Itse kuitenkin jaan kokemuksen eli minulla oli ennen uskosta osattomana lävistys korvalehden yläosassa rustossa.
Tuolla (ja joka puolella ihmiskehossa) kuitenkin menee suuri määrä hermoratoja ja lävistys ilmeisesti puhkaisi tai kulkiläheltä tämmöistä hermorataa ja tästä johtuen jos unissani olin joskus nukkun niin että lävistyksen puoleinen korva osui tyynyyn oli aamulla todella pitkään kivulias tuo korvalehti.
Lävistys oli todella usein kosketusarka ja sieltä tuli mätää ja visvaa. Lisäksi se hankaloitti elämääni niin että aina kun vaihtoi T-paidan niin piti varoa ettei se revi lävistystä. Monesti se turposi tulehduksessa niin pahasti että korvalehti turposi korun päälle eli koru upposi korvan tulehtuneen lihaan sisälle ja en saanut sitä enää pois että olisin voinut puhdistaa sitä, se sattui kovasti ja näytti hölmöltä kun toinen korva oli valtavan iso ja tulipunainen
Pakkasella myös se tuli todella kylmäksi ja jos piti pipoa se painoi ja sattui.
Eli omat kokemukseni ovat aika huonot tuosta lävistyksestä, mutta on totta että jollain ne eivät aiheuta ollenkaan kipua eivätkä tulehdu, tämä oli vain oma kokemukseni.