Meillä on olkkarin oven päällä kuva, jonka kaikki sisälle tulevat pakostakin näkevät. Ja niin sitä luki menneellä viikolla vävynikin ja ja tyttäreni, mutta vävyni se sai lähes tulkoon raivon valtaan, kun kotimme seinillä on hengellisiä tauluja ja niissä kirjoituksia. Hän on niin uskon vastainen ja sen olemme mieheni kanssa saaneet tuntea naihoissamme ja lukea sen iva viestejä kännykästä, ym..Ja kun ottaa huomioon, että tyttäreni on joskus ollut uskossakin ja vävyni on ollut vaarassa kuolla, niin nöyryys katosi muutamassa kuukaudessa, eli heti kun alkoi toipua.Ja tyttäreni kieltää koskaan uskossa ollensakaan..
Täällä paistaa komeasti aurinko ja mieheni on hiihtämässä. Mä suunnittelin koiran kanssa lenkkiä ulkosalla potkuri turvanani, kun on niin liukasta ja kun selkä ei kestä pitkään kävelyä. Mielessäni on niin paljon asioita, jotka huolestuttavat, mutta eivät taakoita mieltäni kuitenkaan: kiitos Herralle siitä, kun kantaa minua ja taakkojani ja saan palata yhä uudestaan ristinsä juurelle rukoilemaan... Mietin tätä aikaa ja uskovien eksymistä, mutta en voi tehdä muuta, kuin vain rukoilla heidänkin puolestaan ja lasteni ja miniäni, vävyni, ex-mieheni ja sen suvun, oman ja nykyisen mieheni suvun ja tämän kylän ja.. pelastumisen puolesta.
Olen saanut seurata miten Jumala puhuu ajatuksiini ja asiat todellakin tapahtuvat niin, kuin mitä saan sydämelleni rukouksessa..Eräskin minulle täysin outo syöpää sairastava mies, joka oli saanut lääkäreiltään 3pv elin aikaa n 3 viikkoa sitten ja elää yhä. Herra laski hänet sydämelleni rukoiltavaksi ja on ohjannut Henkensä kautta rukouksiani ja sain Sanan paikankin sillo, joka on totisesti toteutunut ja se oli tämä:
Jesaja 38:
1 Niihin aikoihin sairastui Hiskia ja oli kuolemaisillaan; ja profeetta Jesaja, Aamoksen poika, tuli hänen tykönsä ja sanoi hänelle: "Näin sanoo Herra: Toimita talosi; sillä sinä kuolet etkä enää parane".
2 Niin Hiskia käänsi kasvonsa seinään päin ja rukoili Herraa
3 ja sanoi: "Oi Herra, muista, kuinka minä olen vaeltanut sinun edessäsi uskollisesti ja ehyellä sydämellä ja tehnyt sitä, mikä on hyvää sinun silmissäsi!" Ja Hiskia itki katkerasti.
4 Mutta Jesajalle tuli tämä Herran sana:
5 "Mene ja sano Hiskialle: 'Näin sanoo Herra, sinun isäsi Daavidin Jumala: Minä olen kuullut sinun rukouksesi, olen nähnyt sinun kyyneleesi. Katso, minä lisään sinulle ikää viisitoista vuotta;Olen koittanut saada hänen numeroaan, mutta se on joko salainen, tai.. Mutta se nuori tyttönen joka sen tietää, nin hän ei ole sitä antanut minulle, koska se on hänen poikaverinsa isä. Ja hän ei usko Jumalaan, eikä ihmeisiinkään..Mutta uskon rukouksen voimaan ja siksi ajattelen näin, että: tunnempa tai en ihmistä, niin rukoilen ja ei tarvita vieressä oloa ja käsien päälle laittamista, kun voin rukoilla Herran koskettavan kädellään ja Pyhän Henkensä kautta olevan vieressään ja Hänen tahtonsa saakoon tapahtua, ei minun. Minä vain rukoilen niin kauan kuin Herra hänet sydämelleni rukoiltavaksi laskee.

Mutta nyt moikka ja Siunausta teille kaikille! Jeesus kanssanne!