vapaa, mutta vapautta koen vain yksinäni.

Tässä oli lainaus sinun vastauksesta Hermannille. Vastauksesi tuo ilmi sen että ne jotka eivät sinulle vastaa luet välinpitämättömiin ja kiireisiin uskoviin. Eikö Lemmikki sinusta tuollainen syytös ole lähimmäisiä väärin syyllistävää? Minua saa syytellä niin paljon kuin huvittaa mutta tuo syytöksesi osuu kaikkiin foorumilaisiin jotka ei sinulle ole vastailleet ja niinkuin sanoin sellainen ei tunnu kivalta eikä ole oikein.

Ei ole oikein elää sellaisessa itsesäälissä että korottaa itsensä uhriksi toisten yläpuolelle vaatimaan itselle jotain erityiskohtelua ja sitä kautta sitten syyllistää muita. Sellainen on väärän todistuksen antamista lähimmäisistä.

Tässä oli palautteeni sinulle Lemmikki jota en kirjoittanut ilkeys mielessäni vaan halusta auttaa. Toivon että voisit tarkastella omaa tapaasi keskustella yleisellä foorumilla.

Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa sinulle Lemmikki. :pc:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu