Kirjoittaja Mr Kerimäki » 18. Touko 2013 14:52
Nyt Lilli llä on hyvä tyyli lähestyä asiaa ,,,"voimista".Mielestäni on hyvä kertoa asia niin ,että vältämme todella niitä raskaiden tuomioiden antamista.On parenpi mielummin sanoa ,kysymys tyyliin ,että kestääkö tämä ihminen puheineen Raamatun sanan valossa päivänvaloa.Tai yleensä tekoineen .Itse olen opetellu tätä asiaa ja kaikella Rakkaudella suosittelen muillekkin ,että opettelee ajatusmaailmaansa käsittelemään asiaa Kristuksessa .Ei omassa lihassa laukoen vaikka minkälaista Tuomiota.Sillä ne meidän laukomat tuomiot saattaa olla hyvin raskaita .Itse olen pyytänyt anteeksi kyllä Jumalalta ja Jeesukselta ja Pyhältä Hengeltä ja enkeleiltä ku ovat joutuneet kestämään minun hölmöilyjäni.Kunnia Jumalalle kaikesta.Myös siitä ymmärryksestä ,että ymmärrän pyytää anteeksi ja toivon ,että anteeksi sana ei olisi koskaan tiukassa huulilla vaan se tulisi sydämmestä luontevasti ku sitä tarvitaan.....Ps olen monesti kirjoittanut tästä asiasta ,että joitakin saattaa kyllästyttää tai osa saattaa jo nukkua koneen ääressä "suuresta"mielenkiinnosta asiaa kohtaan .Mutta kuitenkin kirjoitan siksi ,että pidän asiaa kovin tärkeänä.