Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja paa » 18. Huhti 2015 11:06

Onko JHK kirjailija?
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja systeri » 20. Huhti 2015 20:00

On nämä foorumit ollu mullekkin tosi tärkeitä,näissä oon päässy oikeastaan vasta tuntemaan Jumalan Sanaa ja uudistumaankin.Tuntui vaan että olin muutaman vuoden niin aktiivinen lukemisessa että tuli sulatusongelmia :) En oo vähään aikaan jaksanu lukea läheskään kaikkea mutta aina silloin tällöin jotain.Oli aikoja jolloin koin tosi vahvasti asioita Raamatusta ja jakelin niitä vähän muillakin foorumeilla mutta aikansa kaikella ja eihän niitä asioita jokapaikassa ihan hyvällä kattottu :P Toivon kyllä että' saisin samanlaisen innon vielä takaasin :)
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 20. Huhti 2015 20:18

Joku sanoi eilen että on kolme asiaa joita Jumala ei oo luonut.Logiikkaa matematiikkaa ja itseänsä :) Ootko samaa mieltä?
systeri

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 20. Huhti 2015 21:39

*
Kyllä oli mielenkiintoista lukea miten foorumi on ollut siunaava uskoville. Olisi vielä kysyttävää. Onko teidän elämässänne tapahtunut jotain ihmeellistä juttua yht'aikaan foorumin kanssa siis omassa elämässänne? No kerron lyhyesti mitä on tapahtunut kaksi kertaa. :wtf: :D :)

Kuvankielto jutusta Jumala puhui profetan kautta minulle ja se oli oma henkilökohtainen juttu ja siten foorumissa kirjoiteltiin kiivaasti kuvankielto jutusta. Jumalan profetia toteutui minun kohdalleni eli tein parannuksen ja siten siteen Jumala otti pois eikä äiti enää kysellyt perään kuin ennen sitä kun äiti kyseli... :shock: :wtf: Ja siten David Herzog'in juttu foorumissa kirjoiteltiin niin minä luin huolellisesti linkkiä läpi ja siten menin nukkumaan.

sinä yöllä minä heräsin Jumalan rakkaudelliseen läsnäoloon, en ollut enää unen tilassa, vaan olin oikeasti valveillani. Niin huomasin että siinä oli toinen juttu. Se näytti voitelulta. Ja siinä oli jotain muuta. Jumala halusi näyttää minulle jotain. Se oli ikäänkuin näky mutta oli näkymätön. En osaa selittää miten mahdollista kun oli näkymätöntä mutta näin kuitenkin...

Näyn mukaan oli koko alue täynnä Pyhää Henkeä ja Hän peitti koko alueen mutta alla on jotain mikä minua pelotti. Sen alla käyttäytyi aggressiivisesti, muttei päässyt ylös läpi koska Pyhä Henki peitti suojelevasti. Siksi ne ei voi päästä läpi. Linkin kautta Jumala halusi näyttää minulle myös ulkopuolella, ei foorumilla.

Jumala viestitti että Jumala on Kaikkivaltias Jumala, joka hallitsee suvereenisesti kaikkea. Tämä maailma on kuitenkin saatanan ja demonien hallinnassa ja sen tähden ne käyttäytyvät uhkaavasti ja koittavat pelotella uskovia. Jumala on kuitenkin kaiken yläpuolella ja Hän on voimallinen varjelemaan ja suojelemaan ja sen Hän tekeekin, koska Hän rakastaa minua, myös teitäkin.

No kyllä Jumala johdatti minut foorumiin. Se oli ihmeellistä. Ensin Jumala konkreettisesti pudotti verkon päälleni ennen tuloani foorumiin. Ja siten pyysin Jumalalta johdatusta ja siten tulin foorumiin Jumalan johdatuksesta.

Hoos. 7:12 Juuri kun ovat menossa, minä levitän verkkoni heidän päällensä ja pudotan heidät alas kuin taivaan linnut; minä kuritan heitä, niinkuin on julistettu heidän seurakunnallensa.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja JHK » 20. Huhti 2015 22:01

Onko JHK kirjailija?

Mistä tuo tuli? :-P

En taida olla. Ainakaan vielä. Eka kirja koskaan on melkein valmis, päätin kirjoittaa omista näkemyksistäni uskonasioissa -sellasen uskontunnustuksen. Nyt on tekstitiedostona 80 sivua, alkaa olemaan loppusuoralla. Kamalan uuvuttava prosessi - osa tekstiä on kirjoitettu uusiksi pari kertaa, osa varmaan viisi kertaa, eikä loppua ala näkymään. Tavoite olisi saada se valmiiksi kesäkuun loppuun mennessä, ottaa parikymmentä kopiota yliopiston painossa ja jaella kavereille luettavaksi. Tätä ennen olen kirjoittanut sellasia about kymmenen sivun juttuja kristityn näkökulmasta, esim. koraanista ja homoseksuaalisuudesta tuli kirjotettua viime kesänä, laittanu netissä tutuille ja tuntemattomille jotka on tahtonut lukea.
JHK

ViestiKirjoittaja paa » 21. Huhti 2015 17:40

Ajattelin vaan että kirjoitatko kirjaa, kun sellaista käsitystä olin saavinani.

Yliopisto, mikä niistä?
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja paa » 21. Huhti 2015 17:41

saavinani, onko se edes sana kun kuulostaa niin hölmöltä :lol:
paa

ViestiKirjoittaja JHK » 21. Huhti 2015 18:26

En tiedä painaako yliopiston kirjapaino kirjoja muille kuin yliopistoväelle, mutta ajattelin kokeilla tuota Kuopiossa (Itä-Suomen yliopisto, eli UEF). Jos ei pelitä, niin pitää ettiä jostain muualta painajaa. Valmistuin itse UEF:n Savonlinnan kampukselta puolitoista vuotta sitten.
JHK

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Huhti 2015 16:20

*
En tiedä nauraako vai ihmetellä... Kastaja oli lähellä hukkua itse. Anteeksi että nauratti.

https://www.youtube.com/watch?v=ysSY5ir7HTA
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja paa » 04. Touko 2015 04:52

Joku fiksu kertokoon mitä eroa on hurskaalla ja vanhurskaalla?
paa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu