Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 10. Maalis 2015 16:03

Uskon myös niin ,että Jumala nostaa kristikansan puhumaan siru/merkki asiasta ja kansa on valveutunut ,että ymmärtää sillä hetkellä ,mitä sirun ottaminen tarkoittaa ,jopa niin paljon voi olla puhetta ,että ei uskovatkin alkaa tosissaan miettiä ,että mitä nuo uskovat höpisee ja jos onkin totta ??
Se ,että silloin ja siihen aikaan täytyy myös sen paholaisen lähetin olla jo lähellä tai tulla esiin.Antikristuksen.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja pekka » 06. Huhti 2015 18:57

Mustikka kirjoitti:Matt. 24:21

Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.

Johanneksen ilmestys 3:

10. Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

11. Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.

12. Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

13. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'

.....................................

10. Ettäs pidit minun kärsivällisyyteni sanat, niin minä tahdon sinun varjella kiusauksen hetkestä, joka koko maan piirin päälle tuleva on, niitä kiusaamaan, jotka maan päällä asuvat.

11. Katso, minä tulen pian: pidä mitä sinulla on, ettei kenkään sinun kruunuas ottaisi.

12. Joka voittaa, hänen minä teen patsaaksi minun Jumalani templissä, ja ei hänen pidä silleen sieltä lähtemän ulos, ja tahdon kirjoittaa hänen päällensä minun Jumalani nimen ja minun kaupunkini, uuden Jerusalemin nimen, joka taivaasta minun Jumalaltani tuli alas, ja minun uuden nimeni.

13. Jolla korva on, se kuulkaan, mitä Henki seurakunnille sanoo. Biblia.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja paa » 06. Huhti 2015 20:39

Mr Kerimäki kirjoitti:Uskon myös niin ,että Jumala nostaa kristikansan puhumaan siru/merkki asiasta ja kansa on valveutunut ,että ymmärtää sillä hetkellä ,mitä sirun ottaminen tarkoittaa ,jopa niin paljon voi olla puhetta ,että ei uskovatkin alkaa tosissaan miettiä ,että mitä nuo uskovat höpisee ja jos onkin totta ??
Se ,että silloin ja siihen aikaan täytyy myös sen paholaisen lähetin olla jo lähellä tai tulla esiin.Antikristuksen.

Mä pelkään sitä, että jos en tajuakkaan mikä se ilmestyskirjan tarkoittama siru on, niin otan sen vahingossa ja sitten joudun helvettiin. Joten kertokaa heti kun tiedätte mikä se on :silent:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja tanu » 06. Huhti 2015 22:40

paa kirjoitti:
Mr Kerimäki kirjoitti:Uskon myös niin ,että Jumala nostaa kristikansan puhumaan siru/merkki asiasta ja kansa on valveutunut ,että ymmärtää sillä hetkellä ,mitä sirun ottaminen tarkoittaa ,jopa niin paljon voi olla puhetta ,että ei uskovatkin alkaa tosissaan miettiä ,että mitä nuo uskovat höpisee ja jos onkin totta ??

Mä pelkään sitä, että jos en tajuakkaan mikä se ilmestyskirjan tarkoittama siru on, niin otan sen vahingossa ja sitten joudun helvettiin. Joten kertokaa heti kun tiedätte mikä se on :silent:

Älä Paa turhia huolehdi. Ei minkään laitteen, sirun tai muunkaan, vahingossa ottaminen ketään vie kadotukseen.
Sehän olisi ihan järjetöntä.

Uskon että "pedonmerkki", joka johtaa kadotukseen on sekä hengellinen että konkreettinen asia. Hengellinen niin
että kaikki jotka eivät ota vastaan Jeesusta Vapahtajana ja Pelastajana joutuvat kadotukseen. Eli heillä on pedonmerkki
sydämessään. Ja kaikki ihmiset, jotka eivät usko Jeesukseen ottavat vapaaehtoisesti otsaansa/oik.käteensä myös
tämän konkreettisen pedonmerkin(siru tms.?), koska haluavat oman valintansa mukaan olla lopun ajan täysin sairaan
ja jumalattoman yhteiskunnan jäseniä.

Eli jos on uskossa Jeesukseen ja vahingossa ottaa sirun (tai mikä se pedonmerkki sitten onkaan) tai siru laitetaan
uskovaan pakolla, niin ei varmasti joudu kadotukseen. Vaan se pedonmerkki, joka kadottaa ihmisen on se merkki mikä
on sydämessä. Eli väärä valinta Herran ja pedon välillä.

Jumala on kaikessa järkevä ja oikeudenmukainen ja tätä vastaan on se, että jokin vahingossa tai pakolla otettu merkki
johtaisi kadotukseen.

Mutta vahingossa et voi valita seurata Jeesusta tai vastustajaa. Se on aina tietoinen valinta ja se ratkaisee matkan suunnan.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Huhti 2015 09:24

*
Tulin äsken labrasta niin siellä huomasin että eräällä vanhalla naisella on oikealla kädellä laastari eli peukalon ja etusormen välissä. :o Hän näyttää säteilevän onnesta. :shock: :?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja pekka » 02. Touko 2015 15:16

Mustikka kirjoitti:Tässä ketjussa onkin päästy jo niin monen sivun taakse etten kommentoi kirjoituksia vaan käsityksiäni maailman menosta.....

luulen ettei maailman ihmiset kauhean ahdistuneita välttämättä ole koska heille jatkuvasti toistetaan ajatusta : "ei tämä ole tavatonta , raportointi ja mittaus vaan ovat lisääntyneet. on aina ollut helteitä, on aina ollut väkivaltaa, on aina ollut sitä ja tätä".

Meille jotka näemme totuuden ja valkeuden saattaa tämä olla paljon ahdistavampaa. huolissani olen omasta asenteestani
"hällä väliä vaikka ebola tulisi, hällä väliä vaikka venäjä valloittaisi Suomen". :cry:

aikaisemmin jaksoin rukoilla paljon asioiden puolesta mutta nyt pahuus tunkee tulvan lailla joka tuutista. :shock:

voin pahoin kun suomen pääkaupungin ruuhkabussissa on vain ulkomaalaisia, missä ovat kaikki suomalaiset ??
onko maan kansa jo kuollut sukupuuttoon :o onko kaupunki enää "meidän", milloin Herra armantaa ja pääsen täältä pois ??

bussissa venäläinen ja somali nainen melkein kävivät toisiinsa käsiksi vihassa !! ajattelin "kohta lienee niin että ulkomaalaiset aloittaa
suomessakin sisällissodan" :crazy:

Kiitos sulle kirjoituksestasi Mustikka.

Näinhän se on, koko ajan tapahtuu niin paljon kaikenlaista ettei tahdo pysyä vauhdissa mukana ja välillä jo ihan väsähtää kaikenmaailman asioihin ja pahoihin uutisiinkin ja tuntuu aivan siltä että niitä eksytyksiäkin on joka nurkan takana meitä uskovia väijymässä ja kiusaamassa.

Mutta onneksi ainakin Venäjä vielä toistaiseksi pysyy rajojemme ulkopuolella eikä se suursota ole vielä alkanut mitä lähes koko maailma tuntuu nytkin odottavan alkavaksi ja monet maat valmistautuvat siihen, varsinkin Venäjän naapurimaat ja kuten tiedetään niin Ukrainan tilanne on hyvin sekava tälläkin hetkellä.

Newsweek-lehti uutisoi äskettäin, että "Suomen armeija valmistelee 900 000 reserviläistä kriisitilannetta varten".

Ja ”tietysti” tuon uutisen perään Suomen Puolustusvoimien viestintäjohtaja, eversti Mika Kalliomaa kiirehtii sanomaan, että ”tämä reserviläiskirje liittyy meidän tarkoitukseemme kehittää yhteydenpitoa reserviläisiimme, ei tähän ympärillä olevaan turvallisuuspoliittiseen tilanteeseen”.
(Suomen Puolustusvoimat lähettää siis toukokuun aikana 900 000 kirjettä reserviläisille. Kirjeessä kerrotaan sodan ajan tehtävät ja sodan ajan Suomen kenttäarmeijan vahvuus on 230 000 sotilasta).

Tässä vielä linkki tuohon uutiseen: https://yle.fi/uutiset/puolustusvoimat_ ... ta/7967387

Image

Kuvateksti: "Sotilaita ja reserviläisiä Rovajärven harjoitusalueella toukokuussa 2013."
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 04. Touko 2015 14:35

Tässä vielä jatkoa tuohon edelliseen viestiini eli poiminta tämän päivän uutisvirrasta:

"Armeija odottaa reserviläiskirjeisiin myös vastauksia"

https://www.pohjalainen.fi/uutiset/koti ... -1.1826682

"Puolustusvoimien reserviläiskirjeiden ensimmäisen erän postitus alkaa tänään. Kirjeessä kerrotaan vastaanottajan sodanajan tehtävä ja mihin joukkoon hänet on sijoitettu. Kirjeitä on kolmea eri mallia. Vastaanottajalla voi olla sodan ajalle nimetty tehtävä, hänet voi olla varattu työnantajan tehtäviin tai hän voi olla reservissä oleva asevelvollinen.

Puolustusvoimien operaatiopäällikkö, kenraaliluutnantti Mika Peltonen ei vielä osaa sanoa, postitetaanko kirjeitä myös tulevina vuosina. Hän luottaa korkeaan vastausprosenttiin, koska kirjeisiin on tapana vastata. Jos vastaanottajan tiedoissa ei ole korjattavaa, kirjeeseen ei tarvitse reagoida.

–  Reserviläinen voi aika pienellä vaivalla kantaa kortensa kokoon myös oman sijoituksensa suhteen, Peltonen sanoo.

Peltonen nostaa muutamia esimerkkejä, joissa asepalveluksen jälkeisestä koulutuksesta kannattaa erityisesti kertoa. Jos jääkäri on asepalveluksensa jälkeen sijoitettu kiväärikomppaniaan, mutta opiskellut sen jälkeen lääkäriksi, sodanajan sijoitus todennäköisesti vaihtuu.

Alle 35-vuotiaista reserviläisistä noin 80 prosenttia on sijoitettu.

–  Sitä vanhemmissa ikäluokissa prosentti pienenee ja painopiste siirtyy muun yhteiskunnan pyörittämiseen, komentaja Taneli Uosukainen sanoo.

Kirjeitä lähetetään 900  000 reserviläiselle. Puolustusvoimat suosittelee, että kirjeen henkilökohtaisia tietoja ei levitettäisi esimerkiksi sosiaalisessa mediassa.

Viimeisten kirjeiden pitäisi olla vastaanottajilla toukokuun aikana."

Image

Kuvateksti: "Reserviläisiä Maavoimien kertausharjoituksissa viime syksynä."

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 23. Touko 2015 21:20

"Irlanti hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain"

https://yle.fi/uutiset/irlanti_hyvaksyi ... in/8013490

"Irlantilaiset ovat hyväksyneet ylivoimaisesti lakimuutoksen, joka sallii myös samaa sukupuolta olevien parien avioliitot."

Image

.............................................

"Samaa sukupuolta olevien avioliitto"

https://fi.wikipedia.org/wiki/Samaa_suk ... avioliitto

"Samaa sukupuolta olevien avioliitto (joskus myös homoavioliitto) tarkoittaa samaa sukupuolta olevien kesken solmittua avioliittoa. Samaa sukupuolta olevien avioliitto on suuressa osassa maailmaa laillisesti mahdoton, koska avioliitto on lainsäädännössä määritelty ainoastaan eri sukupuolta oleville pareille. Samaa sukupuolta olevien avioliiton mahdollistavaa avioliittolakia nimitetään myös sukupuolineutraaliksi avioliittolaiksi, joka merkitsee sitä, että puolisoiden sukupuolilla ei ole avioliittomahdollisuuden kannalta merkitystä. Erityisesti kannattajat käyttävät myös nimitystä tasa-arvoinen avioliittolaki, mitä on kuitenkin kritisoitu, koska samaa sukupuolta olevien avioliiton salliminen ei ole vielä tasa-arvoista moniaviosia tai muulla tavoin epätyypillisessä parisuhde- ja perhemallissa eläviä kohtaan.[1]

Tähän mennessä samaa sukupuolta olevien avioliitot ovat laillistaneet Alankomaat, Argentiina, Belgia, Brasilia, Espanja, Etelä-Afrikka, Islanti, Kanada, Luxemburg, Norja, Portugali, Ranska, Ruotsi, Tanska, Uruguay sekä Uusi-Seelanti[2] ja 176 valtiossa se on kokonaan tai osittain yhä laitonta. Yhdistyneessä kuningaskunnassa sen ovat laillistaneet Englanti ja Wales sekä Skotlanti. Myös useissa Yhdysvaltojen osavaltioissa sekä Meksikon osavaltiossa samaa sukupuolta olevien avioliitot on laillistettu. Israel hyväksyy muualla solmitut samaa sukupuolta olevien avioliitot, vaikka siellä itsessään vihkiytyminen ei ole mahdollista.[3] Alankomaihin kuuluvat Aruba, Curaçao ja Sint Maarten hyväksyvät Alankomaissa solmitut samaa sukupuolta olevien avioliitot ja Meksikossa hyväksytään kaikki Méxicon kaupungissa solmitut samaa sukupuolta olevien avioliitot."

Image

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 24. Touko 2015 11:09

Euroviisuvoitto meni meni kyllä just oikealle laululle....demonit päässä pyörii! Irlannin katolinen kirkko taipuu ajan hengessä kunnioittamaan luotuansa.Näin se meneekin Jumalan Sanan mukaan....Herra anna meille "sissienergiaa" käymään sotaa Sinun Pyhässä Hengessäsi,ei niinkään liha lihaa vastaan.
systeri

ViestiKirjoittaja pekka » 14. Kesä 2015 15:03

systeri kirjoitti:Euroviisuvoitto meni meni kyllä just oikealle laululle....demonit päässä pyörii! Irlannin katolinen kirkko taipuu ajan hengessä kunnioittamaan luotuansa.Näin se meneekin Jumalan Sanan mukaan....Herra anna meille "sissienergiaa" käymään sotaa Sinun Pyhässä Hengessäsi,ei niinkään liha lihaa vastaan.

Näin on ja luulen, että tulevaisuudessa katolisen kirkon paavi tulee antamaan täyden tukensa ja hyväksyntänsä niin sanotulle tasa-arvoiselle avioliitolle ajan hengen vaatimusten mukaisesti että ihmiset olisivat tyytyväisiä ja saisivat mitä haluavat, ja monissa maissahan on tasa-arvoinen avioliittolaki jo voimassa kuten hyvin tiedetään, mutta sitten kun katolisen kirkon paavi tulee aikanaan antamaan täyden hyväksyntänsä tasa-arvoisen avioliiton puolesta niin silloin alkaa tilanne näyttämään jo todella pahalta ja laajamittaiset vainot uskollisia Herran Jeesuksen seuraajia kohtaan alkanevat toden teolla hyvin monissa maissa eli Herran Jeesuksen seuraajat tulevat varmaankin tuolloin joutumaan monissa maissa erittäin ahtaalle, vielä paljon ahtaammalle kuin nyt kun katolisen kirkon paavi ei ole vielä antanut täyttä hyväksyntäänsä ja tukeaan tasa-arvoiselle avioliitolle.

Kuinka kaukana tuo laajamittaisten vainojen alkamisen aika on niin se jää nähtäväksi mutta luulisin, että näin tulee vielä tässä asiassa käymään kun katolisen kirkon paavi tulee jonain päivänä antamaan täyden tukensa ja hyväksyntänsä niin sanotulle tasa-arvoiselle avioliitolle yleisen painostuksen johdosta ja miellyttääkseen suuria ihmisjoukkoja eri maissa. Mitä sanotte?

Image

Paavi:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Paavi

"Paavi (lat. papa) on Rooman piispa, katolisen kirkon ylin hengellinen johtaja ja Vatikaanin päämies. Katolisen kirkon käsityksen mukaan hän on Kristuksen käskynhaltija maan päällä ja vuonna 1870 vahvistetun dogmin mukaan erehtymätön puhuessaan viran puolesta (lat. ex cathedra) uskon asioista. Paavin valitsee kardinaalien kokous eli konklaavi. Nykyinen paavi on Franciscus, joka valittiin virkaan keväällä 2013.

Paavin maallinen valta on nykyään vähäistä, mutta hengellisen johtajuuden lisäksi hän on merkittävä moraalinen johtaja yli miljardille katolilaiselle, ja hänen mielipiteensä huomioidaan, vaikkei Vatikaanivaltiolla itsellään olekaan merkittävää sotilaallista tai poliittista valtaa. Paavia pidetään apostoli Pietarin seuraajana. Tämä antaa hänelle katolisessa kirkossa tiettyjä erikoisoikeuksia, joita perustellaan sekä Raamatulla että kirkon perimätiedolla.

Paavi asuu Vatikaanissa Pietarinkirkon viereisessä Apostolisessa palatsissa, mutta matkustaa paljon.

Nykyään paavin on käytännössä täytynyt ennen valituksi tulemistaan toimia katolisen kirkon pappina, jonka jälkeen hänet on kohotettu piispaksi, mahdollisesti myös arkkipiispaksi. Tämän jälkeen silloinen paavi on kohottanut hänet kardinaaliksi, joka on katolisen kirkon toiseksi korkein arvonimi heti paavin jälkeen. Kardinaaliksi kohoamisen jälkeen hänet on valittu paaviksi konklaavissa. Vaikka katolisen kirkon kanoninen laki ei aseta paaville muita muodollisia vaatimuksia kuin miessukupuolen ja vahvistuksen sakramentin, on käytännössä selvää, että vain kardinaali voidaan valita konklaavissa paaviksi. Keskiajalla paavi oli ajoittain kristillisen maailman vaikutusvaltaisin mies ja kuninkaiden ja keisarien yläpuolella."

Image

pekka
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu