systeri kirjoitti:pehmytpusu777 kirjoitti:Paitsi mä olen Kävelemä TOMPPELI![]()
![]()
Ei sen väliä onko "temppeli vai tomppeli"...sehän on vaan se rakennus jossa Jeesus asuu"pp777" tää aihe lähti elämään mun ajatusmaailmassa:)
Viime päivinä mua on puhutellu tosi paljon jotkut raamatun kohdat esim. Kulumattomista kukkaroista,mitä on sen hankkiminen...taivaalliset ehtymättömät varat niin "fyysiset" kuin hengelliset ."Kanavana" olemisesta,jonka kautta Jumala pystyy vuodattamaan voimansa ja Rakkautensa lähimmille ihmisilleKylvämisestä, leikkaamisesta.
Oon kokenu viime päivinä valtavaa Jumalan läsnäoloa ja toimintaa joka on aivan ihmeellistä ja valtava kiitosaihe!
Lihallisuudestani joka oli aikeissa nostaa päätään,mutta saikin taivaallisen rauhoittavan piikin ja joutui toimintakyvyttömäksi![]()
![]()
Eräänä aamuna kun ajattelin näitä kipeitä aiheita joiden kanssa ollaan "askarreltu" niin mieleen nousi Raamatun paikka ...
Gal 6
7 Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
8 Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää.
9 Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
10 Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.
11 Katsokaa, kuinka suurilla kirjaimilla minä omakätisesti teille kirjoitan!
Tää on hyvä kirjoitus.Itte oon saanuttässä viime päivinä tunnustaa Jumalalle omia vääriä toimintatapoja ajatusmalleja ja sellaista väärää kylvöä, jota on minulle kylvetty,jota taaas olen siirtänyt omalle lapselle jne.
Voi kunpa tämä hedelmä näkyisi niin ittessä ja lapsissakin, ettei tarttis kantaa näitä omia ahdistuksiaan enää.Mutta Jumalalla on omat aikataulunsa. Kiitos Herralle!