Pirkko Jalovaara

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: SaulusMedia: Pirkko Jalovaara riivaajakohu video

ViestiKirjoittaja Minä vain » 12. Huhti 2013 22:44

otetaanpa tänne vielä se kohua aiheuttanut saarna, jotta kaikki saavat itse koetella

eli tässä:

Minusta tuntuu, että hän tuossa saarnassaan profetoi tämän kohun joka tulikin, minulle tuli kuunnellessa sellainen olo, että hän vaikutti jo saarnatessaan tietävänsä sen ja kertoi sen.
Viimeksi muokannut Minä vain päivämäärä 13. Huhti 2013 00:06, muokattu yhteensä 2 kertaa
Minä vain

ViestiKirjoittaja PetriFB » 12. Huhti 2013 22:57

Mikko Murpatti kirjoitti:Kiitos tärkeästä videosta! Videossa oli todella tärkeä ja ajankohtainen asia esitetty rakkaudella eikä lyöden! Hyvin ja kuuluvalla äänellä kysyi myös haastattelija hyvät kysymykset.

Rukoillaan, että mahdollisimman moni saa avun tästä!

Palaisi Pirkkokin takaisin Herran väärentelemättömään sanaan ja tekisi parannuksen! Vielä on aikaa vastaan ottaa parannuksessa Kristuksen sovituksen veri ja palata Rakastavan Jumala Kaikkivaltiaan laumaan, missä hyvä paimen jo huutelee omiaan!

12 Mitä arvelette? Jos jollakin ihmisellä on sata lammasta ja yksi niistä eksyy, eikö hän jätä niitä yhdeksääkymmentä yhdeksää vuorille ja mene etsimään eksynyttä?
13 Ja jos hän sen löytää, totisesti minä sanon teille: hän iloitsee enemmän siitä kuin niistä yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä, jotka eivät olleet eksyneet.
14 Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.

Meillä on ajatuksia useista erilaisista aiheista. Videoiden julkaisun pyrkimyksenä on tuoda esille Raamatun totuutta erilaista asioista.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja tanu » 13. Huhti 2013 10:03

Todella hienoa ja tärkeää, että tuotte, Petri ja Janne, Raamatun vääristelemätöntä totuutta ihmisten näkyville myös tällä tavalla!
En voi kuin ihmetellä miten Petri jaksaa tuottaa niin paljon raitista tekstiä ja vieläpä muutakin siihen päälle.
Herra vaikuttaa tahtomista ja tekemistä ja jaksamista.
Kiitos Herralle!
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Huhti 2013 11:55

tanu kirjoitti:Todella hienoa ja tärkeää, että tuotte, Petri ja Janne, Raamatun vääristelemätöntä totuutta ihmisten näkyville myös tällä tavalla!
En voi kuin ihmetellä miten Petri jaksaa tuottaa niin paljon raitista tekstiä ja vieläpä muutakin siihen päälle.
Herra vaikuttaa tahtomista ja tekemistä ja jaksamista.
Kiitos Herralle!

Näin on, kiitos Herralle.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 13. Huhti 2013 13:39

Hyvä video ja johdattakoon Herra jatkossakin Tahtonsa mukaan veljiä myös tällä tavalla videoittekin kautta olemaan monille siunaukseksi! Jotkut loukkaantuvat, mikä kuuluu asiaan, mutta jospa Jumalan mielenmukainen murhe, loukkaantuminen saisi ajallansa parannuksen aikaan. Sitä toivomme ja rukoilemme.

Siunausta, :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka

ViestiKirjoittaja PetriFB » 14. Huhti 2013 10:02

Kiitos kaikille kannustuksesta. Jos Herra suo ja elämme, niin jatkossa tulee lisää videoita.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja JHK » 15. Huhti 2013 08:54

Toivotan onnea ja menestystä, ja tietenkin Herran siunausta työllenne!

sananen kritiikkiä,

Tuo "Sananpaikka" bänneri on ihan hirveä, silmät meinaa mennä kieroon sitä kattoessa. Tausta on liian voimakas, jolloin tekstin lukeminen on hankalaa.
JHK

Re: MOT riivaajat kirkossa (Pirkko Jalovaara)

ViestiKirjoittaja Lilli » 17. Touko 2013 18:39

Seppo Juntunen on sanoutunut irti Pirkko Jalovaaran "voimista". Mm. tässä:

https://www.rukouspalvelu.fi/kuukausikirje/

Muistan päivän vuonna 2002, jolloin Jussi Jalovaara ehdotti, että he ottaisivat rukouspalvelun hallintaansa. Sitä ennen olimme kiertäneet yhdistyksen vaikean taloustilanteen vuoksi eri ohjelmissa. Minä olin kiertänyt kaikki pienet paikkakunnat ja Pirkko taas suuret. Vuoden jälkeen Jalovaara totesi, etten ollut tuottanut tarpeeksi rahaa ja ehdotti, jos tiemme eroaisivat. Erinäisten keskustelujen jälkeen rukouspalvelu jäi minulle, olinhan sen ensimmäinen työntekijä. Suunnistimme täysin erilaiseen hengelliseen maastoon. Tuskin enää tunnistaisimme toisiamme, vaikka meitä edelleenkin samaistetaan. Jos ihmiset kaatuvat tai paranevat tilaisuuksissa, se ei meitä yhdistä eikä kerro millä voimilla toimitaan. Olen tavannut viime vuosina monia ihmisiä ja Jalovaaran entisiä lähiavustajia, jotka ovat todenneet, että kyseessä on täysin eri voimat. Ihmeparatumisien ja sensaatioiden esilläpitämisellä saa liikkeelle suuret massat ja taloudellinen voitto maksimoidaan. Kannattaa pysyä aina uskollisena tehtävälleen. Sieluaan ei voi myydä. Kirkkojen ovet ovat olleet edelleen itselleni hyvin auki. Jos ne sulkeutuisivat siksi, että saarnataan ristiinnaulittua Kristusta, pitäisikö silloin surra. Työhän olisi tehty ja voisi katsella hyvällä omallatunnolla kedon kukkia.
Lilli

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 18. Touko 2013 14:52

Nyt Lilli llä on hyvä tyyli lähestyä asiaa ,,,"voimista".Mielestäni on hyvä kertoa asia niin ,että vältämme todella niitä raskaiden tuomioiden antamista.On parenpi mielummin sanoa ,kysymys tyyliin ,että kestääkö tämä ihminen puheineen Raamatun sanan valossa päivänvaloa.Tai yleensä tekoineen .Itse olen opetellu tätä asiaa ja kaikella Rakkaudella suosittelen muillekkin ,että opettelee ajatusmaailmaansa käsittelemään asiaa Kristuksessa .Ei omassa lihassa laukoen vaikka minkälaista Tuomiota.Sillä ne meidän laukomat tuomiot saattaa olla hyvin raskaita .Itse olen pyytänyt anteeksi kyllä Jumalalta ja Jeesukselta ja Pyhältä Hengeltä ja enkeleiltä ku ovat joutuneet kestämään minun hölmöilyjäni.Kunnia Jumalalle kaikesta.Myös siitä ymmärryksestä ,että ymmärrän pyytää anteeksi ja toivon ,että anteeksi sana ei olisi koskaan tiukassa huulilla vaan se tulisi sydämmestä luontevasti ku sitä tarvitaan.....Ps olen monesti kirjoittanut tästä asiasta ,että joitakin saattaa kyllästyttää tai osa saattaa jo nukkua koneen ääressä "suuresta"mielenkiinnosta asiaa kohtaan .Mutta kuitenkin kirjoitan siksi ,että pidän asiaa kovin tärkeänä.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Juha » 28. Loka 2013 12:28

Pirkko Jalovaara aloittaa toimintansa jälleen...

Tässä kuvankaappaus Iltalehden digilehdestä:
Image

Jalovaara sanoo saaneensa voimia aloittaa toimintansa uudestaan kun "Jeesus" ilmestyi hänelle...

"Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
2. Kor. 11:14
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu