Joonas kirjoitti:Kyllähän se monesti niin on, että se mitä Jumala haluaa, ei ole sitä me haluamme. Tai joskus Jumala on laittanut meille jonkin halun, mutta saatta olla, että hän toteuttaa sen eri tavalla kuin me olisimme ajatelleet.
Minun täytyy kyllää muuttaa elämäni ja antaa elämäni uudelleen Herralle. Täytyy luopua omasta tahdosta ja omasta itsestä. Mutta siihen kyllä tarvitsen yliluonnollista Jumalan apua. Tarvitsen Pyhän Hengen niin, että pystyn näkemään asiat hänen näkökulmastaan, ja että en rakastaisi tätä maailmaa, tai sitä mitä tässä maailmassa on.
Pitäisi pystyä jättää tuo vaimoasia Herralle ja unohtaa se. Mutta tarvitsisin jotain muuta ajateltavaa ja muuta tehtävää tilalle. Näin kun olen yksin enkä näe ihmisiä niin asia on aika helppo, mutta kun menen ulos ja näen ihmisiä niin asia on melko vaikea. Ei ihme, että monet jotka haluavat omistautua vain Herralle rukoukseen ja paastoon menevät luostareihin ja jopa erämaihin petojen sekaan asumaan, kuten Johannes Kastaja. No se ei varmastikaan ole minun kutsumukseni, mutta rukoilen, että Herra voisi ottaa tämän vaimoasiak kokonaan pois mielestäni. Se on minulle mahdotonta, mutta Jumalalle kaikki on mahdollista.
*pohtii*Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa