Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 04. Maalis 2016 07:58

Oho. Tuli väärään kohtaan tuo äskeinen :D
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Jukka » 04. Maalis 2016 11:06

vaisuliini kirjoitti:*
Tämä on tosi hyvä. Kannattaa lähteä mukaan kuuntelemaan!

Älkää eksykö -iltapäivä Lähetysseurakunnassa -teemana.
5.3.2016 @ 13:00 – 20:00
Helsingin Lähetysseurakunta
Iso Roobertinkatu 24
00101 Helsinki

Koetelkaa kaikki – suuntaviivoja aikamme hengellisten ilmiöiden arviointiin.
Seminaari klo 13-17 ja iltatapahtuma klo 18. Puhujina mm. Heimo Enbuska,
Petri Mäkilä, Esa Hyvönen, Tapani Suonto, Leif Nummela, Pasi Turunen ja
Elina Rautio. Tervetuloa! Helsingin Lähetysseurakunta, Iso-Roobertinkatu 24

https://www.houseseurakunta.fi/tapahtum ... iltapaiva/

Minä olen alkanut rakentaa kotisivuja ja siellä on arviota tuossa tapahtumassa julkaistavasta kirjasta. Ongelma tekstissäni on se, että rivien tasaus ja kappaleiden eriyttäminen eivät ole (vielä) kohdallaan. Olen poropeukalo. Vanha koirakin oppii nopeammin kuin minä.

https://www.jukkavirtanen.com
Jukka

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Maalis 2016 13:43

*
Ok Jukka. Vielä yksi juttu.. Jos ei itse pääse sinne kuuntelemaan niin se mainitsema kokoontuminen lähetetään Usko-TV:ssä. Kun menet nettisisvustolle, löydät sen sieltä. Sinä voit kuunnella sitä kans. :thumbup:

https://www.uskotv.fi/live/koetelkaa-ka ... minaari-i/
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Maalis 2016 13:47

jukka1954 kirjoitti:
Minä olen alkanut rakentaa kotisivuja ja siellä on arviota tuossa tapahtumassa julkaistavasta kirjasta. Ongelma tekstissäni on se, että rivien tasaus ja kappaleiden eriyttäminen eivät ole (vielä) kohdallaan. Olen poropeukalo. Vanha koirakin oppii nopeammin kuin minä.

https://www.jukkavirtanen.com

Pikaisesti vilkaisin ja totesin että ompa hienot kotisivut. :thumbup:

Pääni poloista kun tutkin liikaa Raamatun kanssa. :crazy: Pidän nyt tauon. Tein valmiiksi äsken kirjoitukseni fb:ssa niin että muut lukisivat sitä ja oikaisivat Kristuksessa suoraan ja oikeaan suuntaan.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Maalis 2016 14:14

jukka1954 kirjoitti: Esimerkiksi :wise3: ... no en nyt muista.

Pisti minut nauramaan ollessani väsyneenä koska vietin liikaa Raamatun tutkimisen kanssa. Hupsua! :D
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 04. Maalis 2016 14:49

*
Se pisti silmiini fb:ssa ja koin tärkeäksi laittaa tänne kans. :wise3:
·٠•●ღ˙·٠•●ღ˙·٠•●ღ˙·٠•●ღ˙·٠•●ღ˙·٠•●ღ˙·٠•●ღ˙·٠•●ღ˙·٠•●ღ˙·٠•●ღ

TEE SE NYT!

»Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa.» Mt. 5:25

Jeesus asettaa periaatteen: Tee se, minkä tiedät olevan tehtäväsi, nyt, ja tee se nopeasti; ellet sitä tee, syntyy vääjäämätön asiain kulku ja sinun on maksettava viimeinenkin ropo kipua ja tuskaa ja ahdistusta. Jumalan lait ovat järkähtämättömät; niistä ei ole pakoporttia. Jeesuksen opetus leikkaa meitä luihin ja ytimiin asti.

Luonnollista on valvoa, että riitapuoleni myöntää minulle oikeuteni; mutta Jeesus sanoo, että minulle on ikuisesti pakottavan tärkeää maksaa riitapuolelleni, mitä olen hänelle velkaa. Herramme kannalta ei merkitse mitään, onko minulta riistetty vai ei; mutta se tässä merkitsee, etten minä riistä. Vaadinko minä oikeuksiani, vai suoritanko minä sen, minkä olen velkaa Jeesuksen Kristuksen näkökulmasta?

Toimita se asia nyt, mene tuomioistuimen eteen heti. Siveellisissä ja hengellisissä asioissa on sinun toimittava ripeästi ellet sitä tee, alkaa ankara asiain kulku tuntua. Jumala on päättänyt, että Hänen lapsensa tulee olla yhtä puhdas ja saastaton ja tahraton kuin äsken satanut lumi, ja niin kauan kuin on tottelemattomuutta jotakin Hänen opetustaan kohtaan, ei Hän estä lainkaan Henkensä kurittavaa työtä. Meidän pyrkimyksemme osoittaessamme, että me olemme oikeassa, on melkein aina vihjauksena jostakin sisäisestä tottelemattomuudesta. Eipä ihme, että Henki niin voimakkaasti vaatii meitä vaeltamaan valkeudessa!

»Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa.» Oletko jossakin suhteessasi äkkiä suuttunut ja nyt huomaat, että sinulla oli vihaa sydämessä? Tunnusta se nopeasti, selvitä se pian Jumalan edessä ja suostu sopimaan tuon henkilön kanssa — tee se nyt!

O.Chambers - Parhaani Hänelle
vaisuliini

ViestiKirjoittaja onefortruth » 04. Maalis 2016 22:28

Mua kiinnostaisi mitä tuolla kirjojen kansien välillä lukee kieltämättä...mutta kuten Jukka sanoi niin tuskimpa mitään uutta ja mullistavaa. Lainaan kyllä jos kirjastoon hankitaan. :)
Oon ostellut tässä kirjoja jo tarpeeksi :D...
Menisin tilaisuuteen jos ei olisi sattunut isän synttärien vietto huomiselle...
onefortruth

ViestiKirjoittaja onefortruth » 05. Maalis 2016 20:42

Ehdin katsomaan vain lopun tuosta konferenssista. Toivottavasti siitä tulee vielä tallenne jonnekin tuolle sivulle.
onefortruth

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Maalis 2016 23:28

*
Piispa Irja Askola: Pala suomalaista ikimetsää oli paaville "hyvin mieluinen lahja" https://yle.fi/uutiset/piispa_irja_asko ... ja/8615838 :shock: :?

Minä allekirjoitin jo siihen adressiin. Kannattaa allekirjoittaa adressiin ja viekää tämän eteenpäin. https://pysaytetaanmetsahallituslaki.fi/
vaisuliini

ViestiKirjoittaja paa » 08. Maalis 2016 16:17

Ekumeenista tapahtumaa on Irja Askola vääntämässä paaville annettuun metsään. Jo on kumma, kun ekumeniaa alkaa pursuta luonnostakin.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu