Kuten joutuu luopumaan monista asioista kannattaa luopua myös turhasta "änkemisestä" seurakuntaan. Onhan järjenvastaista yrittää väkisin seuraan johon ei haluta.
Onhan sitä kuitenkin minullakin rukouspiiri joka kokoontuu 2 viikon välein ja kesällä ei ollenkaan joten saan edes joskus varmaan käyttää jotain armolahjaakin
Ehkä koet itsesi hyljätyksi, tai että sinua on väärin ymmärretty seurakunnan keskellä. Ehkä se kutsu jonka Jumala laski sydämellesi, on omasta mielestäsi tullut ”jukuri-pässien” maahan polkemaksi, ja koet jääneesi vain ”tahraksi” seurakunnan takaseinälle. Hiivit hiljaa ja huomaamattomasti seurakunnan kokoukseen ja istut ehkä yksin siellä muiden keskellä. Oli tilanteesi mikä hyvänsä, totuus on se, että kaikki uskovat saavat elää Hengen yhteyttä VAIN Kristuksessa. Et ole toisia huonompi et edes parempi – sillä me kaikki olemme Jumalan aikaansaaman sovituksen alaisia, ja sen kautta me kaikki olemme saaneet Jumalan armon Kristuksessa. Älä häpeä itseäsi heikkona tai mitättömänä – mene sinne missä muut uskovat ovat ja muista – niin sinä kuin ne muutkin uskovat, ovat Jumalan kautta yksin ja ainoastaan Kristuksessa tapahtuneen sovituksen perusteella Hengen yhteyteen asetettuja – me katsellemme toisiamme Kristuksessa, emme enää lihan mukaan. Älä anna lihan pettää itseäsi - katso yksin Jeesukseen, katsellessasi niin itseäsi kuin muitakin uskovia.
Jes. 41:10 "Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä."
Toni: Olen havainnut että foorumilla on nyt ollut ilmassa syytöksi joitakin kohti jotka on tehty täysin omista oletuksista käsin. Lemmikki on tuonut monesti esille että hänelle ei vastailla vaikka hänelle vastataan aivan samallalailla kuin kaikille muillekkin. En ole nähnyt täällä kenenkään syrjimistä.
todael kirjoitti:- todael

pulla kirjoitti:Toni: Olen havainnut että foorumilla on nyt ollut ilmassa syytöksi joitakin kohti jotka on tehty täysin omista oletuksista käsin. Lemmikki on tuonut monesti esille että hänelle ei vastailla vaikka hänelle vastataan aivan samallalailla kuin kaikille muillekkin. En ole nähnyt täällä kenenkään syrjimistä.
Tähän tekis mieli vielä kommentoida että mun mielestä olis ollu fiksua ja lämpöistä toivottaa Lemmikki tervetulleeksi niinkuin täällä yleensä aina tehdään.Olkoot mikä blogipalsta hyvänsä niin yleensä ainakin aina tervehditään kun joku tulee sisään foorumille.Se olis jo muuttanut paljon asiaa...muakin otti päähän Lemmikin puolesta![]()
Mutta nää on vaan näitä elämän pikku tosiasioita jotka jotkut voi ohittaa olankohautuksella asiaan edes kiinnittämättä huomiota mutta toiset ei

Herman kirjoitti:Valtavan puhuttelevia ja siunaavia ajatuksia täällä. Enpä taida sanoa aiheesta enempää...
Jos olet Lemmikki keski-uudeltamaalta päinkään, niin meillekin voi tulla tutustumaan
pulla kirjoitti:Toni: Olen havainnut että foorumilla on nyt ollut ilmassa syytöksi joitakin kohti jotka on tehty täysin omista oletuksista käsin. Lemmikki on tuonut monesti esille että hänelle ei vastailla vaikka hänelle vastataan aivan samallalailla kuin kaikille muillekkin. En ole nähnyt täällä kenenkään syrjimistä.
Tähän tekis mieli vielä kommentoida että mun mielestä olis ollu fiksua ja lämpöistä toivottaa Lemmikki tervetulleeksi niinkuin täällä yleensä aina tehdään.Olkoot mikä blogipalsta hyvänsä niin yleensä ainakin aina tervehditään kun joku tulee sisään foorumille.Se olis jo muuttanut paljon asiaa...muakin otti päähän Lemmikin puolesta![]()
Mutta nää on vaan näitä elämän pikku tosiasioita jotka jotkut voi ohittaa olankohautuksella asiaan edes kiinnittämättä huomiota mutta toiset ei
Lemmikki kirjoitti:pulla kirjoitti:Toni: Olen havainnut että foorumilla on nyt ollut ilmassa syytöksi joitakin kohti jotka on tehty täysin omista oletuksista käsin. Lemmikki on tuonut monesti esille että hänelle ei vastailla vaikka hänelle vastataan aivan samallalailla kuin kaikille muillekkin. En ole nähnyt täällä kenenkään syrjimistä.
Kiitos Pulla
Huomasin kyllä että täällä oli joku tervetulijais ketjukin ja se hieman kirpaisi , mutta sitten ajattelin että se vaan on vanhentunut.
Toivottavasti NYT kukaan ei toivota mua tervetulleeksi
Se on vaan NOLOO että kaikki normaalit asiat omalle kohdalleen "pitää" vaatia. Joten anon ettette sillä tavoin enää nolaa mua.
Hieno kirjoitus, kiitos että selostit hieman pidemmästi. Olisin nimittäin muuten lukenut sinutkin niihin välinpitämätömiin kiireisiin uskoviin ..
Tätä aihetta olen kuitenkin puinut niin paljon etten tiedä tuleeko tästä nyt mitään. Alan olla hieman flegmaattinen aiheeseen nähden
Mielestäni olen kokeillut kaikkia keinoja niin paljon kuin nyt erakolle on mahdollista. Jostain syystä ihmisten on helppo pitää "pientä minua" sen verran alempi arvoisena, että huomaan pian hyväksi käyttöä ja muiden ehdoilla kulkemista. En jaksa sellaista. Olisi kiva joskus olla tasa-arvoinen ja vapaa, mutta vapautta koen vain yksinäni.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa