Just se juttu, Tanu, siis samaa harmaata massaa... Muistatko, missä Raamatun kohdassa se juttu on? Voisitko laittaa kohta tänne?
Tanu, joko katsoit MTV-kanavaa tänään klo 20.00? Keskityin kalenterituunaukseen, niin unohdin katsoa MTV:ta.
vaisuliini kirjoitti:*
Just se juttu, Tanu, siis samaa harmaata massaa... Muistatko, missä Raamatun kohdassa se juttu on? Voisitko laittaa kohta tänne?
Tanu, joko katsoit MTV-kanavaa tänään klo 20.00? Keskityin kalenterituunaukseen, niin unohdin katsoa MTV:ta.

vaisuliini kirjoitti:Jaan teille tämän viime viikolla nähdyn uninäyn jossa heräsin valveille ja itkien rukoilemaan ja
huokaillen huutamaan Jumalan puoleen että Herra ethän sinä rankaise Suomen kansaa homopresidentillä.
Yöllä minut vaan herätettiin tällaiseen näkyyn jossa tilanne oli tulossa ja uskovina meidän tulisi rukoilla vaalien puolesta.
-nimettömänä Jumalan lapsi-
Rukoilkaamme yhdessä tämän asian puolesta! Kiitokset!

Voisitko tarkentaa, mitä tarkoitat?Kari kirjoitti:Tosin "ihminen päättää", mutta "Jumala säätää".

vaisuliini kirjoitti:*
Te kaikki varmaan tiedätte jo, että jos jätetään äänestämättä, se antaa vääriin käsiin, jotka äänestävät väärää presidenttiä esimerkiksi homopresidenttiä. Eli homopresidentti saa enemmän äänet. Ei kannata jättää äänestämättä.
No minä kirjoitin rukousaiheen rukoiltavaksi, siinä on Herran tahdonmukaisen äänestämisen juttu, niin tunsin selvästi Herran laskeutuvan päälleni ja minä ymmärsin Hänen olevansa murheellinen siitä, että uskovat jakautuivat ja riitelivät keskenään. Toiset etsivät ensisijaisesti Herran tahtoaan äänestämällä - tutkittuaan ne kannatukset Sanan valossa. Ja taas toisille riittää, kun ehdokas sanoo olevansa kristitty, joka ei tee Sanan mukaan ja hänen kannatukset, joita itse edustaa, ovat Sanan vastenkohtaista.
Voisitko kertoa?
vaisuliini kirjoitti:Rauhaa, Jukka! Miten voit?
vaisuliini kirjoitti:Ymmärränkö oikein, että sinä jätät äänestämättä? Miksi?Voisitko kertoa?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa