Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 23. Elo 2011 21:33

Mä olen unohtanut koko paastoamisen.. mulle tulee syömättömänä aivan törkeen huono olo :( Ainakaan työpäivinä syömättä oleminen ei onnistu.. musta tulee sellainen zombi..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 24. Elo 2011 04:38

tuomarisimson777 kirjoitti:Mä olen unohtanut koko paastoamisen.. mulle tulee syömättömänä aivan törkeen huono olo :( Ainakaan työpäivinä syömättä oleminen ei onnistu.. musta tulee sellainen zombi..

Rauhaa!

Ei Jumala vaadi sinulta paastoa. Olemme vähän erilaisia psykofyysiseltä olemukseltamme ja reagoimme kehollamme eri tavoin moniin asioihin. Emme ole identtisiä. Voithan sinä kokeilla paastoa esim. lomallasi tai viikonloppuna. Petrin kirjoituksessa paasto on tuotu tiivistetysti esille, mitä se tarkoittaa hengellisessä ja ruumiillisessa mielessä. Itse en fyysisen sairauteni vuoksi pysty paastoamaan, eikä Jumala sitä minulta vaadi, kunnes olen ehkäpä joskus täysin terve, jolloin voin kokeilla paastoamista.

Siunausta sinulle ja Armoa ja Rauhaa Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa :thumb:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka

ViestiKirjoittaja Lumina* » 02. Syys 2011 09:00

Mistähän johtuu että mokkula-yhteys katkeilee koko ajan...pikkupinnaisella ihmisellä ei tahdo kärsivällisyys riittää siihen että sais sen pysymään päällä edes muutamaa minuuttia?? Ei tästä mitään tuu..... :? Innostuin just etsimään tietoa yhdestä aiheesta mutta kun ei pysy nettitikus "valot päällä" :oops:
Lumina*

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 02. Syys 2011 09:12

Rauhaa Lumina!

Saattaa olla tilapäinen häiriö vaan. Minulla oli DNA:n kanssa monta kuukautta ongelmia ylipäätään nettiyhteyden kanssa ihan kesään asti lähes alkutalvesta, mutta vika on korjattu ja nyt toimii pääsääntöisesti hyvin. Välillä on samantyyppisiä ongelmia kuin sinulla nyt, mutta siedettävissä määrin. Ehkäpä se kuuluu asiaankin. Toki voihan olla niinkin, että nettitikussasi on vikaa. Näin on käynyt meidän perheessä jo kahdesti sen edellisen pitkän lähimaston korjaamisepisodin lisäksi. Jos tuo ongelma on pitkään jo häirinnyt, niin ota yhteys palveluntarjoajaan.

Siunausta, JP :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka

ViestiKirjoittaja Lumina* » 02. Syys 2011 09:28

Toivottavasti on vaan tilapäinen häiriö..järkihän tässä menee muuten. Muutaman päivän on vasta takkuillut..taidan siirtyä kohta takaisin kiinteään systeemiin :think2:

Siunausta :)
Lumina*

ViestiKirjoittaja PetriFB » 02. Syys 2011 09:42

Lumina* kirjoitti:Toivottavasti on vaan tilapäinen häiriö..järkihän tässä menee muuten. Muutaman päivän on vasta takkuillut..taidan siirtyä kohta takaisin kiinteään systeemiin :think2:

Siunausta :)

Silläkin on väliä minkä firman nettitikusta on kyse. Täällä meillä toimii tosi loistavasti Soneran nettitikku, mutta esim. DNA ja Saunalahti takkuaa koko ajan.

Kannattaa tehdä sellainen sopimus, jossa saa koeaikaa, ennen kuin tekee itse ostopäätöksen. Jos ei nettitikku toimi kunnolla, niin kannattaa vaihtaa sellaiseen, joka toimii tai sitten hankkii kiinteän yhteyden.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja Lumina* » 02. Syys 2011 09:53

Meillä Saunalahti ollut nyt käytössä lähes vuoden ja toiminu tosi hyvin, mutta nyt yllättäin alkas tää pätkiminen..voihan se olla että on tikku hajalla tjk.Välillä pysyy päällä monta tuntia ja taas välillä katkaisee yhteyden muutaman minuutin välein vaikka kuinka monta kertaa peräkkäin.Mutta pitää varmaan ottaa yhteys pääkallopaikalle jossain vaihees päivää.
Lumina*

ViestiKirjoittaja Lumina* » 09. Syys 2011 21:09

Haa...tietsikka keskellä käytävää :) En pystyny vastustaa kiusausta lähettää terveisiä kylpylästä... ;) :pc:
Lumina*

ViestiKirjoittaja Lumina* » 09. Syys 2011 21:11

Eikä muuten yhteys pätki yhtään :cool:
Lumina*

ViestiKirjoittaja Lumina* » 12. Syys 2011 16:29

Kiinnostaa varmaan kiviäkin :) mutta oltiin tosiaan Katinkullassa miehen ja parin pikkuflikan kans pikku lomalla.Oli mulle synttäri lahja tää reissu.Tosi hieno paikka ja lähti olla etten ostanu osaketta kun jouduttiin siellä semmoseen palaveriin vaikka ei oltu kutsua saatukkaan.Soittivat vaan kesken menomatkan että olisiko kiinnostusta kuunnella tunnin kestävä informaatio ...(millä nimellä lie niitä nyt kutsutaan) kuitenkin kauppasivat osakkeita...mua kiinnosti tosi paljon ja myös miestä, mutta hän suksi puihin viime metreillä,kolmen ja puolen tunnin väännön jälkeen...pikkasen jäi harmittamaan :) Onko kenellään kokemusta näistä holiday clubin osakkeista??
Lumina*

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu