'
No on se tilanne huolestuttavaa. Koska tulin sieltä seurakunnankokouksesta. Teemana oli "ehye(mmä)ksi häpeästä, sielunhoitosunnuntai". Siellä kehotettiin kirjoittamaan tarralappuun kaikki ahdistukset ja tuskat ja siten laitetaan se tarralappu veteen.

Lavan edellä on se puinen risti jossa on Jeesuksen patsas ja kulho jossa on vettä johon laitetaan tarralappu. Hyvänen aika! Siten minä näin hengen silmin paholaisen joka lensi ylös kesken kokousta.
Mielestäni Herra tietää kaikki ahdistukset ja tuskat eikä tarvitse kirjoittaa lappuun ja laittaa veteen. Raamatussa ei ole sellainen opetus. Huolestuttavaa!

Kuuntelin alusta saakka loppuun asti se aihe ja mielestäni pitäisi perata kaikki pilaannuttavat hapatukset pois ja aloittaa puhtaalta pöydältä eli Raamatun pohjasta. Koska Jumala ei kouluta sielunhoitajia.
Siellä sanottiin että pitää etsiä kokoajan syyn mikä aiheuttaa ahdistuksen jne. Mielestäni ei tarvitse etsiä koska Jumala paljastaa itse sen automaattisesti niinkuin minulle kävi kun sain profeetallisen sanan jonka mukaan minun lapsuudeni kaipaa vapautusta haavoista vaikka en ollut tietoinen niistä haavoista ja siten Jumala nosti esille haavojen syyt pintaan niin siten eheytymisprosessi alkoi ja Jumala toimi Eheyttäjänä ja auttoi minua kasvamaan ulos haavoista Sanan äärellä ja koin miten sain konkreettisesti kontaktiyhteyden Sanaan joka on totisesti itse ilmielävä Jumala ja Hän tällä tavalla toimi Eheyttäjänä minulle.
Voi voi, tämä seurakunta menee liian pitkälle eksyen ja eksyttäen monia jotka olivat tänään mukana siellä kokouksessa. Huolestuttavaa! Pyytäisin rukoilemaan tämän seurakunnan puolesta että Jumala paljastaisi seurakunnalle kaikki eksytykset ja repisi pois kaikki väärät istutukset joihin seurakunta eksyi uskomaan.
Kiitos etukäteen kun muistatte seurakuntaa rukouksin!

Vielä siitä rististä. Aiemmin siellä ei ollut yhtään ristiä ja nyt risti on siellä. Vasta tänään huomasin sen ristin.

Vielä siitä vesi jutusta. Kysyn mistä opista se vesi juttu alun perin on? Minä olen ihmeissäni ja huolissani siitä.

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.