Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja systeri » 27. Loka 2017 00:17

No joo...oli pakko ilmaista tuo,koska mulle oli laitettu pari yv:tä mutta ne oli POISTETTU?? :think2: uteliaisuuteni heräsi mutta enää en saa sitä tietää,koska hän on poistunut langalta :roll:
systeri

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Loka 2017 10:24

*
Jaa ok... ;gladly:

No tuon tänne linkin kun luen tällä hetkellä sitä kirjaa 'Jos olisit tässä'. Käsittääkseni Jojo Moyes kertoo yksinäisyydestä ja sairaudesta ja kuolemasta ja lähimmäisen kuolemasta tai onnettomuudesta jne... Niin sen kautta rakkaus löytyy. Tosi ahmittavan hyvä kirja. Olin eilen kirjakaupassa ja silmiini pisti Jojo Moyesin paksumpi kirja. Että 'parillisia ja parittomia'.

https://kirsinbookclub.com/kirjat/jojo-moyes/

Mutta se oli ylähyllyssä mutten ulottunut siihen. Minä astuin alahyllyyn ja siten ulotuin siihen ylähyllyyn. Otin kirjan käsiini ja katsoin takakansia mitä se kirja kertoo. Koen sen lohdutukseksi nähden minun synnynnäistä vammaa jonka kautta rakkaus löytyy. Tuntuu että tämä olisi Jumalan johdatus nähden minun vammaa.

https://kirsinbookclub.com/kirjat/jojo- ... n-tarinaa/

Luen sitä kirjaa iltaisin. Ja myös valohoitoa odottaessani luen sitä kirjaa. Niin otan kirjan mukaan sinne kylpylään että siellä voin lukea odottaessai vuoroani. FB:ssa on se kauneuden ja terveyden sivusto joka kertoo masennuksesta, kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä jne. Sen kautta ulospääsy löytyy. Oli tosi hyvä luettava. Ikäänkuin se olisi paras kirja niin tykkäsin lukea ahmittavasti loppuun asti.

Mitä kirjaa sinä tällä hetkellä luet? Minä luen Raamattua myös. :bible:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Loka 2017 11:59

*
Minua mietityttää kannattaako mennä kuuntelemaan sitä. Joskus opetus on raamatullinen mutta kirkko mietityttää. No jos sinä olet lähellä Vaasaa, voisitko mennä sinne kuuntelemaan jos sinulla aistit ovat jo harjaantuneet erottamaan oikean väärästä opetuksesta? Kiinnostaisi tietää mitä siellä opetetaan vaikeuksista.

Kohtaamispaikka su 29.10. klo 17 Vaasan kirkossa "Vaikeuksissa", Kai Niemelä, Piia-Maaria Matkoski, Eva Thölix, KL-kuoro, ehtoollinen, kahvitarjoilu.

Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Loka 2017 19:08

*
Paniikkikohtaukset ja mielialahäiriöt eivät tule yleisesti rikkoutuneesta lapsuudesta. Myös ne voi ilmaantua kun on ehjä lapsuus ja on hyvä elämä. Tässä olisi lisää luettavaa jos halutaan. https://www.lily.fi/blogit/kriselda/kai ... ign=trendi
vaisuliini

Re: ღ rupattelutuokio ღ

ViestiKirjoittaja Jukka » 27. Loka 2017 21:42

vaisuliini kirjoitti:Rukoilin jo Herralta raamatullista seurakuntaa itselleni ja pyysin että Herra avaisi ymmärrystä Hänen johdatusta kohtaan kun Hän johdattaa minut raamatullisen seurakunnan luokse koska me elämme tätä luopumuksen aikaa jolloin Herra uloskutsuu meidät.

Uskotko vaisuliini, että löydät läheltäsi tai ylipäätään tästä maasta "raamatullisen seurakunnan"? Osaatko kertoa millainen seurakunnan tulee olla täyttääkseen raamatullisen seurakunnan tunnusmerkistön?
Jukka

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Loka 2017 10:12

*
Jukka, anna minun kertoa yhden jutun niistä Jumalan johdatuksista. Olin pitkään yksinvaeltanut vaille uskovien yhteyttä ja siten meille kävi naiskamu vieraaksi. Illalla hän meni kotiin ja siten minä rukoilin itselleni uskovaa kamukseni. Seuraavana päivänä oveani soitettiin ja avasin oven ja siinä se sama naiskamu seisoi ovellani ja hän sanoi heti olevansa uskova. Uskotko sinä minua mitä kerroin sinulle?

Se on täyttä totta mutta ylen ihmeellisintä mikä Jumalalle ei ole mikään mahdotonta. En tiedä miten Jumala vastaa minulle raamatullisesta seurakunnasta. Annan Jumalaa johdattaa minua Hänen omalla tavalla kun samalla turvaudun Sanalla koettelemiseen mikä ilahduttaa Jumalaa.

Jukka, voin vielä toisen jutun kertoa. Sain työpaikan ja siten ensimmäisenä työpäivänä työaika päättyi ja menin ulos ovesta niin samalla hetkellä jätin lyhyesti rukouspyyntöni Herralle että saisin uskovan työkamun. Seuraavana päivänä työkamu tuli ja kysyi uskonko minä Jumalaan? Minä yllätyin ja vastasin myöntävästi. Siten hän sanoi olevansa uskova. Uskotko sinä minua mitä kerroin?
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Loka 2017 10:16

*
Köyhille vaatteiden tuominen on nykyään ongelmaa. Koska tullimaksua se vaatii. En vielä keksinyt miten voi viedä köyhille vaatteet. Neuvoa?
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Jukka » 28. Loka 2017 10:36

vaisuliini kirjoitti:Köyhille vaatteiden tuominen on nykyään ongelmaa. Koska tullimaksua se vaatii. En vielä keksinyt miten voi viedä köyhille vaatteet. Neuvoa?

Mihin maahan vaatteet viedään? Venäjällekö vai muualle EU:n rajojen ulkopuolelle? Kysyn jotta osaisin neuvoa.

Sitten noista saamistasi ihanista rukousvastauksista. Tietenkin uskon todistuksesi.
Jukka

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Loka 2017 15:20

*
Vaikkapa Venäjälle mutta se vaatii tullimaksua kuulemma. Aiemmin oli paljon helpompi kun pakettiauto vei vaatteet Venäjälle ilman tullimaksua. Hyvä että uskot, Jukka! Säilytä uskosi Jeesusta kohtaan! :thumbup:
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Jukka » 28. Loka 2017 20:02

vaisuliini kirjoitti:*
Vaikkapa Venäjälle mutta se vaatii tullimaksua kuulemma. Aiemmin oli paljon helpompi kun pakettiauto vei vaatteet Venäjälle ilman tullimaksua. Hyvä että uskot, Jukka! Säilytä uskosi Jeesusta kohtaan! :thumbup:

Viimeksi kun ystäväni vei Karjalaan vaatteita ja ruokaa niin sai viedä tullivapaasti 50 kg / henkilö, mutta siitä on aikaa. Asiaa kannattaa kysellä Suomen tullista puhelin 0295 5201, avoinna arkisin 8-16 (paikallispuhelumaksun hinta). Siellä tietävät naapurin käytänteistä. Vaatteita ei pidä pakata mustiin jätesäkkeihin vaan avoimiin laatikkoihin tai läpinäkyviin pusseihin.
Jukka

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu