Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 10. Touko 2012 21:21

Yleisempää väärin ymmärrystä välttääksemme sanon :

en saanut bannia netmissionista vaan ihan toisesta foorumista :)
Jeesus on Rakas *** ישוע הוא המשיח
Lemmikki

ViestiKirjoittaja systeri » 10. Touko 2012 21:28

Okei..mutta sitten pitäis keksiä joku jutun aihe... :think2: Miten se voi olla näin vaikeaa :)
systeri

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 10. Touko 2012 21:31

niinpä mutta mä oon aina väsynyt jo tähän aikaan joten yritetään joskus uudestaan........ :sleep:

hyvää yötä kaikille :hugehug:
Lemmikki

ViestiKirjoittaja systeri » 10. Touko 2012 21:38

Samoin...ei mullakaan ollu tarkoitus enää tälle iltaa kovin rupatella ..vähän samat aikataulut kuin tonilla.Eli pitäis olla jo koisaamas :roll: Onneks oon saanu nukuttua nyt parina yönä ihan hyvin,muuten nää aamuvuorot on tuskallisia :? Mutta hyvät yöt..Jeesus myötä <3
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 11. Touko 2012 22:35

Ohhoijaa...hivenen tautinen olo :? Nenäs kirveltää ja mahakin on jotensakin outo :?
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 13. Touko 2012 08:46

Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille ja muuten vain ihanaa päivää muille :) :hearts:

Kahvit tulla pärähti jo varhain miehen ja tyttöjen toimesta ja lahjoja koppa kaupalla :) ...kaikennäköistä juttua varsinkin tuon pienimmän toimesta ...kaks pussillista kaikkea ihanaa sälää...itse virkattua tuubihuivia ja markkinoilta pallon heitolla voitettua tavaraa :hurraa:

Päivällä tulee taaperot vauhdittamaan mumman päivää! Ne muuten sotki olkkarin maton perjantaina sinisellä hattaralla ...3-vuotias tuumas että "teillon vähän likaiset matot" :D ..no niimpä näytti...pestiin lattiaan päin sappisaippualla.No olis ne kyllä muutenkin ihan pesua vailla :D
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 13. Touko 2012 09:29

Ja tuli mieleen vielä että jos päiväsi ei oo inhimillisesti katsottuna niin kauhean ihana, niin ihana se voi olla kuitenkin Jeesuksessa Kristuksessa.Itse en oo kokenu oloani viime päivinä välillä niin kauhean ihanaksi ..välillä on jopa pelon henki yrittänyt hiipiä lähettyville, mutta kun hakeudun sydämestäni Jeesuksen lähelle niin voin tuntea suloisuuden..rauhan ja rakkauden voimaa, miettiessäni Hänen sanojaan...mm. älä pelkää! :hearts:
systeri

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Touko 2012 12:05

"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mallu » 13. Touko 2012 15:50

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille
Lapset muistivat ihanilla korteillaan,halauksilla,kitaralla ja laululla.Mies toi kahvit ja voileivät sänkyyn.Naapurit tekevät muuttoa toiselle paikkakunnalle.Haikein mielin naapurin äidin kanssa halattiin,hyviä muistoja heistä jää .Ei voi muuta kuin rukoilla heidän puolestaan ja toivottaa kaikkea hyvää.Huomenna saadaan varmaan uudet naapurit.Uskovia kuulemma ovat :good2:
Mallu

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 15. Touko 2012 17:50

no, enpä tiedä onko sitten tämä parempi ratkaisu jäädä aivan yksin koko foorumille :(

Ihan normaali ratkaisu mun kohdalla kylläkin, :)
Lemmikki

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu