*
Kyllä oli mielenkiintoista lukea miten foorumi on ollut siunaava uskoville. Olisi vielä kysyttävää. Onko teidän elämässänne tapahtunut jotain ihmeellistä juttua yht'aikaan foorumin kanssa siis omassa elämässänne? No kerron lyhyesti mitä on tapahtunut kaksi kertaa.
Kuvankielto jutusta Jumala puhui profetan kautta minulle ja se oli oma henkilökohtainen juttu ja siten foorumissa kirjoiteltiin kiivaasti kuvankielto jutusta. Jumalan profetia toteutui minun kohdalleni eli tein parannuksen ja siten siteen Jumala otti pois eikä äiti enää kysellyt perään kuin ennen sitä kun äiti kyseli...

Ja siten David Herzog'in juttu foorumissa kirjoiteltiin niin minä luin huolellisesti linkkiä läpi ja siten menin nukkumaan.
sinä yöllä minä heräsin Jumalan rakkaudelliseen läsnäoloon, en ollut enää unen tilassa, vaan olin oikeasti valveillani. Niin huomasin että siinä oli toinen juttu. Se näytti voitelulta. Ja siinä oli jotain muuta. Jumala halusi näyttää minulle jotain. Se oli ikäänkuin näky mutta oli näkymätön. En osaa selittää miten mahdollista kun oli näkymätöntä mutta näin kuitenkin...
Näyn mukaan oli koko alue täynnä Pyhää Henkeä ja Hän peitti koko alueen mutta alla on jotain mikä minua pelotti. Sen alla käyttäytyi aggressiivisesti, muttei päässyt ylös läpi koska Pyhä Henki peitti suojelevasti. Siksi ne ei voi päästä läpi. Linkin kautta Jumala halusi näyttää minulle myös ulkopuolella, ei foorumilla.
Jumala viestitti että Jumala on Kaikkivaltias Jumala, joka hallitsee suvereenisesti kaikkea. Tämä maailma on kuitenkin saatanan ja demonien hallinnassa ja sen tähden ne käyttäytyvät uhkaavasti ja koittavat pelotella uskovia. Jumala on kuitenkin kaiken yläpuolella ja Hän on voimallinen varjelemaan ja suojelemaan ja sen Hän tekeekin, koska Hän rakastaa minua, myös teitäkin.
No kyllä Jumala johdatti minut foorumiin. Se oli ihmeellistä. Ensin Jumala konkreettisesti pudotti verkon päälleni ennen tuloani foorumiin. Ja siten pyysin Jumalalta johdatusta ja siten tulin foorumiin Jumalan johdatuksesta.
Hoos. 7:12 Juuri kun ovat menossa,
minä levitän verkkoni heidän päällensä ja pudotan heidät alas kuin taivaan linnut; minä kuritan heitä, niinkuin on julistettu heidän seurakunnallensa.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.