Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Juha » 28. Syys 2015 14:24

systeri kirjoitti:Avasin ja sieltähän löytyi vaikka mitä enganniksi...sen verran ymmärsin että tietoja meidän koneesta.Kattelen huomenna kun en nyt tiedä mitä sieltä pitäis kertoa :)

Your web browser is: -tekstin alapuolella oleva, isolla kirjoitettu valkoinen teksti riittää :)
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 29. Syys 2015 00:28

Internet Explorer 11 on Windows 8,1
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 29. Syys 2015 08:46

Tämä rakkine on nyt täysin outo...ei olis pitäny lähteä kyselemään mitään vaan viedä johonkin huoltoon :thumbup: .Ihan kuin olis vaikuttanu se että kävin tuolla klikkailemas,nyt se tyrkkää kaikenmaailman browsereita ja lisäksi on muuttanu tätä koko helahoitoa ja vielä enkuksi :shock: :D
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 29. Syys 2015 09:18

Arvatkaa säikähdinkö :shock: kone oli todella sekaisin,kaikki valokuva ja videotiedostotkin oli tyhjää täynnä.Sammutin jo kauhuissani koneen ,mutta tulikin tunne että pitäis ottaa akut ja kaikki irti ja käynnistää uudelleen.Niin tein ja nythän se onkin taas ennallaan...toki rukoilinkin tuskissani että kaikki palautuis ennalleen :) oliko tää nyt ihme vai ihan järkeenkäypä juttu :D
systeri

ViestiKirjoittaja Juha » 29. Syys 2015 09:30

systeri kirjoitti:Internet Explorer 11 on Windows 8,1

Katsos vain, selain on ajan tasalla. Arvelin että vika olisi vanhentuneessa selaimessa :D

systeri kirjoitti:Tämä rakkine on nyt täysin outo...ei olis pitäny lähteä kyselemään mitään vaan viedä johonkin huoltoon :thumbup: .Ihan kuin olis vaikuttanu se että kävin tuolla klikkailemas,nyt se tyrkkää kaikenmaailman browsereita ja lisäksi on muuttanu tätä koko helahoitoa ja vielä enkuksi :shock: :D

Kuulostaapa oudolta :crazy: et kai ole klikkaillut vahingossa jotain mainoksia ja asentanut niiden kautta jotain ylimääräistä koneellesi?

systeri kirjoitti:Arvatkaa säikähdinkö :shock: kone oli todella sekaisin,kaikki valokuva ja videotiedostotkin oli tyhjää täynnä.Sammutin jo kauhuissani koneen ,mutta tulikin tunne että pitäis ottaa akut ja kaikki irti ja käynnistää uudelleen.Niin tein ja nythän se onkin taas ennallaan...toki rukoilinkin tuskissani että kaikki palautuis ennalleen :) oliko tää nyt ihme vai ihan järkeenkäypä juttu :D

Kuulostaa siltä että koneella voi olla jotain ylimääräistä. Jos haluat, niin voin yksityisviestien kautta vaikka jatkaa kanssasi asioiden selvittelyä, niin ei "varasteta" koko Juttutupaa :D
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 29. Syys 2015 11:27

No Juha tieräksä että pohojanmaallahan on kaikki parasta ja komeinta...jopa tietokoneselaimet ajantasalla vaikka ei mitään nörttejä täs tapaukses ollakkaan :lol:

Joo ei täytetä juttutupaa näillä, mutta kerron vaan että tää on suht uus kone jonka asensi sellainen "amatööri" ja jo siinä asennusvaihees oli ongelmia :P mutta en oo sen kummemmin klikkaillu mitään(rukseista vaan poistellu kaikki mistä en ymmärrä :oops: ),en tosin tiedä mitä muu väki on tehny.Jotain häikkää täs kumminkin on kun ei videotkaan näy.Jos osaat jotenkin neuvoa niin laita mulle yksäriä :)
systeri

ViestiKirjoittaja Juha » 29. Syys 2015 11:47

systeri kirjoitti:No Juha tieräksä että pohojanmaallahan on kaikki parasta ja komeinta...jopa tietokoneselaimet ajantasalla vaikka ei mitään nörttejä täs tapaukses ollakkaan :lol:

Joo ei täytetä juttutupaa näillä, mutta kerron vaan että tää on suht uus kone jonka asensi sellainen "amatööri" ja jo siinä asennusvaihees oli ongelmia :P mutta en oo sen kummemmin klikkaillu mitään(rukseista vaan poistellu kaikki mistä en ymmärrä :oops: ),en tosin tiedä mitä muu väki on tehny.Jotain häikkää täs kumminkin on kun ei videotkaan näy.Jos osaat jotenkin neuvoa niin laita mulle yksäriä :)

Heh :D

Joo, siirrytään yksärien puolelle :)
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jukka » 29. Syys 2015 17:54

systeri kirjoitti:No Juha tieräksä että pohojanmaallahan on kaikki parasta ja komeinta...jopa tietokoneselaimet ajantasalla vaikka ei mitään nörttejä täs tapaukses ollakkaan :lol:

Oi, te olette siellä 'pohojanmaalla' niin perin vaatimattomia. Hymiö puhukoon sädekehineen puolestanne :angel:

Minulla on ihan ikioma systeri, isosisko, joka on vastannut atk-asioista suurissa yrityksissä. Olen hänestä ylpeä, jos niin uskova siskostaan sallitaan sanoa. Tapa, jolla hän ottaa koneen ja siihen liittyvät asiat haltuunsa, on aivan käsittämätöntä. En ymmärrä -kun toden sanon- niistä yhtään mitään. En edes tiedä miten hän pääsee sellaisille sivuille, joihin hän kirjoittaa, minulle käsittämättömällä nopeudella, joista sanoista ja koukeroista en ymmärrä 'puuta heinää'. Mutta koneeni hän on palauttanut useita kertoja toimimaan niin kuin sen tuleekin toimia.

Olen oppinut varovaiseksi avaamaan vieraita tiedostoja ja varsinkin kuvia. Sieltä ne pöpöt usein näyttävät tulevan.
Jukka

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 30. Syys 2015 18:43

*
Arvaa mikä minua nauratti?!?! :D Että Jumala opetuslasten välityksellä on parantanut ihmisiä jostain fyysisistä vaivoista kuten selkävaivoista ja muista kivuista muttei ole parantanut flunssasta. Miksi?

Mitä erikoista siinä flunssassa on kun Jumala ei ole ketään parantanut siitä? Vai onko?

Astmaatikoilla flunssa on vaikeampi virus kuin tavallisilla ihmisillä. He parantuvat astmaatikkoja nopeammin ja helpommin flunssasta. https://www.tohtori.fi/?page=0210876&id=2142032
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 30. Syys 2015 18:56

*
No minä aika paljon mietin yllättävää sydänsairautta ja äkkinäistä kuolemaa. Mitä tarkoitan tällä jutulla niin että jättää kuumeen hoitamatta niin hengitystie on lähellä sydäntä ja hengitystie on tulehtunut niin seuraukseksi sydän kans sairastuu koska sydänliha alkaa tulehtua joka voi aiheuttaa äkkinäisen kuoleman. Siitä itse kutsun yllättäväksi sydänsairaudeksi.

Myös sydän voi rasittua kovasta treenistä joka voi aiheuttaa sille äkkinäisen kuoleman kuten oli juttu lehdessä kun eräs kova urheilija kuoli yllättävästi. Minun tuttavan äidille kävi samoin kun kuoli ajaessaan ulos pellolle päin syystä että on jättänyt kuumeen hoitamatta. :roll:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu